Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 24.10.2016 den 11.23, tom1986 skrev:

Nope. Men du føler deg truffet, ser jeg. 

Nei, blir bare litt lei av "moralpolitiet" på kvinneguiden som prøver å skremme unge piker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prt90 skrev:

Nei, blir bare litt lei av "moralpolitiet" på kvinneguiden som prøver å skremme unge piker

Det er ikke å "skremme unge piker" å fortelle slik verden er. Ja, noen bryr seg ikke om antall sexpartnere, men alle vet at de aller fleste bryr seg. Det er derfor svært få kvinner, som har hatt mange sexpartnere, forteller dette til sin nåværende kjæreste. De vet at det kan skremme vekk partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 25, hatt 3 partnere hvor 2 av de har vært fra langvarige forhold (2-5 år). Debuterte som 18-åring.

Anonymkode: 212a5...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, October 15, 2016 den 0.39, KittenOfDoom skrev:

26 år, hatt 30 stk. Regner med at det gjør meg til en løs tøs i enkeltes øyne, så til dem vil jeg gjerne, gjennom kraften av internett, gi fingern. 

30 stykker går utrolig fort. Når det gjelder å være tøs, så skulle de bare visst enkelte.

Jeg er ikke så nøye med hvor og hvem hun har vært tøs her og der før (og etter). Poenget er at hun er tøs hos meg akkurat der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tom1986 skrev:

Det er ikke å "skremme unge piker" å fortelle slik verden er. Ja, noen bryr seg ikke om antall sexpartnere, men alle vet at de aller fleste bryr seg. Det er derfor svært få kvinner, som har hatt mange sexpartnere, forteller dette til sin nåværende kjæreste. De vet at det kan skremme vekk partneren.

Hvorfor skal man fortelle om antall tidligere sexpartnere? Er det virkelig vanlig blant dagens unge?

Anonymkode: f3f17...43e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart sivilisasjonen vår går i oppløsning. Dere vet at i psykiatrien er det som tydeligvis er normalt i denne tråden nevnt som symptom iflere alvorlige personlighetsforstyrrelser ja?...

 

 

Anonymkode: 4141f...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart sivilisasjonen vår går i oppløsning. Dere vet at i psykiatrien er det som tydeligvis er normalt i denne tråden nevnt som symptom iflere alvorlige personlighetsforstyrrelser ja?...

 

 

Anonymkode: 4141f...456

KVINNEFRIGJØRING OG FEMINISME DRITER I DET

GO STRONG INDEPENDET WOMEN!!

Anonymkode: 74873...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 år, kvinne og hatt 12 sex partnere. Han ene var jeg i ett 6 års langt forhold med. Angrer på mange av de, men ikke alle. 

Anonymkode: 23e93...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 22, har kun hatt sex med én person, som var kjæresten min på vgs. Hvis jeg skulle sammenliknet hva som er "mange" med min egen livssituasjon, så syns jeg mer enn 5 er mange (for en på min alder). Ville ikke hatt sex med noen det ikke var seriøst med, og jeg har rett og slett ikke hatt noe seriøst forhold etter vgs. Har spurt gutter om antall sexpartnere før, og jeg tenkte da at 5-6 var mange. Generelt syns jeg folk må få gjøre som de vil, men for å være helt ærlig syns jeg 5 er mange nok

Anonymkode: 12669...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 26 år, kvinne og hatt 12 sex partnere. Han ene var jeg i ett 6 års langt forhold med. Angrer på mange av de, men ikke alle. 

Anonymkode: 23e93...fce

Jeg forstår ikke poenget med å angre på en sexpartner?  Det var kanskje ikke superbra sex, men det har ikke akkurat satt et arr på sjelen heller, er bare en ren fysisk aktivitet. Jeg angrer ikke på alle fotballkampene jeg har spilt, selv om jeg tapte noen.

Mann 33, hadde hatt 2 sexpartnere frem til 2016, en av dem var jeg sammen med i 11 år, også har jeg hatt 10 til i år, og håper på 2 til før året er over, slik at det blir en per måned.

Anonymkode: a4a5d...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke poenget med å angre på en sexpartner?  Det var kanskje ikke superbra sex, men det har ikke akkurat satt et arr på sjelen heller, er bare en ren fysisk aktivitet. Jeg angrer ikke på alle fotballkampene jeg har spilt, selv om jeg tapte noen.
Anonymkode: a4a5d...96d

Det er nok fremdeles annerledes for jenter. Selv veksler jeg mellom å tenke som deg "jaja, gjort er gjort, ikke noe å skamme seg over, jeg ville det der og da" og å angre på noen av dem.

Jeg er 28 år og har hatt 17 sexpartnere. Pleier å runde ned til "rundt ti" hvis noen spør. Bare ærlig her som anonym. 

Anonymkode: a319d...413

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 36 og har hatt tre og alle i forhold. Jeg tror ikke på de som sier man må knulle fra seg som ung for å holde seg monogam, jeg tror man har lettere for å la seg friste til ons hvis man har vært lite selektiv tidligere. 

Anonymkode: 01c66...ca1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart sivilisasjonen vår går i oppløsning. Dere vet at i psykiatrien er det som tydeligvis er normalt i denne tråden nevnt som symptom iflere alvorlige personlighetsforstyrrelser ja?...

 

 

Anonymkode: 4141f...456

Ja, mange ting kan være tegn på psykiatrisk sykdom uten å faktisk være det. Jeg hadde skikkelig hodepine i dag. Det kan være tegn på hjernesvulst, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har det. Før folk tar selvmord blir de ofte veldig opprømte og glade, men det betyr heller ikke at alle som er opprømte og glade har planer om å ta selvmord. Hva mener du med at sivilisasjonen er i ferd med å gå i oppløsning? Hva galt er det som skjer mener du?

Anonymkode: 22902...fd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Worcy skrev:

Er det innafor å spørre nye daten om antall sexpartnere?

Hvorfor vil du spørre om det?

Anonymkode: b9b3d...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Worcy skrev:

Er det innafor å spørre nye daten om antall sexpartnere?

Vil du virkelig vite svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...