Gå til innhold

Vikingane


Sjokopuddingen

Anbefalte innlegg

Noen andre som har sett den etter den kom ut på NRK nett TV?

har sett 2 episoder til nå, men tror ikke jeg gidder mer enn det. Synes ikke det var særlig morsomt😛 Litt anstrengt med humoren, føler de prøver for hardt å være morsomme, men det går liksom ikke. Men alle er jo forskjellige:)

Men gøy for en haugesunder som meg, at det er spilt inn på avaldsnes på Karmøy

hva synes dere andre hvis dere har sett den?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt morsomt med den moderne / new public management måten å snakke på. Men det holder ikke mer enn en episode. Håper de finner på noe mer. 

Men jeg er bare på episode to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble positivt overrasket da jeg begynte å se, men slo straks av da de begynte å harsellere med voldtekt. Mulig jeg er prippen, men jeg begriper ikke hva som er morsomt med å lage humor av et av de største samfunnsproblemene vi har i dag, som rammer kvinner. Ja, mange mener man skal kunne le av alt, men jeg kommer ALDRI til å le av voldtekthumor, så enkelt er det. Det er også helt unødvendig å dra dette inn i serien, den blir ikke bedre av den grunn.

Anonymkode: d2fc9...b2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen minutter. Synes ikke det var noe morsomt i det hele tatt. Gadd ikke å se mer da han høvdingen slo til han fyren i båten. Virkelig ikke min humor. Skulle ønske det hadde vært en skikkelig viking-serie isteden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett tre episoder til nå og syns det er kjempemorsomt!
Helt banalt og småmakabert, men allikevel helt herlig. Elsker den moderne praten og alle de små detaljene (sitter på do og leser en runepinne, for eksempel).

Syns det er artig at det er så mange kjente skuespillere med og at de har klart å treffe veldig godt på castingen. Kåre Conradi som skaphomofil fjott er helt perfekt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Eugene Onegin

Virket ganske kjedelig

Leste at det var som Monty Python men han journalisten som skrev det har nok aldri sett Monty Python.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Archbishop skrev:

Virket ganske kjedelig

Leste at det var som Monty Python men han journalisten som skrev det har nok aldri sett Monty Python.

Som Monty Python uten det morsomme. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...