Gå til innhold

Hva har du gjort ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du da? Kjedelig svar..

Anonymkode: c6b01...a30

For å jevne ut svarene.. Betyr ikke at man ikke har komplekser men velger heller å leve med uperfektheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt botox for å forebygge sinnarynke og Restylane i leppene, begge ting en gang. Skal fylle på med begge deler om noen uker. Har også lyst til å operere nesa (kul på neseryggen og litt stor), men tror ikke jeg er så misfornøyd at jeg er villig til å ta risikoen for et dårligere resultat enn utgangspunktet.

Anonymkode: cb93f...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, October 14, 2016 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt botox for å forebygge sinnarynke og Restylane i leppene, begge ting en gang. Skal fylle på med begge deler om noen uker. Har også lyst til å operere nesa (kul på neseryggen og litt stor), men tror ikke jeg er så misfornøyd at jeg er villig til å ta risikoen for et dårligere resultat enn utgangspunktet.

Anonymkode: cb93f...224

Var det vondt å ta restylane? Sånn fra 1-10 hvor vondt var det ? Jeg vil også ha men klarer ikke smerte 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operert utstående ører da jeg var fem år. Kommer aldri til å ta botox. Alle som har brukt det lenge ser ut som de holder på å smelte fordi muskler som ikke brukes begynner å henge. Bare se på Nicole Kidman, Madonna og Demi Moore.

Anonymkode: 5924e...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Operert utstående ører da jeg var fem år. Kommer aldri til å ta botox. Alle som har brukt det lenge ser ut som de holder på å smelte fordi muskler som ikke brukes begynner å henge. Bare se på Nicole Kidman, Madonna og Demi Moore.

Anonymkode: 5924e...121

Da du var fem???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Persephone skrev:

Da du var fem???

Ja? Selvfølgelig foreldrene mine sitt valg.

Anonymkode: 5924e...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har anatomiske silikoninnlegg som jeg fikk gjort etter svangerskap og amming. 

Tar botox jevnlig i glabellaområdet (sinnarynka) -har kraftige muskler der og jeg så alltid sint ut.

Har også begynt med fillers (z-fill refresh) for litt mer volum i kinnene mine. 

Har også ved tre anledninger fått lagt restylane langs neseryggen for å få den rettere, men det forsvinner i løpet av et par dager så min noe ujevne nese får jeg leve med.

Er ellers veldig fornøyd med mine små justeringer, og det ser så naturlig ut at ikke engang mannen min har merket noe. (Han har i hvert fall ikke sagt noe.)

Anonymkode: 31ce7...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har anatomiske silikoninnlegg som jeg fikk gjort etter svangerskap og amming. 

Tar botox jevnlig i glabellaområdet (sinnarynka) -har kraftige muskler der og jeg så alltid sint ut.

Har også begynt med fillers (z-fill refresh) for litt mer volum i kinnene mine. 

Har også ved tre anledninger fått lagt restylane langs neseryggen for å få den rettere, men det forsvinner i løpet av et par dager så min noe ujevne nese får jeg leve med.

Er ellers veldig fornøyd med mine små justeringer, og det ser så naturlig ut at ikke engang mannen min har merket noe. (Han har i hvert fall ikke sagt noe.)

Anonymkode: 31ce7...77a

Hvor mye har du tatt i kinnben? Jeg vil så gjerne prøve.  Hva kostet det og hvor lenge varte det ? Vil selvsagt ha resultat som er usynlig for det utrente øye og ikke ser for voldsomt ut 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye har du tatt i kinnben? Jeg vil så gjerne prøve.  Hva kostet det og hvor lenge varte det ? Vil selvsagt ha resultat som er usynlig for det utrente øye og ikke ser for voldsomt ut 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Jeg har ikke tatt fillers i kinnbena, men kinnene, rett og slett for mer volum. De er en smule innsunkne, ble slik etter jeg gikk noen kg ned i vekt etter svangerskapet. Jeg tar 1 ml om gangen, men kunne godt tatt 1,5 ml siste gang. Dette må du vurdere sammen med kosmetisk sykepleier. Fordelen er jo at man ser resultatet med en gang og kan fylle i mer om man ønsker. 

