Gå til innhold

Hva spiser du til frokost?


PurpleRain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knekkebrød, grove brødskiver eller grove rundstykker med pålegg.

Yoghurt med druer eller bær ved siden.

Havregrynsgrøt med bær.

Frokostblanding.

Omelett.

Middagsrester.

Endret av NordTroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nystekte rundstykker i forskjellige former, med kyllingost på tube, leverpostei, makrell i tomat. Nugatti i helgene :D Det er stort sett det jeg har til frokost on dagen. Jeg kan spise det samme til frokost hver dag i uuukesvis, før jeg en dag blir lei og går over til noe annet, spise det i ukesvis og sånn går det :) Andre typiske frokoster:

Havrefras med melk

Polarbrød med skinke og hardkokt egg eller ost og skinke

Havregrøt i forskjellige varianter, favorittene er: kanel og liiitt sukker og en klatt smør - bringebærsyltetøy, mager kesam og kanel - kanel og banan - kanel, eple og peanøttsmør

Omelett med ost og skinke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ingenting. Klarer ikke spise med en gang jeg har stått opp, så når jeg først er klar er det lunsjtider. Da kan det bli en skive med ost og diverse, eggerøre eller en salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eggerøre

havregrynsgrøt med eple,kanel og litt maple syrup

eller en helt vanlig skive med leverpostei og agurk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt kokt med havremelk toppet med banan/eple og kanel. Eller knekkebrød, nøttebarer etc.

Anonymkode: ffaf5...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt, hirsegrøt, youghurt med havregryn, frukt, kokt egg på knekkebrød, toast og eggerøre, toast med syltetøy, brødskive med leverpostei/ost/skinke osv. Alt mulig egentlig. Liker variasjon:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt fra knekkebrød, frokostblanding, yoghurt, havregryn med melk og en veldig sjelden gang brødskive med pålegg. Mengde varierer. Tidvis veldig lite, tidvis mer normale mengder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrød med salami, gulost eller blåmuggost. Eller et bløtkokt egg hvis jeg gidder og har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste månedene ha det stort sett gått i en neve hasselnøtter, et glass Biola (fortrinnsvis bringebær) og en Go'morgen-yoghurt zero med bringebær. Helst med blåbær/bringebær i både biolaen og yoghurten hvis jeg har huska å kjøpe det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, PurpleRain skrev:

 *peke på overskrift* 

Brødskiver eller knekkebrød med forskjellig pålegg. For eksempel brunost, leverpostei, syltetøy osv.

Eller youghurt med havregryn, rosiner eller noe. Eventuelt at man lager varm grøt av havregryn og vann / melk...

Anonymkode: fb219...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Havregrøt med eplesyltetøy, kanel og chiafrø 

-Ristet brød med avokado og sitron

-Hjemmelaget knekkebrød med tomat og balsamicosirup 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...