Gå til innhold

Hva ville det stått i (den evt hypotetiske) dating-profilen din dersom du var 100% ærlig?


Nappetass1

Anbefalte innlegg

Søker en hyggelig mann for 1 date for det kan kanskje gjøre at jeg ser at det finnes en verden av menn utenom min eks som jeg elsker over alt på jord, men at jeg ikke er interessert i noe mer enn 1 date. 

Anonymkode: 8ee78...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig og litt sær fyr, som er litt introvert og rolig. Misliker mas, stress og prinsessefakter. Er opptatt av kjemi, sjarm og helhet foran detaljer, samtidig som jeg egentlig er ganske kresen, men har ingen liste med sjekkpunkter. Lidenskapelig, men litt forsiktig i begynnelsen. Har noen dårlige forhold og opplevelser bak meg, som nok har påvirket meg noe. Er nok ikke så lett å komme over muren jeg har bygd, men klarer du det blir jeg lett glad i deg, og vil sloss hardt for oss.

Har liten tiss, men liker det, og om du vil erte den litt, er jeg i himmelen. Har lært meg å kompensere seksuelt, men kompenserer ikke med ego, stor bil eller lignende. Mitt største sexorgan er utvilsomt hjernen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% ærlig profil?

Du kommer dessverre til å bli holdt på gress, jeg står på venteliste. Du kommer antageligvis til å dumpe med eller motsatt

Anonymkode: d610e...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 22. Introvert, ikke glad I familieselskaper og har få venner. Veldig glad I å feste, men fester ikke så ofte (1-2 ganger I måneden). Veldig glad I sex og kos. Jeg har en deilig kropp (ja, den såkalte timeglassfiguren). Jeg elsker å bruke sminke, så ikke fortell meg at jeg er finere uten... Jeg er svak for komplimenter. Har du lyst hår, er relativt høy, ikke for tynn, ett sjarmerende smil og gir meg komplimenter er vi på god vei.. Har du strile-dialekt (voss etc...) så er jeg solgt. Bruker lang tid på å komme, men er du deilig og flink å slikke så går det fortere ;-). Vet egentlig ikke om jeg er ute etter ett forhold eller bare en å kose med, men håper vi kan finne ut av dette sammen :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotete surrehue søker mann som kan rydde og lage mat.  Du må kunne hanskes med mine energi-utbrudd og gjerne være spontan. Har 1 barn, men ønsker ikke flere, da jeg syns andres barn er ekle og snørrete. Jeg er ekstremt glad i julen, så det må forventes at advents pynten kommer opp i november, julemusikk noe tidligere. 

Egenrådig og sta, så det er et pluss om du klarer å stå opp mot meg ofte, får jeg viljen min for ofte, blir jeg bortskjemt.  Jeg er et natte-menneske, og kan finne på å legge meg tidlig, for så å plappre hull i hodet ditt til klokken er 03:00.  Hater solen, så ikke forvent at jeg kommer med på fjellturer eller lignende i sommer-steiken.  Jeg har mange fine uvaner: tisser uten å skylle ned på do, svært plagsom når jeg krever oppmerksomhet, distrè, svetter om natta, ja og resten får vell være et mysterium.. 

Flytter ALDRI til byen, så ikke forvent det. Jeg vil ha en manne-mann, som har hender hvor det vises at han har jobbet fysisk arbeid(enten jobb eller fritid), og være interessert i et giftemål senere i livet.  


Stakkars samboeren min :P 

Anonymkode: 74330...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Tyah skrev:

. Har du strile-dialekt (voss etc...)

De snakker vel ikke Strilamål på Voss?

Anonymkode: dd0f2...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tyah skrev:

 Har du strile-dialekt (voss etc...) 

De snakker vel ikke strilamål på Voss?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på snart 30 søker seriøs veletablert mann i 30-årene. Jeg har ingen barn, og det bør ikke du ha heller (men vi kan godt få sammen). Grunnen til dette er at jeg vil at mine barn skal få 100 % av sin far uten å dele ham med andre barn. Jeg røyker 20 sigaretter daglig og er bleikfeit (15 kilo for mye her ja). Et skikkelig varp med andre ord. 

Har hatt 3 depressive episoder de siste 3 årene, så du må nok finne deg i at jeg isolerer meg i perioder. Er introvert så det holder; jeg tolererer mye kontakt med nære venninner og en eventuell kjæreste, men byturer og sosiale sammenkomster er et mareritt. Har hund, og det er et pluss hvis du også har det.

Har god økonomi, med egen bolig, bil og god jobb. Er fornuftig med penger, men kan bruke mye på reiser og fine ting til leiligheten. Drikker svært lite alkohol og har nulltoleranse for rusmidler. Jeg er veldig glad i å lage mat og tilbringer nok 90 % av fritiden i leiligheten og elsker å pusle rundt med husarbeid. 