Det sitter i en god stund, i hvert fall 6 mnd. Jeg er forsiktig med å klemme, gni og massere kinnene, da forsvinner det fortere.

1 ml koster 3290,- der jeg tar det. 

Anonymkode: 31ce7...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Har tattovert øynebrynene, hvis det gjelder. 

Ønsker meg veldig mange kirurgiske inngrep, men lommeboka forteller meg at det er og blir drømmer:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere hatt vippeextentions, men var ikke min greie. Uten om det har jeg tatt silikon for 3 år siden. 

Anonymkode: c8d16...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2016 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Var det vondt å ta restylane? Sånn fra 1-10 hvor vondt var det ? Jeg vil også ha men klarer ikke smerte 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Kanskje 5. Synes det var vondt, men helt overkommelig. Sykepleieren kommenterte dog at jeg takler smerte godt (fikk ikke tårer i øynene eller noe annet), så det er nok mulig endel synes det er vondere enn meg 😊

Anonymkode: cb93f...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, October 17, 2016 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Operert utstående ører da jeg var fem år. Kommer aldri til å ta botox. Alle som har brukt det lenge ser ut som de holder på å smelte fordi muskler som ikke brukes begynner å henge. Bare se på Nicole Kidman, Madonna og Demi Moore.

Anonymkode: 5924e...121

Det kommer jo helt an på hvor mye botox du tar. Man blir ikke seende slik ut hvis man kun tar botox i sinnarynka f.eks. Men fyller man jevnlig på hele trynet blir man seende slik ut. 

Anonymkode: 7c9bc...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt restylane 2 ganger, får satt på vippe-extensions og ville vurdert botox når jeg er oppi åra og kan se en sinnarynke. Er også interessert i microblading på øyebryn, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2016 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt botox for å forebygge sinnarynke og Restylane i leppene, begge ting en gang. Skal fylle på med begge deler om noen uker. Har også lyst til å operere nesa (kul på neseryggen og litt stor), men tror ikke jeg er så misfornøyd at jeg er villig til å ta risikoen for et dårligere resultat enn utgangspunktet.

Anonymkode: cb93f...224

Du kan muligens behandle nesen med filler,  i stede for operasjon :) 

Anonymkode: dd0af...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan muligens behandle nesen med filler,  i stede for operasjon :) 

Anonymkode: dd0af...708

Fungerer det? Har du et sted å anbefale? Så en over her skrev at hun hadde prøvd det, men at det gikk bort etter noen dager.

Anonymkode: cb93f...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.10.2016 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Fungerer det? Har du et sted å anbefale? Så en over her skrev at hun hadde prøvd det, men at det gikk bort etter noen dager.

Anonymkode: cb93f...224

Det var jeg som skrev det. Jeg var nylig hos behandleren min igjen, og det viste seg at det var Revanesse/Z-fill hun hadde brukt på meg tidligere, både for volum i kinn og langs neseryggen. Nå har hun gått over til Restylane, så jeg fikk 1,5 ml i kinn, og 0,5 ml langs nesa. Restylane har større molekyler (?) og kjennes litt hardere, men er betraktelig mer holdbart. 

Resultatet ble utrolig bra (mye bedre enn sist) så jeg håper virkelig det sitter noen måneder denne gangen. 

Skal prøve å huske å oppdatere :-)

Anonymkode: 31ce7...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bukplastikk, hvor de også fikset delte magemuskler, etter svangerskap. Magen så fæl ut etter graviditet og keisersnitt, med mye heng. Pga at magemusklene var delte så det ut som om jeg var 4 mnd gravid alltid. Til tross for litt komplikasjoner etterpå så har jeg ikke angret et sekund. 

Anonymkode: 1a88c...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 19, 2016 den 19.56, Prestekragen skrev:

Har tatt restylane 2 ganger, får satt på vippe-extensions og ville vurdert botox når jeg er oppi åra og kan se en sinnarynke. Er også interessert i microblading på øyebryn, men vi får se.

Hvor i kroppen har du tatt restylane? Jeg gruer meg litt til å ta jeg. 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i kroppen har du tatt restylane? Jeg gruer meg litt til å ta jeg. 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Leppa. Ikke gru deg, bare gå til en som vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...