Gå til innhold

Hva ville det stått i (den evt hypotetiske) dating-profilen din dersom du var 100% ærlig?


Nappetass1

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nøste~ skrev:

Jeg vil ikke ha barn med en kamerat. Det finnes en der ute som føler det på akkurat samme måte som meg og det er han jeg leter etter.

Så det du vil ha kjæreste for, bortsett fra venneting, er barn? Hva med adopsjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Så det du vil ha kjæreste for, bortsett fra venneting, er barn? Hva med adopsjon

Nei jeg vil ha min egen unge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og hyggelig kvinne på 27 år. Kan være litt småparanoid til tider. Jeg ønsker noen som er komfortabel å være rundt, som har samme humor som meg og som er stabil og pålitelig. Jeg like godt sex, men ingen analsex. Jeg har 2 katter som får lov å sove i sengen. Angående barn så er jeg veldig usikker på om jeg ønsker det eller ikke. Det er en stor sjangse for at jeg aldri vil ønske meg barn.

Anonymkode: 594af...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nei, det er ikke det. Voss har ikke vært med i Strilelandet. Strilene i Hordaland var/er hovedsakelig de som kom fra nordvest i fylket - og med dagsreise via båt frå kystlandet fra gammelt av.

Skulle jeg lagt en dønn ærlig kontaktannonse hadde vel denne pirkingen min gått under der :ler: 

Np

bare har hørt vossinger og sogninger har blitt kalt striler av folk jeg vet er født og oppvokst i Bergen så derfor jeg lurte på det, men ser jo at jeg burde ha satt ett spørsmålstegn i slutten av setningen min for å bedre klargjøre at det var skrevet som ett spørsmål.

Antar pirkingen din skiller mellom spørsmål og bastante svar 🤓

Endret av Fru Uperfekt
Autokorrektur på ville veier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle skrevet en 100% ærlig annonse ville jeg neppe fått et eneste svar, så jeg måtte nok tatt den vanlige regla om at jeg er kvinne i min beste alder som liker turer i skog og mark og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RaspberryPi

Smått nevrotisk, ung kvinne med sære interesser søker stabil mann uten barn fra tidligere forhold. Jeg er (i beste fall) sexylubben, likevel ser jeg helst at du har muskuløs kropp med v-form og hele pakka. Selv kan jeg by på langt pent hår, ok pupper og søt bollemage. Du bør ha god utdannelse og tjene godt, eller være på god vei dit. 

Personlighetsmessig ser jeg helst at du deler min form for humor, det vil si at du ler godt av memes ingen andre forstår, Seinfeld og Monty python. Du synes ikke noe om feminisme, og setter pris på tradisjonelle kjønnsroller.

Du pirker ikke på de dårlige vanene mine, som at jeg drikker omtrent en pall med Pepsi Max i uka. Du henger toalettrullen rett vei, dvs utover selvsagt. Du følger med på fotball, er noe som skurrer for meg når menn ikke gjør det. Jeg lar deg se kampene dine i fred, mot at du lar meg følge med på the bachelor og du later som du bryr deg når jeg vil diskutere ukens episode på senga. 

Du er glad i kos og nærhet, men sparer meg for nymotens kleine dulling, som å drive å kalle hverandre "bae" (!!?)/"baby"  osv. 

Du er opptatt av hvordan du ser ut og har bra hår som du steller fint med og du bruker ikke ergonomisk skotøy.

Jeg kan by på god gjærbakst, også er jeg seriøst norgesmester i å ta på sengetøy. Du må skifte dekk og sånt. 

:blomst:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kvinne i min beste alder. Men for fucka i hodet til at det legges merke til. 
Jeg har sosial angst. Så penger på middag ute på restaurant og kino, det trenger du ikke å bekymre deg for. Ikke kjøper jeg sko for flere tusen, klær eller sminke. Jeg er faktisk ganske billig i drift, så ikke vær redd for økonomiske konsekvenser av å være med meg. Ang økonomi, er du en idiot som har en haug med gjeld på grunn av dumme valg. Ikke kast bort tiden min, slik latskap takler jeg ikke. 

