Gå til innhold

Verdens beste pappa❤️


Maria96nn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sjørøveren

Fint skrevet og kondolerer:troest::hug: Fikk faktisk tårer i øynene når jeg leste. 

Mistet også faren min på grunn av han "drakk seg i hjel" som folk sier. Broren min som fant han. Han var ikke alltid så snill med meg for jeg var "et uhell". De skulle bare ha to barn. Så jeg ble ofte kjeftet på og fikk juling, men likevel var det jævlig vondt å miste han. Jeg så jo opp til faren min for han var en sterk og modig mann. Var snill og god ellers når han ikke "hatet" meg. Han fortalte meg mange historier og sa jeg måtte aldri la noen kødde med meg uten å ta igjen. Når jeg var liten så lekte vi sjørøvere sammen og han kalte meg alltid for den modigste sjørøver kapteinen hans. Han synes jeg tålte mye. Jeg måtte jo tåle mye. Jeg elsket pappaen min uansett hvor mye dumt han gjorde mot meg. Savner han hver dag, men det ble bedre enn det var rett etter han døde. Han hadde det ikke alltid enkelt i livet. Han hadde også hatt en tung oppvekst. Nå vet jeg han har det godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jentenisju skrev:

Skjønner godt hvordan du har det. Mistet pappaen min selv i mars, han var min beste venn:hjerte:

Huff, da sitter vi i samme båt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjørøveren skrev:

Fint skrevet og kondolerer:troest::hug: Fikk faktisk tårer i øynene når jeg leste. 

Mistet også faren min på grunn av han "drakk seg i hjel" som folk sier. Broren min som fant han. Han var ikke alltid så snill med meg for jeg var "et uhell". De skulle bare ha to barn. Så jeg ble ofte kjeftet på og fikk juling, men likevel var det jævlig vondt å miste han. Jeg så jo opp til faren min for han var en sterk og modig mann. Var snill og god ellers når han ikke "hatet" meg. Han fortalte meg mange historier og sa jeg måtte aldri la noen kødde med meg uten å ta igjen. Når jeg var liten så lekte vi sjørøvere sammen og han kalte meg alltid for den modigste sjørøver kapteinen hans. Han synes jeg tålte mye. Jeg måtte jo tåle mye. Jeg elsket pappaen min uansett hvor mye dumt han gjorde mot meg. Savner han hver dag, men det ble bedre enn det var rett etter han døde. Han hadde det ikke alltid enkelt i livet. Han hadde også hatt en tung oppvekst. Nå vet jeg han har det godt. 

Takk❤️

Høres ut som om du har hatt ditt å streve med i livet, ja. Kan ikke forestille meg hvordan det er å oppleve verbal eller fysisk mishandling. 

God klem til deg❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Vinky skrev:

Kondolerer :hjerte: Høres ut som en fantastisk far. 

Tusen takk❤️ Han var og er den beste pappa'n jeg noen gang kunne fått..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Maria96nn skrev:

Tusen takk❤️ Han var og er den beste pappa'n jeg noen gang kunne fått..

Han gikk bort altfor tidlig, men du er heldig som fikk han til far ❤️ Ta vare på deg selv, og minnene dine med han. Han er fremdeles med deg i hjerte og tankene dine. Klem til deg 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vinky skrev:

Han gikk bort altfor tidlig, men du er heldig som fikk han til far ❤️ Ta vare på deg selv, og minnene dine med han. Han er fremdeles med deg i hjerte og tankene dine. Klem til deg 🌸

❤️❤️ Klem tilbake❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2016 den 1.41, Maria96nn skrev:

Hvis noen skulle finne på å lese dette så beklager jeg for lengden. Jeg har hatt noen jævlige uker så trengte bare å få det ut. 

Kjære gode, fine og verdens beste pappa,

Huff, det siste halvåret har vært helt forferdelig, pappa. Det at du plutselig døde fra meg har vært helt forjævli å takle.. du ble kun 45 år. Du skulle egentlig levd dobbelt så lenge. Jeg tenker på deg hver eneste dag - det går ikke et minutt der du ikke er i tankene mine. Jeg prøver så godt jeg kan å huske alle de gode minnene vi har sammen. Alle reisene, seine kveldene med CSI på lerette med en 1,5 Pepsi Max flaske hver. Men ofte så dukker alle de vonde minnene opp. Alle gangene du var innlagt på sykehuset, og den gangen jeg fikk beskjed om at du kanskje ikke våknet opp av komaen. På grunn av dette trudde jeg at du var "udødelig" og at du kom til å komme deg gjennom alt av sykdom. Jeg skulle gjort alt for å gått tilbake i tid å nytt deg mere. Brukt mere tid på deg og satt mer pris på deg. jeg skulle så gjerne ønske at jeg fikk sagt farvel til deg og fortalt deg hvor glad jeg er i deg. 

Du var min beste venn, romkameraten min og verdens beste pappa på alle mulige måter. Jeg savner deg så..😭 Jeg er sint, lei meg og helt knust. Du har forlatt meg.. hvordan skal jeg komme meg gjennom dette, pappa? Hvordan skal jeg lære meg å leve uten deg? Hvordan skal jeg klare å komme tilbake til hverdagen? Hvordan skal jeg klare å ta lappen eller begynne med studier? Jeg er bare 20 år. Jeg kunne trengt deg og visdomsordene dine. 

