Gå til innhold

Lyse rosa slim ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er veldig usikker nå, hadde mensen 2 oktober - 5-6 oktober. I dag 12 OKT, har eg slim , men det er farge i det, ser lyse rosa ut? Eg tenkte eggløsningslim, men får negativ eggløsningstest.. 

 

Noen som har peiling ? Blir litt urolig nå, da dette ikke har skjedd før.. 

Anonymkode: ba32d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt rosa/rødt i EL slim er vanligvis tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da , men når EL test er negativ er det vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du litt kort syklus tilfeldigvis? Ikke ta det for god fisk, men festeblødning kan være sånn..

Uansett hva grunnen er, er dette neppe noe farlig. 

Anonymkode: 15736...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom det litt til, ikke noe slimete men lyserosa på papiret ved do besøket. Skjønner ingenting.. :-/

Anonymkode: ba32d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en graviitest om et par uker, og hvis negativ en tur til legen for å få undersøkt om det kan være sopp/ evt kjønnssykdom?

Anonymkode: 15736...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette rosa utflod greiene blei til lyse lyse brun, i et par dager, alt i alt 5 dager før det blei full stopp.. Skjønner ingenting, er det noen som har opplevd liknende?

Anonymkode: ba32d...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 😊 Har nett hatt det samme som deg denne uken! Hadde positiv el forrige søndag og mandags morning, negativ el test mandagskveld! Fra tirsdag til fredag så har eg spottet! Tirsdag og onsdag rosa/rød torsdag og fredag brunt! Men veldig lite og kun ved do besøk! Har sluppet å bruke truseinnlegg! Og dette er andre syklusen det skjer med meg! Aldri skjedd før! Og trur neppe at det er festebløning allerede så tidlig! Tok eg graviditets test nå og den var blendahvit! Lurer og veldig på hva dette er og hvorfor dette skjer? Om kroppen støter vekk egget eller noe? El om det er på grunn av hormoner? Om det er for lave? Håper noen kan svare oss på dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg sinnsyke smerter i magen og litt bak i ryggen. Har ikm 3 november, er rart vist mensen smertene kommer allerede nå? Eg har ingen ømme pupper, det har eg alltid ca 14 dager før ikm. 

Noen som har opplevd lignende ? 

Anonymkode: ba32d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag har jeg sinnsyke smerter i magen og litt bak i ryggen. Har ikm 3 november, er rart vist mensen smertene kommer allerede nå? Eg har ingen ømme pupper, det har eg alltid ca 14 dager før ikm. 

Noen som har opplevd lignende ? 

Anonymkode: ba32d...c61

Ta en graviditetstest du, du bør kunne få utslag etterhvert nå, dersom det som skjer skyldes graviditet. Lykke til!

Anonymkode: 15736...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan bare være sånn, jeg kan gå mnd imellom mensen

Anonymkode: 52b91...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2016 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Hei! Er veldig usikker nå, hadde mensen 2 oktober - 5-6 oktober. I dag 12 OKT, har eg slim , men det er farge i det, ser lyse rosa ut? Eg tenkte eggløsningslim, men får negativ eggløsningstest.. 

 

Noen som har peiling ? Blir litt urolig nå, da dette ikke har skjedd før.. 

Anonymkode: ba32d...c61

Har du positiv test eller merket noe mer?

Anonymkode: 54cab...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negative tester :-/ har hatt litt mensensmerter i mage/rygg, men ingen mensen eller symptomer på graviditet :-/

Anonymkode: ba32d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...