Gå til innhold

Hva har du gjort ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså kosmetiske inngrep , fillers, botox, silikon, extensions osv. Hvilken skjønnhetspleie/inngrep har du tillatt deg ? Selv vurderer jeg fillers, silikon og fettsuging. 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WeirdAlien

Brukte extension en liten periode for cirka fem år siden. Syntes det var ubehagelig og upraktisk, så jeg sluttet med det. Har også fjernet en føflekk, men ikke for skjønnhetens skyld. Ellers har jeg ikke gjort noe og kommer ikke til det heller i noen nærmere fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Kunne tatt botox for sinnarynken jeg holder på å utvikle, og fillers for noen arr jeg har. Ellers vil jeg ikke gjøre noe.

Anonymkode: 909fb...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox i smile og sinnerynken 

Silikon da jeg var 20

Neseoperasjon i fjor

Anonymkode: 7c9bc...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Botox i smile og sinnerynken 

Silikon da jeg var 20

Neseoperasjon i fjor

Anonymkode: 7c9bc...cb5

Ble nesa bra? Hørtes omfattende ut . Silikon gleder jeg meg mest til 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt sånne clip-on extensions, hvis det teller.

Anonymkode: b1098...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått utført brystløft + silikonimplantater, (født med genetisk misdannelse så det var ikke for å få store eller "perfekte" pupper, men mer for å kunne føle meg, samt se "normal ut". Resultatet ble bra og jeg er veldig fornøyd.

Ellers har jeg fått injisert botox i panna de siste par årene pga overaktive muskler som trigger migrene. Samtidig vil det jo helt klart motvirke rynkeutvikling i det området.

Tok restylane i leppene for ca 1 mnd siden, jeg har ikke veldig smale i utgangspunktet så det ble fint og ingen har lagt merke til det før jeg har nevnt det, et par ser det ikke da heller. Tviler for at jeg fortsetter med dette da jeg synes det er litt for dyrt ift. hvor lenge det varer og fordi jeg ikke akkurat har hatt komplekser pga leppene osv.

Jeg er forresten 32 år om det har noe å si :)

Anonymkode: 45597...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønnsleppekirurgi og skal ta restylane i leppe (de øvre ;) ) i morgen. :)

Anonymkode: 47c52...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg normal når jeg leser det flere av dere har gjort og skal gjøre. Syns det er fantastisk at vi tillater oss å gjøre det vi føler for for å føle oss vell 

Anonymkode: 3ce9a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har løft/silikon. Litt filler i leppekant og litt filler i de nasolabiale linjene. Botox i sinnarynken :) 

Anonymkode: dd0af...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon. Vurderer å ta restylane, men jeg er redd for å få andenebb. Ser flere får det. Lite pent. Men en venninne har restylane og hun fikk veldig fint og naturlig resultat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, CherryBlossom90 skrev:

Silikon. Vurderer å ta restylane, men jeg er redd for å få andenebb. Ser flere får det. Lite pent. Men en venninne har restylane og hun fikk veldig fint og naturlig resultat :) 

De som ser ut som ender, vil se slik ut selv. De fleste behandlere vil anbefale et naturlig resultat, men mange som tar alt for mye, og det er ikke pent ;) 

Anonymkode: dd0af...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Botox i sinnarynken, må vurdere om jeg kanskje har behov for filler der også. På sikt må jeg nok operere øvre øyelokk også, pga. arvelig "heng,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tatt hårfjerning med laser på hele bikiniområdet + lår. Funka bra i et par år, men nå har en del av hårene kommet tilbake... Kjipt. 

Ellers ikke gjort noe. Har litt lyst til å ta fillers i leppene, men redd for at det skal bli veldig synlig. Har liksom ikke noe karakteristisk trutmunn fra før, så redd for at leppene bare blir stående mer utover liksom... Og så er det jo dyrt i lengden. 

Anonymkode: 8d801...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PopUp! skrev:

Ingenting

Hvorfor svarer du da? Kjedelig svar..

Anonymkode: c6b01...a30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enste skjønnhetsgreiene jeg gjør er å barbere meg hver morgen.

Anonymkode: 48aa8...8e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...