Gå til innhold

Du med flere hunder, forskjellsbehandler du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som har to eller flere hunder hender det du forskjellsbehandler dem? Er du mer glad i en av dem?

Anonymkode: cc435...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like glad i dem, men behandler de ikke likt - de har ulike behov og kan derfor ikke behandles likt.

Anonymkode: 97710...35c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forskjellsbehandler da de er forskjellige individer som trenger forskjellig trening og oppdragelse. Den ene hunden min kan gå løs omtrent overalt, den andre stikker raskt på jakt i et ubevoktet øyeblikk. Det sier seg selv at den som stikker på jakt får gå mindre løs enn den andre.

Det er også et par av hundene mine som jeg har vært litt ekstra glad i, men jeg gir ikke privilegier til dem som ikke de andre får av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da de er ulike individer og trenger forskjellige grenser

Anonymkode: 5147e...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forskjellsbehandler litt her og der, men eg er like glad i alle sammen, og i det store og hele behandles de likt når det kommer til de viktige tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2016 den 19.22, Skywise skrev:

Jeg forskjellsbehandler da de er forskjellige individer som trenger forskjellig trening og oppdragelse. Den ene hunden min kan gå løs omtrent overalt, den andre stikker raskt på jakt i et ubevoktet øyeblikk. Det sier seg selv at den som stikker på jakt får gå mindre løs enn den andre.

Det er også et par av hundene mine som jeg har vært litt ekstra glad i, men jeg gir ikke privilegier til dem som ikke de andre får av den grunn. 

Sånn er det her også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...