Jeg sliter også masse med mareritt. For noen uker siden drømte jeg at du hadde dødd og lå død i senga di. Jeg gikk inn på rommet ditt for å ta farvel før du skulle bli hentet. Du våknet opp, jeg løp bort til deg for å gi deg klem og fortelle deg hvor glad jeg er i deg. Vi klemte masse og du fortalte meg også at du er glad i meg før du rolig sovnet inn igjen. Det var utrolig godt å på en måte få sagt ha det, men allikevel så vondt. 

Jeg har ikke lenger livslyst. Mamma klarer ikke forstå det, hvordan skal hun kunne klare det når foreldrene hennes ennå lever. Hvis jeg kommer til henne å gråter sier hun bare at hun er trøtt og må sove eller så sier hun at jeg må tenke på noe annet. Det er sikkert fordi dere var skilt, så hun hadde ikke et forhold til deg lenger. 

Jeg er redd for å glemme deg. Redd for å glemme hvordan stemmen din er, eller glemme hvordan det føles å klemme deg. Jeg vil huske deg for alltid, pappa'n min.. for alltid. Jeg håper du er på et bedre sted, jeg håper at du ikke har diabetes lenger. Jeg håper du har det godt, og at du kan se ned på meg. Jeg håper du vet hvor glad jeg er i deg. Jeg håper du vet at du aldri kan erstattes av noen.

Jeg håper også at vi sees snart igjen. Livet er ikke lenger verd å leve uten deg.. du og jeg var så like på alt. Like rotete, like glad i Pepsi Max og krimserier. Vi elsket begge å reise, enten det var sydentur eller shopping i London, NY og Paris. Jeg husker du alltid sa at vi en dag skulle reise til Miami sammen, du og jeg. En dag skal jeg reise dit og da skal du være med meg i tankene og i hjertet mitt❤️ 

Forresten Lukas er en dritt. Han var utro mot meg. Han var aktiv på Tinder bare et par uker etter begravelsen din. Jeg skulle ønske du var her med alle visdomsordene dine da jeg gikk igjennom det. 

På gjensyn pappa. Jeg elsker deg over alt, og håper du vet det - hvor hen du er. Jeg savner og elsker deg, så hinsides mye..

GIP

- stor klem fra engelen din

Så utrolig trist :(

Min pappa døde av kreft da jeg var 12 år, bare 37 år gammel. Det var ubeskrivelig vondt de første årene. Nå går det bra, det er ikke vondt lengre, bare litt om jeg går igjennom en tung periode og skulle ønske han var der og kunne trøste og gi råd. Jeg tenker mye på at han ikke fikk mulighet til å være bestefar til de to barna mine, og ser ofte for meg han sammen med de. Men det går faktisk veldig bra, 11 år senere. Jeg savner han og lengter etter han ofte, men sorgen og smerten er egentlig borte. Det vil bli lettere for deg også ❤ Sender deg en stor klem.

Anonymkode: 9916b...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Supersol skrev:

Huff. Rip ❤Han hørtes veldig snill ut.  Kondolerer til deg :dagens-rose:

Det var han❤️ Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig trist :(

Min pappa døde av kreft da jeg var 12 år, bare 37 år gammel. Det var ubeskrivelig vondt de første årene. Nå går det bra, det er ikke vondt lengre, bare litt om jeg går igjennom en tung periode og skulle ønske han var der og kunne trøste og gi råd. Jeg tenker mye på at han ikke fikk mulighet til å være bestefar til de to barna mine, og ser ofte for meg han sammen med de. Men det går faktisk veldig bra, 11 år senere. Jeg savner han og lengter etter han ofte, men sorgen og smerten er egentlig borte. Det vil bli lettere for deg også ❤ Sender deg en stor klem.

Anonymkode: 9916b...4d0

Takk for at du forteller! Godt å vite at det er lys i enden av tunellen❤️ Sender deg en klem tilbake❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
På 10.10.2016 den 23.52, Maria96nn skrev:

Tusen takk❤️ Han var og er den beste pappa'n jeg noen gang kunne fått..

Føler med deg! Jeg mistet pappaen min da jeg var elleve år, han var ca. like gammel som pappaen din ble.. Slikt er vanskelig å takle, men ting blir litt bedre med tiden!

:hug::hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, mann_86 skrev:

Føler med deg! Jeg mistet pappaen min da jeg var elleve år, han var ca. like gammel som pappaen din ble.. Slikt er vanskelig å takle, men ting blir litt bedre med tiden!

:hug::hjerte:

Uff, nei det er så vondt.. kjenner jeg er lei av smerten og savnet når jeg bare gråter og har vondt i hjertet. Ser frem til lysere tider når jeg smiler og er lykkelig for alle minnene jeg har med pappa❤ Kan jeg spørre hvor ofte du får vondt når du tenker på det? Er ikke lenger enn 9 mnd siden, men håper at gråttinh osv går snart over.. tar så mye krefter og energi fra meg. Og kan jeg også spørre om du har slitt noe med mareritt de siste åra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...