Ønsker ikke en klengete mann, du kan fint ha et sosial liv uten meg. Kvinnfolk, mannfolk, jeg bryr meg ikke. Sjalusi, utroskap, drama det orker jeg ikke, og det går begge veier. Eneste krangling som er lov er krangler om hvem som stjal kinder maxien min, og kvinnfolket har alltid rett, husk det. Jeg biter når jeg blir sinna, så ikke rør kinder maxien min. Du er herved advart.
Er på utgikk etter en OK mann som kan hjelpe meg med å skifte lyspærer. Varme føttene mine om vinteren og et knull i ny og ned. Noen barn etter noen år vil jeg også ha, så om du ikke vil ha barn. Slutt å les, finn deg noen andre.
Du kan fint ha lange jobbreiser, så lenge du kommer hjem og hjelper meg med å vaske øverst på kjøkkenskapene til jul. 

Utsende bryr jeg meg ikke noe om. Tynn, feit, hvit, svart, høy, lav. Så lenge du er snill, ærlig, har litt humor og helst ikke har sinneproblemer (jeg har nok for to), så er du bra nok i mine øyne. Du kan fint like fjellturer og camping tur i hagen, men ikke forvent at jeg blir med. 

Jeg ser at jeg ikke har skrevet mye om meg selv. Men det er fordi jeg kan ikke beskrives, jeg må oppleves. Jeg har problemer i sosiale sammenhenger. Hjemme er jeg meg, og meg kan ikke beskrives. Så ikke bli skremt av mine lille diagnose. Utsende er et kapittel for seg selv, som min mor alltid sier "Takk Gud for at det ikke er to av deg". Men kort fortalt: Jeg er feit, jeg er stygg, så du trenger ikke å være redd for at noen kommer å stjele meg. Det er et stort pluss. 

PS: Her får du hund og katt med på kjøpet. Har du dyr også så er det fantastisk. Jo flere, jo bedre. Er du allergisk eller hater dyr, takk for at du leste men ikke ta kontakt. 


Edit: Det er ikke et mysterium hvorfor jeg er evig singel. :fnise:

Wow, dette er den beste profil presentasjonen jeg noen gang har lest. Jeg hadde definitivt sent deg mld, du høres jo ut som den perfekte dama for meg :biggrin:

Det er slike profiler som er de beste, der man beskriver alt om seg selv som du gjør framfor de som skriver de basis tingene alle gjør og prøver å virke perfekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Jacklost skrev (På 15.10.2016 den 18.03):

Wow, dette er den beste profil presentasjonen jeg noen gang har lest. Jeg hadde definitivt sent deg mld, du høres jo ut som den perfekte dama for meg :biggrin:

Det er slike profiler som er de beste, der man beskriver alt om seg selv som du gjør framfor de som skriver de basis tingene alle gjør og prøver å virke perfekt

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kropp, stor kuk, kommer til å tømme og rømme meg i deg. 

Anonymkode: d3d7c...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne over 25, under 30 søker optimistisk mann.Trenger en optimist fordi jeg er ekstremt pessimistisk anlagt, men har veldig lett for å henge meg på entusiasmen når jeg henger med optimister. Lover å skippertaksrydde for du kommer på besøk, og å holde det noenlunde ryddig i oppholdsrom når vi flytter sammen. Betingelsen er at jeg får et roterom i det nye huset vårt. Jeg må også få lov til å rote en hel masse når jeg er i innspurten på større prosjekter, fordi jeg legger ark, tabeller, skjemaer og tankekart overalt. Lager sabla god mat, men spiser gjerne fjordland halvparten av ukens dager fordi det er så kjedelig å lage mat til bare meg selv. 

Hvis du har økonomi til det må du gjerne reise jorda rundt, men jeg blir igjen hjemme. Har ingenting imot en god ferie, men kommer aldri til å lage lister over hundre land eller attraksjoner jeg må besøke. Ferie kan være like fint hjemme, tre uker å til å gjøre ting jeg aldri rekker ellers er gull. Synes en gåtur i nærliggende natur er like verdifullt som å oppsøke avsiddesliggende plasser bare fordi de kan kalles en "topp". Er du ikke ferdig med å dedikere hver eneste helg til gutta, så finn deg noen andre. Klarer du ikke å finne på noe med gutta en eneste helg i måneden så kan du også finne deg noen andre, jeg trenger litt space og vil helt være hjemme når jeg har den.

Trener ca annenhver dag, men har ingen planer om å gi opp sjokoladen, du må derfor regne med at de to overvektige kiloene blir der. Vi skal aldri trene sammen, fordi det kleineste jeg vet er par som sikler på hverandre i tights med resten av senteret som publikum, og joggeturene er min yoga - jeg skal sku av hjernen, ikke prøve å komme på noe intelligent eller sjarmerende å si til deg. 

