Gå til innhold

Hva ville det stått i (den evt hypotetiske) dating-profilen din dersom du var 100% ærlig?


Nappetass1

Anbefalte innlegg

Søt kvinne som strever etter å lykkes på kjøkkenet, men har enda ikke knukket koden helt. Gråter lett, har dårlig musikksmak og får tildels store anfall av ryddemani, men ellers er jeg ganske hyggelig. 

 

(ikke singel altså, men det hadde vel blitt noe slikt) 

Endret av dillyduzit
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann, kvinne, whatever. Ta kontakt uansett.

Et rotehue av en student. Jeg kan ikke noe om pc selv om jeg studerer IT. Om du er mann må du akseptere at jeg vil være minst like mann i forholdet som deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvdiagnostisert lettere nevrotisk kvinne som nærmer seg 30-åra. Vanvittig lat, men trener litt likevel. Kan ikke lage middag, men baker gode kanelsnurrer. Hater å vaske, men kan være litt handy så lenge ikke resultatet må være så himla beint og vinkelrett. Ingen barn, og om jeg vil ha eller ikke skifter fra dag til dag. Sover ikke i armkroken, men katten kan ligge på puta mi sammen med meg.

Anonymkode: 99095...6e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asosial mann i 40 åra, veldig laidback, rimelig handy, ganske lat men glad i naturen, flink på kjøkkenet, håpløs på husarbeid.

Har lest alt for mye på kvinneguiden og har derfor mistet troen på et ordinært forhold mellom mann og kvinne.

Søker derfor etter en 420-vennlig, submissiv dame som søndagskjæreste/ff i barnefrie perioder.

 

Anonymkode: 8c69e...8a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar (type loner-rar) kvinne søker mann. Har som oftest blitt mislikt, og sett på som merkelig av allmenheten.  Diagnostisert med sosial angst (mest sannsynlig grunnen til at jeg er rar). Spyr av materialisme, og vil egentlig bo i et lite community nær en strand (ikke kult aktig). Drømmer om mange barn, og et liv med frihet til å distributere tiden slik jeg ønsker. Vil leve av egen produsert mat. Elsker naturen og det spirituelle.  Elsker og hater internett. Interessert i sosial antropologi og psykologi. Sier ikke "nei takk" til en joint. Egentlig ganske opptatt av eget utseende. Noen synes jeg er pen, andre synes jeg er stygg. Selv synes jeg at jeg er stygg-pen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år gammel mannlig (nesten) jomfru (bare ligget med en - min eks) søker et offer som ønsker å plages med en kjedelig hverdag. Du skal være glad i å bli elsket men trenger ikke gjengjelde kjærligheten, da jeg er desperat etter noen å elske. Har ikke stort å by på, ut over meg selv, mine tanker, følelser, meninger, inntrykk, opplevelser. Materielt er jeg på samfunnets bunn. Har et godt hjerte og finner glede i andres glede - og sorg i andres sorg. Glad i å lytte. Men en stor taper.

 

Anonymkode: 0258d...6cb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne på 24 som er en skikkelig rotekopp, men flink til å vaske. Rydder for å kunne vaske ganske ofte, men det er likevel veldig rotete igjen etter en time. Jobber mye så liker rolige helger. I blant får jeg impulsen til å trene, men sofaen er veldig god ettersom jobben min er fysisk tung. 

Liker menn som også jobber mye og evt brenner for yrket sitt. Håndverkere er som regel de jeg faller for. 

Du må tåle at jenta promper, raper og muligens griser når hun spiser, for det gjør jeg rett som det er. 

Jeg tar heller en grillings ute enn tur på fin restaurant ettersom jeg er ganske distre av meg. Ellers ler jeg mye og alltid godt humør, mine egne vitser er best. Jeg syns det er helt greit å lage middag, men jeg er flinkere til å bake. 

Når noe skjer så har jeg lett for å tenke der verste og trenger en som kan roe meg ned. Ellers er jeg psykisk sterk etter en hard barndom med vold. Jeg viser følelser og er som en åpen bok, jeg klarer faktisk ikke fortelle en løgn. 

Jeg har ønske om 3 barn, giftemål og å bygge et drømmehus sammen. 

Anonymkode: 26873...4fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du fortsatt hatt Villa, bil og hytte om du blir skilt?

Anonymkode: c55f2...eb1

Ja, har særeie så alt utenom ett hus jeg har kjøpt til han vil være mitt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Distrè kvinne på 29 år søker en sindig mann på maks 39.

Har en kronisk sykdom, men er på god vei til å lære å leve med den. Er konfliktsky inntil et visst punkt, men kan bli veldig sint hvis jeg føler meg tråkket på.

Er snill mot alle jeg synes fortjener det, og det gjør de fleste jeg møter. Glad i fotball, øl, brodering, gode samtaler og bøker. Har en merkelig musikksmak, men det plager meg ikke om du ikke har det. Hater fiolinmusikk, så det er en fordel om du gjør det samme. 

