Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Aksel. Med mindre han faktisk er skyldig likevel da :P Er forresten ikke den blonde eksen hans med i denne sesongen? 

Anonymkode: 63106...dd4

Synnøve macody Lund stod oppført i åpningen så hun dukker nok opp. 

Anonymkode: e4990...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser frem til fortsettelsen jeg også. Dumt TV2 ikke gjør som netflix å legger ut hele serien på sumo fra dag en. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ser frem til fortsettelsen jeg også. Dumt TV2 ikke gjør som netflix å legger ut hele serien på sumo fra dag en. 

Da hadde folk begynt å spoile for oss andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Lars misbrukte Karine og drepte henne. Han har jo tendenser. Husker dere ikke han ble hardhet med kona i sesong 1? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 2 ligger ute på Sumo, har sett den, men skal ikke spoile her.....

Anonymkode: 1e620...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2016 den 15.46, Kaiser Jacklost XV skrev:

Virker som alle er tilbake utenom Aksel sin utenlandske kone og sønnen hans

....og Trond Espen Seim skal også dukke opp :hjerte:

 

Anonymkode: 1e620...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Herreguuuud ! Hva tenker dere om siste episode? Jeg river meg i håret. Er overbevist om at de dekker over for psyko Lars. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Alja skrev:

Herreguuuud ! Hva tenker dere om siste episode? Jeg river meg i håret. Er overbevist om at de dekker over for psyko Lars. 

Er det siste episode på sumo du snakker om? Ikke sikkert alle har sett da, siden sumo ligger en episode foran. Jeg har sett den og det var helt crazy!!! Spennende på hvordan dette ender!!

Anonymkode: 81002...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Alja skrev:

Herreguuuud ! Hva tenker dere om siste episode? Jeg river meg i håret. Er overbevist om at de dekker over for psyko Lars. 

Jeg og tror Lars er involvert i dette. Det er den eneste grunnen jeg kan komme på som kan gjøre at William og Eva er så hemmelighetsfull. Jeg tror ikke at Aksel drepte Karine. 

Anonymkode: f6ace...55e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli sjukt bra, og spennende.

Ikke les følgende hvis du ikke har sett siste episode på Sumo:
 

Spoiler

 

Jeg har to teorier:
1. William og Eva dekker over for Lars. Jeg tror Lars forgrep seg på Karine, og til slutt drepte han henne for at det ikke skulle komme ut. Hun hadde jo på telefonen til politimannen sagt "Det er incest". Først trodde jeg det var William, men nå tror jeg det er Lars, og at det var Lars som løp fra åstedet.

2. At det er ordføreren som er innblandet. Vi fikk jo vite i en tidligere episode at han hadde hatt sex med Tonje da hun bare var 14.

 

 

Anonymkode: 1e620...d37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette begynner å bli sjukt bra, og spennende.

Ikke les følgende hvis du ikke har sett siste episode på Sumo:
 

  Vis skjult innhold

 

Jeg har to teorier:
1. William og Eva dekker over for Lars. Jeg tror Lars forgrep seg på Karine, og til slutt drepte han henne for at det ikke skulle komme ut. Hun hadde jo på telefonen til politimannen sagt "Det er incest". Først trodde jeg det var William, men nå tror jeg det er Lars, og at det var Lars som løp fra åstedet.

2. At det er ordføreren som er innblandet. Vi fikk jo vite i en tidligere episode at han hadde hatt sex med Tonje da hun bare var 14.

 

 

Anonymkode: 1e620...d37

Jeg er enig med deg. Spesielt punkt 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14. november 2016 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Dette begynner å bli sjukt bra, og spennende.

Ikke les følgende hvis du ikke har sett siste episode på Sumo:
 

  Vis skjult innhold

 

Jeg har to teorier:
1. William og Eva dekker over for Lars. Jeg tror Lars forgrep seg på Karine, og til slutt drepte han henne for at det ikke skulle komme ut. Hun hadde jo på telefonen til politimannen sagt "Det er incest". Først trodde jeg det var William, men nå tror jeg det er Lars, og at det var Lars som løp fra åstedet.

2. At det er ordføreren som er innblandet. Vi fikk jo vite i en tidligere episode at han hadde hatt sex med Tonje da hun bare var 14.

 

 

Anonymkode: 1e620...d37

Spoiler

men hun sa vel at det var incest fordi Aksel er halvbroren hennes??

 

Anonymkode: d556c...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lars Lars og atter Lars. Hvorfor er Lars , kona og datteren så sentrale i serien. Hvorfor  vil aldri Helene hjem? misbruk misbruk lang vei! han er en alkis med voldelige tendenser, og vi er kun på episode 5. tipper det skjer et nytt drap, eller at Helene sier  noe som vil peke mistanken mot Lars. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine teorier:

1. Moren drepte Karine

2. Broren til Aksel drepte Karine

Anonymkode: c88c4...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at manusforfatterne har bestemt seg enda for hvem som er morderen, så det kan vel dukke opp nye kandidater. Samtidig er det veldig opplagt at vi skal tro at det er Lars, så jeg er litt i tvil om det er ham, det blir kanskje en litt for enkel løsning. 

Kanskje er det ordføreren? Har han alibi for mordtidspunktet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...