Jeg tenker mye og har opplevd mye. Du må tåle å høre historier som skjærer deg i hjertet, selv om jeg på ingen måte er et trist vesen i dag så har det formet meg til å bli den jeg er. Du må kjenne historien min for å skjønne meg, og det kan svi. Og selv når det gjør det, så trenger jeg ikke trøst og "stakkars deg", men en mann som er tålmodig, konstruktiv og som jeg kan sparre med. Jeg trenger å bli utfordret på sperrene mine, ikke å klappes på hodet.

Vi kommer til å ha masse, masse sex, men jeg verdsetter hjernen din mer enn kroppen din. Ikke ta sjansen på å svikte meg, da kommer jeg aldri til å prate med deg igjen. 

Anonymkode: aa1d7...765

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% Ærlig datingprofil

Du har definitivt mer penger enn meg, jeg greier meg bare så vidt. Ute etter en perfekt jente? Da er dette bortkastet tid. Er du en perfekt fyr? Da er dette bortkastet tid. Er du veldig usikker på deg selv og ikke klarer å stå for den du er? Da er dette bortkastet tid, ikke fordi du er slem, men fordi jeg kjenner slike som deg - du vil strebe etter å være en du ikke er hele tiden, og da kan ikke jeg være forelsket i deg som den du er. Enkelt og greit.

Jeg er ute etter å finne "den spesielle" og blir jeg kjæresten din så er det et godt tegn på at du er spesiell for meg. 

Jeg har ikke mange bestemte krav til deg på forhånd, jeg vil heller bli kjent med deg som den du er. Om du er den spesielle for meg så er du god nok for meg uansett hvem du er - med mindre du er psykopat, voldelig, lystløgner (jeg er megastreng på løgner og setter ærlighet høyt) 

Du må være fleksibel, i den forstand at du ikke tenker firkantet og svart-hvitt. 

Du må gjerne ha både gutte og jentevenner, eller få venner - spiller ingen rolle. Jeg må kunne stole på deg.

Du kan forresten stole helt og fullt på meg - jeg kommer ikke til å være utro mot deg og jeg kommer aldri til å stille deg i et dårlig lys, da jeg setter din og egen integritet høyt. 

Vil gjerne ha barn i fremtiden, men må ikke skje nå med engang, selvom vi kommer til å bli gamle foreldre. La oss bli godt kjent først og se at vi vil være med hverandre. Og la oss bli såpass godt kjent først at både du og jeg kjenner hverandre såpass godt at vi ikke "tror noe" om den andre, men rett og slett vet..og det vi ikke vet, vil vi finne ut av, for du må snakke med meg og åpne deg. Jeg åpner meg.

Er forresten opptatt av å ha et godt sexliv. Åpen for det meste, men ikke klar for det meste med en gang. Tålmodighet.

Anonymkode: e926c...395

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
24 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg hadde definitivt sent deg mld, du høres jo ut som den perfekte dama for meg :biggrin:

Gjør det gjør det, gjennomfør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

25 år gammel halvfeit ginger. Pent fjes, skarp hjerne, eier ikke stil, men har en forkjærlighet for praktiske ullgensre og ting med glitter. Flink til å prøve ut nye ting og starte prosjekter, men det meste blir lagt på hylla ganske fort og ting forblir halvferdig. Elsker god mat og drikke, sannsynligvis også derfor jeg et tjukk. 

Anonymkode: c6c92...e93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"25 år kvinne. Drittlei tinder, drittlei menn, og har egentlig ingen tillit til noen av dere. men siden jeg likevel håper og tror det er noen der ute så er jeg her. Vil egentlig bare finne en bra fyr. jess jeg er naiv"

Anonymkode: fe5dc...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk forstyrret kvinne som nærmer seg 30. Jeg har hatt angstplager i flere år, så hvis vi er på et kjøpesenter og jeg plutselig ikke er å finne, da sitter jeg på do og driter! Enten pga nervøsitet eller min kroniske dårlige mage. Jeg går på do opptil fem ganger om dagen og det lukter ikke godt, du er herved advart!

Jeg går på lykkepiller, har ingen utdanning og ingen jobb. Jeg er en sofasliter, eier ikke nåla i veggen og en taper uten fremtidsutsikter. Eneste jeg ønsker meg er en mann! Men du må ikke ha et ønske om barn, det ønsker nemlig ikke jeg. Og du må for all del ikke være avhengig av analsex i ditt sexliv, det kommer du aldri til å oppleve med meg! Min ræv blir nok rævkjørt med all min driting! 

Anonymkode: 16a71...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...