Gå til innhold

Hva ville det stått i (den evt hypotetiske) dating-profilen din dersom du var 100% ærlig?


Nappetass1

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen tilsier. Inspirert av noe jeg fant på Facebook med sykt mange vittige svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt brukt mann, på grensen til utslitt (men holder sannsynligvis noen sesonger til, ved normalt vedlikehold). 

Tre barn, to ekskoner, hus og bil. 

Søker kvinne som er ferdig med barn og oppussing!

 

Endret av Oppgitt78
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammal madamm som er surrete og rar til tider,

Har nok noen svangerskapskilo for mye enda men det minker dag for dag.

En rotekopp av dimensjoner, og dårlig til å rydde.

Har mange barn men hjerterom til flere så barn er definitivt ingen hindring.

Har villa, bil og hytte selv så har du båt og campingbil så er det ett pluss.

 

(hmm tror jeg skal være glad jeg er gift gitt....)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame i 40 årskrisa som liker best å være i senga å kose, er rotete og små- lat. liker ikke å vaske eller lage mat, tar gjerne heller takeaway og har vaskedame. Fullstendig ferdig med barn, er ikke ferdig med oppussing.

Anonymkode: 8da99...f4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i tidlig 40-åra, relativt nysingel, med et lengre forhold bak meg.  Har fast og god jobb, hus og bil, og normale interesser. Jeg har også to barn som bor hos meg halvparten av tiden. Er ikke plaget med lavt selvbilde, derimot kjenner jeg tydelig et savn etter en kjæreste

 

Kjedelig tekst, kanskje...? Men helt ærlig, åkke som. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 29 år.  Liker ikke klissete lange telefonsamtaler,hold ting kort og konsist. Misliker dater med middag og levende lys,vil gjøre noe spennende. Liker trening,men hater vintersport.

Sex hver dag,liker å lage mat.

Ingen barn,bil eller plagsom eks.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 år gammel kvinne, spiseforstyrrelse, selvskader, deprimert, men sjarmerende, morsom, reflektert og veldig flink til å bake. To barn, og det holder i massevis!  

Hvis det gode veier opp for det dårlige, ta gjerne kontakt! ;)

Anonymkode: 40793...ce8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

25 år gammel kvinne, spiseforstyrrelse, selvskader, deprimert, men sjarmerende, morsom, reflektert og veldig flink til å bake. To barn, og det holder i massevis!  

Hvis det gode veier opp for det dårlige, ta gjerne kontakt! ;)

Anonymkode: 40793...ce8

Hmmm... Hva pleier du å bake...? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Hmmm... Hva pleier du å bake...? 😉

Alt fra sjokoladekake, ostekake, boller, rundstykker etc. :) Men bare til en anledning, hvis ikke spiser jeg til jeg blir dårlig. :P

Anonymkode: 40793...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående, slank kvinne på over 30 som er litt som poteten, godt likt av de fleste, og passer til det meste.

Jeg ser helt normal ut, og har faktisk draget...på yngre menn.

Men jeg søker helst en i 30-årene, som er litt som meg selv, som foretrekker sunn mar til hverdags, og smågodt på lørdagene. Ja, og så bør du ha en normalt trent kropp som orker å spasere litt på fjellet, eller i byen sammen med meg.

Årsaken til at jeg er singel? At jeg har barn visstnok.. Så det er fint om du også har barn, eller i det minste liker barn.

Anonymkode: d59db...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidssky trygdesnylter søker likesinnet for felles sløving og soving til 12. Du bør ikke ha et aktivt liv, da jeg helst vil at du skal tilbringe mye tid med MEG, de to kattene mine og hunden min. Hunden er tillatt i seng og sofa, og om du klager på dette må du sove på golvet. Jeg er j*vlig god i senga og vil ha mye sex, men liker ikke analsex, så det er greit at du får vite med èn gang.

Jeg krever ikke 100% trofasthet, faktisk driter jeg i hva du gjør når du ikke er med meg, men jeg vil gjerne vite det om du ser på meg som tidsfordriv eller en sjelevenn. Jeg er mest ute etter sistnevnte.

Jeg er god til å lage mat og liker å gå turer.

Anonymkode: 6c745...633

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv og engasjert 3-barns mamma på straks 40 søker en sprek og aktiv mann. Jeg har barna 50%, og barna vil alltid kommer først i min prioritering. Du må like barn og like å delta på familieaktiviteter som klatring, rafting, teltturer, badeland m.m. i tillegg til fjellturer med eller uten ski, løping, sykling og litt reising.

