Gå til innhold

Bare fattige handler på Rema


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Naturbarn1 skrev:

For jeg bruker samme bank som de rikinger bruker.😎😆😆😆

Panama savings bank?

Anonymkode: b86b2...ebe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naturbarn1
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Panama savings bank?

Anonymkode: b86b2...ebe

Banken er Norsk

 

Sparepengene er i Sveits😅😃😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

I alledager. Koffer skirver du noe slikt? Ka e gale me rema? De har veldig mye av det samme der som de har på meny. Bare til mye rimerlige pris, koffer betale 2-3 kr mer for melk f eks eller annet, når det e akkurat heilt likt?

Folk som velger å handle på rema! Handler gjerne også på meny eller  i kvalitets butikker hvis de skal ha noe helt spesielt. Men hvis de bare skal ha f.eks melk eller kjøttdeig må de få handle der det er rimligst.

Jeg handler for det meste på rema, men hvis jeg skal ha brød  kan jeg gå på meny for jeg synest de har bedre brød eller hvis jeg skal ha noe jeg vet de kun har der, ellers unngår jeg meny mest mulig pga prisene. 

Her jeg bor ligger meny og rema veldg nærme. Så rema er på ingen måte en fattigmannbutikk. Og der jeg bor mtp at rema og meny ligger ganske nærme er det rema som går best.

Men alt opp til hver enkelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Jeg handler selvsagt ikke. Sånt overlates til butleren. 

Anonymkode: 4e38a...d34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Kiwi. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall er 90% av landets befolkning fattigfolk. For kiwi, joker, og coop selger omtrent samme greia.

Galgenhumor. Det er fortsatt helg:fnise:

Anonymkode: 0619d...e55

For noen av oss er det alltid helg:hoppendeglad:

Anonymkode: 3443a...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, chisandra skrev:

Det du stadig ser, er prisbevisste mennesker.

Ja for hvordan bli rik hvis man ikke er økonomisk? Synes forressten at Rema har veldig gode brød😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med dere altså, men jeg vil faktisk være så vill og hevde at en flaske Zalo er nøyaktig den samme (med unntak av pris), uavhengig om den er kjøpt på rema eller Meny... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fattig må jeg si at Rema er for dyrt. Her handles det på Kiwi, der jeg i det minste får 7,5% tilbake på frukt og grønt! 

Anonymkode: d9640...90e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Synes HI høres spekulativt og manipulerende ut, og litt for dumt.

Hva er det du ikke synes er god kvalitet på Rema 1000 da? 

Jeg handler ofte på Rema 1000. Synes de har mange bra kvalitetsvarer. Jeg handler også hos Kiwi, Meny og andre kjeder. 

Rema 1000 har noen gode produkter som de andre kjedene ikke har. Eller, de har de samme produktene som Meny bare billigere.

Jeg kan handle på Meny hele tiden jeg...men hvorfor skal jeg det når Rema 1000 er bedre på enkelte områder.

Alle jeg kjenner som har høye inntekter er prisbevisste. Det er rett og slett litt smart. Jeg handler ikke for å imponere andre. 

Det enkle er faktisk det beste. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Sjæl ass, handler bare på maaemo inne i oslo, der får jeg til gjengjeld kjøpt hele middagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha. Enda en sånn "synes synd på" tråd. Denne hadde en ny vri :fnise:

Anonymkode: 059f1...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:JEG ELSKER REMA 1000:hjerte:

Så utrolig deilig med butikker med få valg. Tommel opp high!

 

 

Anonymkode: caad6...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som handler på meny er mindre intelligente. For når de handler på en så dyr butikk, så tar de sannsynligvis dårlige valg på andre plan også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg handler sjelden på Meny for de har alltid så lange kassakøer. Det er en smått surrealistisk opplevelse å stå i kassakø der. Masse folk med jakker til 10 000 og vesker i samme prisklasse som står pent på rekke og rad i kommuniststatstil i en kø som strekker seg mange meter innover i lokalet. Hvis man kikker i kurvene deres ser man ofte at den bare inneholder varer de kunne fått tak i på REMA også, men der står de altså i kø for å aller nådigst få lov til å betale overpris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser stadig folk med Rema 1000 poser, og syns så synd på de! Tenk å ha så dårlig råd at de ikke har råd til å handle på kvalitetsbutikker.. i det minste på Meny... som dog de senere årene har blitt mer fattigmannsbutikk i mine øyne.
Det verste jeg ser er når jeg ser høyt lønnede handle på Rema, da tenker jeg at han der må være en skikkelig gnier! Han har da råd til kvalitet?

Hvor handler du dine dagligvarer?

Anonymkode: b9376...125

Jeg visste nok at du var her, Sonja. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...