Kan være vanvittig rotete i perioder, men jeg liker egentlig både rydding og vasking, bare ikke alltid. Hater felles-rydding intenst, spesielt dersom de innebærer mange spørsmål av typen "hvor skal denne", "hva er dette", "hvorfor har du en slik" etc. 

Er glad i sex, unntatt i dusjen/badekaret. Elsker analsex når jeg er brisen, men vil sjelden ha det i edru tilstand. Forventer at jeg kan få onanere når jeg vil, i tillegg til mye sex med en partner.

Hater masing over alt, og anser flere meldinger om dagen av typen "Hva skjer a?" som mas.

Liker både matlaging og baking, men roter helt vanvittig mye mens jeg holder på.

Synes gjerrighet er en utrolig kjip egenskap.

Liker best å være store-skje, eller å ligge for meg selv på den ene siden av senga.

Liker menn som er litt lubne+, men er slank selv.

Ingen barn, men vil gjerne ha. 

 

Anonymkode: 49cb3...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på snart førti med med prinsessenykker. Jeg elsker kinky sex, er veldig kjælen, ganske voldsom og litt klønete, så noen blåmerker må påregnes på oss begge. Hvis jeg blir bitchete er det enten fordi jeg gjør husarbeid, eller fordi jeg trenger å mates. Jeg er polyamorøs, mest fordi jeg som sagt liker å pule, ikke fordi jeg blir så lett forelsket, for det blir jeg nesten aldri, og sikkert ikke i deg heller. Har katter, ønsker meg hund og mener helt oppriktig at det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke liker dyr. Har ikke barn, og ønsker i utgangspunktet ikke å få det heller. Uten kaffe blir jeg ikke mennesker på morgenen, og drikker du opp kaffemelka mi er du i alvorlig trøbbel. 

Anonymkode: 7d7dd...b33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humørsyk småbarnsmor søker ikke-humørsyk mann. 

Medlem i mensa, men foretrekker Netflix og ostepop fremfor å henge med særingene der. 

Er skikkelig kravstor og kan oppfattes som kjip, men er veldig generøs og en god mamma. 

Fantaserer om kinky sex. 

 

Anonymkode: d1c1a...069

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klin sprø kvinne som nærmer seg slutten av 20-årene. Økonomisk tilbakestående, litt for glad i vin, særs uinteressert i folk - dyr derimot elsker jeg. Trening suger og jeg er i øverste sjikt av normalvektig i følge BMI-skalaen. Sånn ellers har jeg et vakkert ansikt og knallbra rumpe. Fjellet, skogen og sjøen setter jeg likevel stor pris på. Mitt eneste kriterie er at du er morsom, gir faen i normale normer for hvordan man skal være og driter i hva andre tenker. Jeg liker ellers dårlige filmer, dårlig musikk, dårlige krimbøker, te og fred og ro. Jeg orker ikke barn. Orker heller ikke en metroseksuell tullebukk. Når jeg tenker meg om er jeg egentlig ferdig med menn. Hadeem. 

Anonymkode: b3249...03e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deprimert kvinnemonster med ptsd, angst og selvmordstanker. Er oppvokst med en voldelig far som trolig nok er grunnen til mine psykiske problemer. Itilegg til dette har jeg ME for å toppe det hele. Var sengeliggende i flere år, men er så og si frisk fra ME nå. Til gjengjeld for all dritten er jeg til tider hysterisk morsom med en uslåelig selvironi, snill, omtenksom, jordnær, veldig reflektert og syns selv jeg har gode verdier. Elsker blant annet dyr, klær/mote, god mat, turer i fint vær og Anne-Kat Hærland. Liker du humoren hennes kan vi nok få det morsomt sammen. Ikke noe glad i å lage mat, men har noen veldig gode retter jeg kan diske opp med når jeg gidder ellers foretrekker jeg at mannen står for matlagingen. Er 24år, uten barn og ser helst at mannen ikke har barn heller. Ta kontakt om du tror du kunne håndtert meg. 

Anonymkode: 0c6b1...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, halvveis til 50, evig student. Liker rutine og planlegging, sånn middels ryddig, ikke fan av skippertak, og følger nesten aldri oppskriften når jeg lager mat. Har drevet aktivt med sport, men nå er jeg meste glad i å løpe langt og har blitt mer glad i å være ute i frisk luft den siste tiden, så jeg er slank men ikke stram, og har små pupper. Ikke religiøs, ikke røyker, ikke fester, alkohol nytes ved rette anledning. Har ikke barn, men vil gjerne ha i fremtiden, det holder med 2. Foretrekker hunder fremfor katter. Om sexen er bra kan vi gjerne ha det hver dag, jeg hater å svelge, kan ta den inn bak om du er en gentleman, og synes selv misjonæren er best. Har et omsorgsyrke så jeg har mye å gi til den rette - kanskje det er deg?:fnise:

Anonymkode: f073e...1ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen kvinne og helt ferdig med egne barn.Ser helst at dine også er voksne. Kommer det barnebarn så tar vi vare på disse alene og sammen. Ingen morgenfugl så ikke prat med meg. La meg ha mine stiller stunder etter jobb. Du må like fysisk kontakt i ulike sammenhenger. Ikke bare under dyna. Absolutt krav er at du deltar i Husarbeid AS. Jeg nekter å drifte det firmaet alene noen flere ganger. Jeg setter stor pris på at du har egne interesser og venner som ikke involverer meg hver eneste gang. Ta gjerne en langhelg i gokk. Jeg vil da nyte å ha huset for meg selv. Jeg vil gjerne at vi jobber sammen på kjøkkenet noen ganger. Jeg er ikke av de mest ryddige, men jeg vet jeg er tilpasningsdyktig. Dersom sport som fotball mm er en viktig del av ditt liv så forventer jeg en tv-stue eller headsett og Netflix for meg. Du må ta iniativ til opplevelser om det så bare er en tur i skauen eller nærmiljøet som en blåtur i byen. Pluss dersom du tar i på en impulsiv dans på stuegulvet. 

Hmm. Sukker neste ;)

Anonymkode: 4e9fd...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne som nærmer seg 40, utad meget vellykket, innad overbevist om at det er noe galt med meg. Tydeligvis seriemonogamist så om ca fire år er jeg ferdig med deg. Ønsker sex & hyggelig samvær og en stormende forelskelse, men orker ikke å bo sammen med deg. 

Jeg har to barn og det er i overkant av min kapasitet. Derfor vil jeg ikke ha flere, og det er greiest om du ikke har barn slik at jeg slipper å engasjere meg i enda flere mennesker.

Elsker trening og fysisk aktivitet, derfor kan du ikke være en slappfisk. 

Røyker når jeg har lyst, det er ikke så ofte, det kan du også gjerne gjøre. 

Anonymkode: 8ea57...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsom. På grensen til irriterende. Vil noen dager sitte limt inntil deg, andre dager vil jeg at du skal holde deg langt unna. Elsker å bli kost under føttene. Du må like dyr. Ikke noe utenom det vanlige, men jeg er veldig dedikert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asosial mann i 40 åra, veldig laidback, rimelig handy, ganske lat men glad i naturen, flink på kjøkkenet, håpløs på husarbeid.

Har lest alt for mye på kvinneguiden og har derfor mistet troen på et ordinært forhold mellom mann og kvinne.

Søker derfor etter en 420-vennlig, submissiv dame som søndagskjæreste/ff i barnefrie perioder.

 

Anonymkode: 8c69e...8a9

😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Semiliberal, halvgal, smågeeky pseudohippie i midten av 20årene som foretrekker å leve livet fremfor å bekymre seg over hva som kommer til å skje i morgen. Er "smart" nok til å være med i Mensa men også smart nok til å ikke gidde å betale for å være en pompøs douchebag. Har heller ikke fullført utdannelsen min til tross for dette og er relativt ambisjonsløs, vil heller reise å spille musikk enn å stresse med å skaffe meg en karriere slik at jeg kan velte meg i materialisme å piss senere. Status betyr nada for meg. 

Har bodd alene såpass lenge nå at jeg har blitt jævla sær rundt det. Tenker jeg foretrekker at vi bor hver for oss, men du kan komme på besøk sånn ca så ofte du vil. 

Kommer neppe noengang til å eie ett hus, er per i dag ikke interessert i barn. Er konstant blakk selv om jeg ikke bruker penger over evne, (er uten gjeld). Vil heller bruke pengene mine på et nytt instrument, en reise eller noe annet som gir meg glede fremfor å hive det inn på en BSU konto. Som du sikkert har forstått utifra det jeg er har skrevet så er jeg vel somewhat ansvarsløs på en del ting, men også moden når det gjelder andre ting. 

Har vært igjennom en vinternatt mang en gang før å er relativt sterkt psysisk pga dette. Skal mye til for å knekke meg, tror faktisk per idag at det er umulig. Jeg er familien sin sorte får, og har derfor ingen kontakt med noen av dem. Så om du er en familierettet person og trenger 2 familier så er jeg ikke rette valget. 

Glad i sex og er ganske kinky i senga, elsker å utforske hverandre og oppleve å prøve nye ting. Misjonæren 1 gang i uka funker ikke for meg. Humoren min er mørk, sarkastisk og til dels spydig. Sett South Park noen gang? Well, there you go. 

Hater sport og all fysisk aktivitet som er tyngre enn en spasertur i skogen, yoga, eller fisking kanskje? 

Ja også er jeg lav, dette er veldig viktig for noen av dere så det må vel nevnes. 

 

Morsom tråd :) Gøy å reflektere litt innimellom, ikke alltid egoet mitt tillater det x) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ferdig med eksen, håper du kan være en rebound.

Anonymkode: a7cc5...3c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...