Anonymkode: 2ce97...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare uttale meg mtp. tidligere erfaring:

Du kommer til å se på meg som en alien og gjøre det slutt fordi du ikke tror at jeg er som jeg er. Det kan ta lang tid før du innser at jeg er som jeg er, og når du har innsett det så er det for sent. 

Anonymkode: a6cb8...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Summers skrev:

De snakker vel ikke strilamål på Voss?

Korrekt. Voss går ikke under strilelandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
På Friday, October 14, 2016 den 14.25, AnonymBruker skrev:

40 år gammel mannlig (nesten) jomfru (bare ligget med en - min eks) søker et offer som ønsker å plages med en kjedelig hverdag. Du skal være glad i å bli elsket men trenger ikke gjengjelde kjærligheten, da jeg er desperat etter noen å elske. Har ikke stort å by på, ut over meg selv, mine tanker, følelser, meninger, inntrykk, opplevelser. Materielt er jeg på samfunnets bunn. Har et godt hjerte og finner glede i andres glede - og sorg i andres sorg. Glad i å lytte. Men en stor taper.

 

Anonymkode: 0258d...6cb

Du hørtes ut som en ordentlig keeper 🤗 Jeg mener det, det handler ikke om materiale goder eller veldig spennende hverdag. Av å til Trenger vi noen som er villig til å elske alt det Uperfekte med oss 

Du høres ikke ut som en taper.  Heller en uslipt diamant som venter på sin rette partner . Lykke til :kose:

Endret av Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relativt pen, relativt ung kvinne. Jeg har to barn og kommer aldri til å ville ha flere-så du må gjerne ha barn selv. ( helst ikke mange..) eventuelt klare deg uten egne. 

Jeg liker å trene.. periodevis:P og liker godt å både spise og lage mat.Jeg er slank, men litt "brei over hekken":laugh:Har ingen spesiell utpreget musikksmak, kan høre på det meste. Veldig glad i å se film og serier. Jeg er ganske konfliktsky,og ender ofte opp med å grine når jeg krangler med noen. Men synes likevel det er spennende å diskutere, alt fra politikk og religion til kjendiser. får ofte høre at jeg er snill- og morsom! 

Er kanskje litt sær, og tidvis veldig glad i å være sosial. Jeg drikker alkohol og røyker ( kun i festelig lag) så det bør ikke være et problem. Har mange venner, men ingen som er helt innpå meg, og det er sånn jeg liker å ha det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jente med en 22 år gammel fysisk kropp, utseendet til en 16-åring og mentaliteten til en på 10 år. Søker en mann som kan være min kjæreste når det passer seg.

Du må ikke føle behov for intimitet. Det innebærer alt fra kyssing til å holde hender. All kosing er utelukket, men du kan få kose med katten min så mye du vil. Vi kan dessverre ikke dele seng da jeg ikke er komfortabel med det.

Sex får du heller ikke, kanskje en sjelden gang når vi skal ha barn, men ellers kan vi inngå en avtale med ei anna jente vi velger ut sammen som du kan ha sex med på en betingelse at du ikke kaller henne for kjæreste. For det er jeg som er kjæresten din. 

Du må ikke mase på meg om å være sammen, jeg trenger en del alenetid. Har du lyst til å dra ut på byen med kompiser så er det helt greit, bare vær mye med kompisene dine. Et pluss om du har en jobb hvor du er mye borte og ute av huset. 

Hilsen Nøste :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jessica skrev:

Du hørtes ut som en ordentlig keeper 🤗 Jeg mener det, det handler ikke om materiale goder eller veldig spennende hverdag. Av å til Trenger vi noen som er villig til å elske alt det Uperfekte med oss 

Du høres ikke ut som en taper.  Heller en uslipt diamant som venter på sin rette partner . Lykke til :kose:

Vel, jeg er ikke pikenes Jens. Noe så enkelt som ei dame som var innom her for en måneds tid siden, hun kom med en pakke fra posten, gikk i grunnen helt skeis for min del. Jeg kommenterer som regel ikke folks utseende (og gjorde ikke det nå heller), men du verden for en utstråling hun hadde! En skjønnhet så uvirkelig at hun var som tatt ut av en film. Ikke fordi hun var "heldig med genene", men fordi det var noe med personligheten hennes som ga henne en så fantastisk utstråling at jeg nesten ble paff. Jeg fikk bare takket, klarte å slå av en prat som endte med at jeg fikk vite at det var noe med at pakken hadde et to-tall i stedt for et ett-tall og derfor skulle leveres på døren. Jeg ville så gjerne spørre henne om hun kunne tenke seg å bare gå en tur en dag. Men meh, fikk aldri samlet motet til det. I etterkant angrer jeg bare på at jeg var så dum. Men jeg vil ikke virke hverken desperat eller som en mannsgris. Uansett, fantastisk skjønn.