Jeg er smårotete, litt distrè og har til tider kort lunte. Gjør du noe jeg ikke liker får du tydelig beskjed. Jeg er fullstendig ærlig og forventer det samme tilbake. Jeg er ganske god på å lage mat, og vil gjerne ha noen å lage mat sammen med. Du må like å teste ut nye smaker.

Du må være i god nok form til å kunne trene sammen med meg, ha en jobb som engasjerer deg, ha fullstendig kontroll på økonomien. Du må tåle at jeg har en jobb som til tider medfører en god del overtid, og det er en sjanse for at jeg tjener mer enn deg. Du må som sagt like aktivitet, men også kunne kose deg i sofakroken med en god film, en god bok, eller et glass vin og hyggelige samtaler. Er du av typen som holder på å sovne på sofaen kl 18 så vil jeg ikke møte deg. Du må være glad i sex, og da mer enn et par ganger i uka.

Og nei, jeg har ikke ADHD... Er bare møkk lei av slitne mannfolk i 40-åra som ikke orker noen ting. Så det er helt greit om du er noen år yngre.

Anonymkode: c55f2...eb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Gammal madamm som er surrete og rar til tider,

Har nok noen svangerskapskilo for mye enda men det minker dag for dag.

En rotekopp av dimensjoner, og dårlig til å rydde.

Har mange barn men hjerterom til flere så barn er definitivt ingen hindring.

Har villa, bil og hytte selv så har du båt og campingbil så er det ett pluss.

 

(hmm tror jeg skal være glad jeg er gift gitt....)

 

Ville du fortsatt hatt Villa, bil og hytte om du blir skilt?

Anonymkode: c55f2...eb1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Dette blir jo feil, da min profil ikke er hypotetisk. :laugh: Kan jo si at jeg aller helst vil skrive at alkohol og røyk er ekstremt no-go og at jeg gir blanke i mat, det er kun et nødvendig onde, men da blir det ikke mye match gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en dame i slutten av 20 årene som leter etter en mann som klarer å leve med meg, og som jeg klarer å leve med. Jeg tilbringer mer tid på å fikle med PCer og nettverk enn på husarbeid. Det går mye i fjordland og takeaway i ukedagene, så jeg kommer nok aldri til å bli en supermamma som lager alt fra scratch til kidsa i tro Berit Nordstrand-stil. MEN, jeg kommer til å automatisere alt som går å automatisere i huset. Om jeg kunne fått kjøleskapet til å gå på butikken hadde jeg gjort det. Jeg liker å bygge ting og ha interessante diskusjoner, så du må være både handy og oppegående mentalt. Jeg er også glad i naturen, så du må kunne være med meg på turer i skog og mark, både på jakt og vanlige fjellturer. 

Andre hobbyer som tar mye tid:

Film, Spill, lego, strikking, sying, snekring og maling

 

Vet ikke om jeg fikk med alt.

Anonymkode: 4d063...86d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne midt i 30-åra med 2 barn. ikke begeistret for andres barn, så du bør være barnløs. jeg har ikke ønske om et kull til, så du bør heller ikke ønske deg barn. elsker katter - har flere - så det bør du også gjøre. har en jobb og utdanning de fleste menn føler seg truet av. selvtillit er dermed et must. har mest mannevenner så du bør ikke bli lett sjalu. klarer å skifte dekk/olje/lys og måke snø selv også. 

glad i sex, elsker blowjobs, men liker ikke analsex.

gjennomsnittlig ansikt og 10-20 kg for mye, men i det minste langt hår og store pupper. glad i å trene, men klarer aldri å finne nok tid til det.

veldig nerdete interesser og gir katta i interiør/klær/mote/håndarbeid, men jeg er flink til å vaske og brukbar på matlaging/baking.

flink med økonomi, kan godt forsørge deg om du ikke er altfor dyr i drift. 

har gjerne sex på 2. date om vi klikker ellers - men det er LITE sannsynlig da jeg er fryktelig kresen. 

drikker ikke, men du kan få gjøre det. aksepterer ikke røyking innendørs. aksepterer ikke ulovlige rusmidler.

trenger en mann for kos og sex, men kosen er viktigst. 

Anonymkode: 7189c...882

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, canacas skrev:

Well hello there ;) 

Here we go again! KG nå også som en guide til / for kvinner:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...