Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Alja skrev:

Lars Lars og atter Lars. Hvorfor er Lars , kona og datteren så sentrale i serien. Hvorfor  vil aldri Helene hjem? misbruk misbruk lang vei! han er en alkis med voldelige tendenser, og vi er kun på episode 5. tipper det skjer et nytt drap, eller at Helene sier  noe som vil peke mistanken mot Lars. 

Ja, absolutt Lars. Det er derfor han drikker, og William løy om at det var Aksel han så for å dekke over sannheten. Han var klar til å ta på seg skylden for Lars skyld, men så holdt han ikke ut at Eva begynte å tro at han var en pervers incestpappa og trakk tilbake tilståelsen. Eva vet ikke noe om hva som egentlig skjedde, men Helene blir tafset på og begynner å mistenke at det var Lars som gjorde det den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også at Lars drepte Karine. Jeg tror også ar Helene har blir misbrukt av Lars. Jeg gleder meg til fortsettelsen på serien😃

Anonymkode: d7743...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har stått i pressen at vi får en endelig løsning. Jeg tror Lars har drept søsteren. Han tar for stor plass i serien ellers.

Anonymkode: 73e7d...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt for enkelt at det er Lars? Siden han er så creepy. Krim-serier pleier jo ikke å være sånn at vi "vet" hvem morderen er så tidlig. 

Anonymkode: c88c4...984

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med ☺ Og jeg tror faktisk at Tonje drepte Karine. Det gir mening pga sjalusi og fordi hun ga Aksel alebi uten å ha sett han den kvelden. Hun sa jo også at hun hadde tenkt seg på den festen Karine døde på. Eneste som da er rart,er hvorfor William skulle lyve og si at han så Aksel. Derfor heller jeg også litt mot Lars.

Har det forresten noen gang blitt sagt noe om moren til Helene og hvor hun er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella3 skrev:

Jeg følger også med ☺ Og jeg tror faktisk at Tonje drepte Karine. Det gir mening pga sjalusi og fordi hun ga Aksel alebi uten å ha sett han den kvelden. Hun sa jo også at hun hadde tenkt seg på den festen Karine døde på. Eneste som da er rart,er hvorfor William skulle lyve og si at han så Aksel. Derfor heller jeg også litt mot Lars.

Har det forresten noen gang blitt sagt noe om moren til Helene og hvor hun er?

Jeg tenker også at det er en kvinnelig morder blant annet pga Lars blir for opplagt. Forøvrig synes jeg denne episoden med rettsaken er noe av det bedre jeg har sett av norsk tv-drama. 

Anonymkode: 63106...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Arabella3 skrev:

Jeg følger også med ☺ Og jeg tror faktisk at Tonje drepte Karine. Det gir mening pga sjalusi og fordi hun ga Aksel alebi uten å ha sett han den kvelden. Hun sa jo også at hun hadde tenkt seg på den festen Karine døde på. Eneste som da er rart,er hvorfor William skulle lyve og si at han så Aksel. Derfor heller jeg også litt mot Lars.

Har det forresten noen gang blitt sagt noe om moren til Helene og hvor hun er?

Kan Karine være moren til Helene, eller blir det for far fetched? :P 

Anonymkode: 63106...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan Karine være moren til Helene, eller blir det for far fetched? :P 

Anonymkode: 63106...dd4

Interresant, kanskje Aksel er pappaen til Helene? Men hvordan kan det liksom ha seg at hun har vært gravid og født et barn uten st Aksen dom var kjæresten hennes har visst det? 

Anonymkode: e6555...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karine kan ikke være moren til Helene. Helene er vel ca.16 år,mens det er 20 år siden Karine døde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være Tonje fordi jeg tittet litt tilbake i sesong 1 til grillfesten. Husker dere at de andre damene snakket om at Tonje var sykt forelska i Aksel og Karine tok han fra henne? De sa også at Tonje ble så såret og ikke spiste på et år. Dette kan jo kun bevises om ordføreren vitner og sier sannheten. Tonje ble også sykt sjalu når kona til Aksel kom. Tonje kunne jo ha løpt før Aksel kom og Aksel plukket opp steinen også kom William? Tonje virker som en smart dame som vet hvordan man skjuler spor. 

Også lurer jeg litt på Lars fordi kan ikke huske at han har fått noe alibi eller hva han gjorde den natten? Noen som husker noe angående det? Han har jo virket litt rar og ubekvem, voldsom og hva skjer med drikkinga hans? Kanskje det var derfor Karine ringte incest incest fordi Lars misbrukte henne? Lars har jo vært rar i hele serien og ikke likt at moren gravde opp saken igjen og alltid snakket om Karine. Kanskje det var sjalusi der og?

Også tror jeg Erik vet mer enn han sier, han er jo litt surrete.  Så en av de tre tror jeg det må være. 

Anonymkode: 7705f...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er moren til Aksel. Og at det ble sagt incest på tlf fordi hun fant ut at hun hadde seg med broren sin. 

Anonymkode: 39af8...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det er moren til Aksel. Og at det ble sagt incest på tlf fordi hun fant ut at hun hadde seg med broren sin. 

Anonymkode: 39af8...fd1

 

kan jo være siden hun er så sprø, men hu ble jo frikjent også i forrige sesong. Hadde vært litt rart om det plutselig var henne i sesong 2.

Anonymkode: 7705f...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsike så utrolig spennende!! Tror dere Aksel og Lars har sloss? Eller prøvde Lars seg på Helene?? Klarer ikke vente til neste uke!!

Anonymkode: 0914c...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Nimbi skrev:

???

Flere som har sett episode 6 på sumo?

:ohmy: skjønner ikke noe mer nå..

Jaaa så den nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Aner ikke hvordan dette ender da, men mannen til Eva sa til henne at Aksel ikke var farlig, så da vet tydeligvis at de lyver. Og Lars drar ikke med Inger sannsynligvis, så det peker på at det er Lars Eva og mannen beskytter. Nå tipper jeg at Lars har prøvd seg på Helene og at det kommer frem etterhvert at det var hab som drepte søsteren.

 

Anonymkode: 81002...7c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Aner ikke hvordan dette ender da, men mannen til Eva sa til henne at Aksel ikke var farlig, så da vet tydeligvis at de lyver. Og Lars drar ikke med Inger sannsynligvis, så det peker på at det er Lars Eva og mannen beskytter. Nå tipper jeg at Lars har prøvd seg på Helene og at det kommer frem etterhvert at det var hab som drepte søsteren.

 

Jeg tror også at det er Lars. Han har jo heller ikke snakket om noe alibi eller hva han gjorde drapsnatten. Det endte jo med at Helene sa at han har gjort noe forferdelig. Man vet jo ikke hva enda. Kan jo være at han har prøvd seg på Helene, drept Inger, selvmord ,eller innrømmet noe. Blir spennende. Jeg håper det også kommer frem hvorfor de gjengmennene driver å banker Aksel og de hærverkene. 

Anonymkode: 81002...7c8

 

 

Anonymkode: 7705f...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 7705f...310

Eva vil at han dkal dra. Kanskje hun som har sendt dem

Anonymkode: 81002...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...