Ellers har jeg møtt mange vakre, skjønne, fantastiske mennesker, både kvinner og menn. Men har til gode å føle det jeg opplevde med eksen, det å oppleve det som om en har kjent hverandre hele livet, en har bare ikke møtt hverandre før "nå". En trenger ikke si noe, for en vet så godt hva den andre tenker og føler likevel. En kan fullføre hverandres setninger, for en kjenner så godt hverandres tanker. Og ikke nok med det, men en kan til og med fortelle at, "akkurat nå så føler du at...", og i det den andre sier det og en tenker over det så slår det en at det stemmer så godt.

Men den kjærligheten har jeg vært heldig som har fått oppleve. Dog tror jeg ikke den kommer igjen.

Ikke at jeg er så kresen at jeg må ha stjerner og raketter for å kunne bli sammen med noen. Akkurat nå hadde jeg faktisk vært glad for å finne noen som bare vil bli holdt om, trøstet, som jeg kan støtte i hverdagen. Har ikke egne barn, men hadde gjerne hjulpet noen med vedkommendes barn.

Er ikke direkte desperat, men... kanskje jeg er det likevel? Uansett, å bare få holde om noen, være der for noen, få støtte noen, styrke noen i tøffe stunder, hjelpe til å løfte når det trenges, dele gleder med, sorger med, skape et liv sammen med... Visst har jeg et brennende ønske om det.

Men du, Jessica? Takk. Takk for at du er så god og snill. :)

Anonymkode: 0258d...6cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Moonwalker skrev:

Korrekt. Voss går ikke under strilelandet.

Er ikke stril alle som hadde en dagsreise eller mer til Bergen og når Sandvikens (den ytre delen) var strilen så må vel Voss og være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann søker jente som vil ha en mann som en dag kan være veldig kjærlig, og de neste dagene ignorere deg helt fordi han er opptatt med noe greier eller rett og slett trengte litt tid for seg selv. Og så gi deg 100% oppmerksomhet igjen, men den forsvinner helt igjen om du begynner med noe barnslig som silent treatment eller dårlig oppførsel. Ekstremt sta.  Du kommer aldri til å få det helt som du vil, med mindre du vil det samme som meg eller jeg føler meg spesielt snill den dagen.  Du må kunne forsørge deg selv, og forvent at jeg foreslår at vi ikke gir bursdag eller julegaver til hverandre. Henger på kvinneguiden og skriver upopulære ting som,om du hadde visst om det ,godt mulig hadde fått deg til å forsvinne for alltid. Om du legger på deg 15kg fett får du en periode til å slanke deg igjen, avhengig av hvor god grunn du har, før jeg dumper deg.

Til syvende og sist, du burde finne deg en annen mann, en som er bedre for deg

17 minutter siden, Nøste~ skrev:

Hei!

Jente med en 22 år gammel fysisk kropp, utseendet til en 16-åring og mentaliteten til en på 10 år. Søker en mann som kan være min kjæreste når det passer seg.

Du må ikke føle behov for intimitet. Det innebærer alt fra kyssing til å holde hender. All kosing er utelukket, men du kan få kose med katten min så mye du vil. Vi kan dessverre ikke dele seng da jeg ikke er komfortabel med det.

Sex får du heller ikke, kanskje en sjelden gang når vi skal ha barn, men ellers kan vi inngå en avtale med ei anna jente vi velger ut sammen som du kan ha sex med på en betingelse at du ikke kaller henne for kjæreste. For det er jeg som er kjæresten din. 

Du må ikke mase på meg om å være sammen, jeg trenger en del alenetid. Har du lyst til å dra ut på byen med kompiser så er det helt greit, bare vær mye med kompisene dine. Et pluss om du har en jobb hvor du er mye borte og ute av huset. 

Hilsen Nøste :)

Woow, hvorfor ikke bare få deg en god kamerat? Eller venninne? Ikke alle trenger kjæreste. Ville blitt knust av å være sammen med en jente som aldri ville være intim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Er ikke stril alle som hadde en dagsreise eller mer til Bergen og når Sandvikens (den ytre delen) var strilen så må vel Voss og være det.

Nei, det er ikke det. Voss har ikke vært med i Strilelandet. Strilene i Hordaland var/er hovedsakelig de som kom fra nordvest i fylket - og med dagsreise via båt frå kystlandet fra gammelt av.

Skulle jeg lagt en dønn ærlig kontaktannonse hadde vel denne pirkingen min gått under der :ler: 

Endret av Moonwalker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Woow, hvorfor ikke bare få deg en god kamerat? Eller venninne? Ikke alle trenger kjæreste. Ville blitt knust av å være sammen med en jente som aldri ville være intim

Jeg vil ikke ha barn med en kamerat. Det finnes en der ute som føler det på akkurat samme måte som meg og det er han jeg leter etter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...