Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 er flere enn de fleste jentene i vennegjengen min. Vi er 24-25. Det er ikke veldig mange. Jeg tenker at mrngden ikke har så mye å si så lenge dere brukte kondom og var kjærester

Anonymkode: 3a57f...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 menn, men jeg er ikke ung da :) synes det er passe, men jeg kan ha noen til også hvis det blir sånn, men over 50 er for mange synes jeg

Anonymkode: 384aa...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, hatt 30 stk. Regner med at det gjør meg til en løs tøs i enkeltes øyne, så til dem vil jeg gjerne, gjennom kraften av internett, gi fingern. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år har hatt åtte stykk men kunne hatt maange fler om ønsket hadde vært der.

Anonymkode: 24e20...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn ca 10 er grensa for damer og for menn ligger den på 30-40. Er antallet vesentlig høyere tyder det på enkelte personlighetsforstyrrelser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.10.2016 den 13.01, tom1986 skrev:

Sånn ca 10 er grensa for damer og for menn ligger den på 30-40. Er antallet vesentlig høyere tyder det på enkelte personlighetsforstyrrelser. 

Hva mener du med grensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2016 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Litt nysgjerrig på hva dere tenker kan beregnes som mange sexpartnere og hvor mange dere selv har hatt. 

Er jo forskjell på alder, skjønn (?),:om man har vært i forhold osv. Så fyr ut!

Selv er jeg 22 og har hatt 5 sexpartnere siden jeg var 17 år med ett forhold i mellom som varte 3,5 år. Vil dere si det er mange? Er interessert i alle aldre sånn sett!

Anonymkode: 8d122...a34

Who cares? Hvor mange man har hatt sex med er da klinkende likegyldig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2016 den 13.01, tom1986 skrev:

Sånn ca 10 er grensa for damer og for menn ligger den på 30-40. Er antallet vesentlig høyere tyder det på enkelte personlighetsforstyrrelser. 

Tøys

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100+ i ungdommen, nå har jeg vært i fast forhold i 10 år. Er ganske sikker på at mange sexpartnere gjør det enklere å være monogam når man finner mannen i sitt liv :)

Anonymkode: 57174...c72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

100+ i ungdommen, nå har jeg vært i fast forhold i 10 år. Er ganske sikker på at mange sexpartnere gjør det enklere å være monogam når man finner mannen i sitt liv :)

Anonymkode: 57174...c72

Skriver egentlig under på den. Da jeg var i forhold før jeg hadde hatt "mange" sexpartnere var jeg mye mer nysgjerrig og lurte på hvordan det var å ha sex med forskjellige andre. Etter flere partnere vet jeg hva god sex er, og har inspirasjon fra tidligere forhold som kan gjøre mitt nåværende forhold mer spennende. 

Anonymkode: 1deea...eb5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at på dette tema så er like barn leker best. De som ser etter en kjæreste bør nok gå etter en som har samme antall, personlighet og attraktivitet. De menn jeg kjenner som er litt over middels attraktive har hatt en 20 partnere før de fikk samboer i midten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn*

Er 25 år, har hatt sex med 3 personer. Har bare hatt sex med folk jeg har vært i et forhold med.

Hvor mange som er "for mange" kommer an på hvor gammel du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, PurpleRain skrev:

Kjønn*

Er 25 år, har hatt sex med 3 personer. Har bare hatt sex med folk jeg har vært i et forhold med.

Hvor mange som er "for mange" kommer an på hvor gammel du er.

Det kommer ikke bare an på alder, er jo bare å lese i tråden her. Mange yngre har mye flere enn eldre. Det kommer an på verdier. 

Anonymkode: 441ad...fa3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann misliker jeg forresten spørsmålet når kvinner stiller meg det. Om kompiser gjør det og det er "locker room talk" så er det greit. Grunnen er at for kvinner så er det helt åpenbart at det er to problemer:

Om det er få så vil de fleste jenter (utenom de fornuftige på KG såklart) tro at mannen ikke er ettertraktet.

Om det er for mange så er det også et problem for dem.

Av den grunn så tuller jeg det bort, og de bør også de aller fleste menn gjøre.

Mitt problem er at om jeg har en flørt eller et forhold som tar slutt så har jeg hatt en tendens til å feie over 8-15 stykker på så kort tid som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2016 den 10.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne godt voksen (30+) og fortsatt jomfru. Kunne selv aldri hatt tilfeldig sex eller Ons. Synes det er fint å være jomfru, å føle meg ren og være en som aldri har hatt kjønnssykdommer. Om jeg skulle hatt en mann må han ha den samme innstillingen og ikke ha hatt mange sex partnere. Helst bare vært i et eller to forhold og ikke praktisert tilfeldig sex.

Anonymkode: 36343...b2d

:hakeslepp:

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

100+ i ungdommen, nå har jeg vært i fast forhold i 10 år. Er ganske sikker på at mange sexpartnere gjør det enklere å være monogam når man finner mannen i sitt liv :)

Anonymkode: 57174...c72

100% enig. Sjansen for utroskap er nok betydelig mindre når man har "knullet fra seg" i ungdomstiden. Tror også det er svært uheldig at det er en stor skjevfordeling i antall sexpartnere mellom de som er sammen. At han f.eks har hatt mange sexpartnere og hun bare han, eller omvendt.

Anonymkode: 5f849...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2016 den 8.52, AnonymBruker skrev:

Kvinne 39 år, 6 sexpartnere. Et forhold varte i over 16 år da, så det begrenser jo mye. 3 stk var tenåringskjærester, tidlige forhold før det lange, 2 stk korte affærer etter dette. Jeg har ikke sansen for folk som "ligger rundt". Så om det begynner å bli mye over 10-15 partnere så ville jeg ikke vært interessert i vedkommende som en partner for å si det sånn.

Anonymkode: 53a34...6d5

Møter du en mann på 40 som har hatt en partner i året i 20 seksuelt aktive år, så kalles det altså å "ligge rundt"? Jøsserenenavn. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

100+ i ungdommen, nå har jeg vært i fast forhold i 10 år. Er ganske sikker på at mange sexpartnere gjør det enklere å være monogam når man finner mannen i sitt liv :)

Anonymkode: 57174...c72

Helt enig med deg! Jeg har hatt mye sex med mange, og har hatt forhold i mellomtiden uten noe problem med å være monogam. Jeg har jo ingenting å lengte etter, sex utenfor forhold er bare sex, sex i forhold er noe helt annet. Min eks derimot hadde ikke hatt mange utskeielser, og når forholdet ble seriøst og vi hadde vært sammen noen år fikk han panikk og fant ut at han ville være singel og leve livet. 

Anonymkode: 32b4f...b42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...