Gå til innhold

Bare fattige handler på Rema


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bitch please, du kjenner tydeligvis ikke konseptet med å være økonomisk. Man har kanskje råd til dyrere ting, men velger å ikke bruke pengene på det fordi man vil spare pengene til noe man virkelig ser på som høyere prioritet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9. oktober 2016 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Du tuller nå håper jeg! 

Anonymkode: b5a54...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg handler selvfølgelig på Rema når de nøyaktig samme varene koster mye mer på Meny. På Meny handler jeg kun First Price produkter siden de er produsert på nøyaktig samme sted som de dyrere merkene. Nei, jeg er ikke fattig eller gjerrig, men prisbevisst. ;-) Hvorfor betale mer enn man må?? :-D

Anonymkode: 20fa6...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhet med modifikasjoner, Rema 1000 har nå i tillegg til elendig utvalg også merkelig høye priser! Ditcher nærbutikken glatt, går heller på kiwi og meny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Sunday, October 09, 2016 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

What? Herregud holy ignorance 😂

Anonymkode: 6f732...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, October 09, 2016 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Handler ofte på Rema og Kiwi jeg. Når man får akkurat samme matvarer til lavere pris så handler det ikke om å være gnien, det handler om å være litt smart og fornuftig økonomisk. Trenger ikke å gå inn for å sløse selv om man ikke er fattig heller😊 Eller er det bedre kvalitet på Tine lettmelka på Meny mener du?

Endret av Tutte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med verden? Eller folk generelt? 

For en ting å henge seg opp i! 😳 Noen må tydeligvis bry seg med alt! Where is the love,liksom?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har rett. Jeg kjenner ei som er fattig, og hun handler på Rema 1000.

Anonymkode: 3e1e3...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2016 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Kjenner du mange høytlønnede, eller tar du bare en sjans og tenker at de ser høytlønnede ut? Hvordan ser i tilfelle høytlønnnede ut?

Anonymkode: e0c98...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...