Gå til innhold

Hva sover du i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Sunday, October 09, 2016 den 19.48, fuglekvitter__ skrev:

 

Det har da ikke du noe med. Jeg bruker sovepose. Det kan jo du snart begynne med også.

Merkelig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover helt naken - alltid! Hvis jeg sovner med klær på, ender jeg alltid opp med å kle av meg i sovne:fnise: Samboer sover stort sett med bokser eller helt naken han og.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.10.2016 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Hva har du på deg når du sover?

Og hvis du har samboer, hva sover han/hun i?

Anonymkode: 9fe9b...fff

Jeg sover naken og mannen min sover i truse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sommeren naken om det er veldig varmt. Ellers stor t-shirt og lange sokker men ikke truse. Om vinteren myk collegegenser og ett eller to par knelange sokker. Sparker alltid av meg dyna så må ha noe klær på for å ikke fryse altfor mye. 

Anonymkode: 19020...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2016 den 19.48, fuglekvitter__ skrev:

 

Det har da ikke du noe med. Jeg bruker sovepose. Det kan jo du snart begynne med også.

Hvorfor svarte du da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sover i trusa når jeg sover alene,  når jeg sover med kjæresten min sover begge to nakne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2016 den 7.39, Million skrev:

T-skjorte og joggebukse. Havner ofte oppå dyna eller uten dyne, så da slipper jeg å bli iskald. Og dessuten, hvis sønnen (tenåring) plutselig skulle åpne soveromsdøra og komme inn, så ligger ikke mor der uten en tråd på kroppen, helt blottet...!

Har sovet med t-skjorte og joggebukse på i mange år.

Og hvorfor banker ikke tenåringen på døra før han kommer inn på rommet  til moren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, asterix skrev:

Og hvorfor banker ikke tenåringen på døra før han kommer inn på rommet  til moren sin?

Han gjør nok det (av og til), men etter å ha banket på, venter han ikke på klarsignal og bare åpner døra.

Uansett, jeg trives best med å sove i noe, altså ha noe klær på kroppen. Det kommer jeg til å fortsette med selv etter at tenåringen har blitt voksen og flyttet hjemmefra! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Han gjør nok det (av og til), men etter å ha banket på, venter han ikke på klarsignal og bare åpner døra.

Uansett, jeg trives best med å sove i noe, altså ha noe klær på kroppen. Det kommer jeg til å fortsette med selv etter at tenåringen har blitt voksen og flyttet hjemmefra! :)

 

Det er vel uansett på høy tid å lære tenåringen normal høflighet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Naken, bare truse, bare stor tee, pysjbukse og sports-bh, flanellpysj og dunsokker når det er driitkaldt og jeg har luftet soverommet skikkelig frossent - sistenevnte er digg, det!!

Endret av Nappetass1
Leifeskriv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en frysepinne så nå sover jeg i tykk strømpebukse, truse under. Tynn ullgenser.

Varmelaken på fullt og dundyne, men det er iskaldt på soverommet da jeg er totalt avhengig av å ha vinduet oppe hele året rundt. Hender jeg har ett skikkelig ullpledd over meg også under dyna.

En dag fryser jeg ihjel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...