Gå til innhold

Invitert i bryllup, men skal ikke gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er invitert i bryllup, men jeg gidder ikke. Hater sosiale sammenkomster. Føler meg kvalt. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 546a3...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville brukt andre ord enn gidder ikke for det handler vell ikke om det? 

Forstår at du ikke synes slike sammenkomster er Ok og at det har med deg og gjøre. Sosial angst er forferdelig, men eneste måten du kan bli bedre er å pushe de grensene. 

Er det i tillegg til noen nære venner/familie så hadde de nok satt stor pris på om du kom. Evnt om du kunne hatt med deg noen :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater brylluper. Jeg finner oftest på en unnskyldning om at jeg må jobbe, er syk etc... noen dager før. Det er bedre for alle om jeg ikke går enn at jeg sitter der og har mest lyst å gå.

Anonymkode: f91e1...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over her: da synes jeg du skulle takk nei med en gang, i steden for å si ja og så avlyse rett før. Det koste brudeparet en del penger å regne med at noen kommer og så kommer de ikke.

Anonymkode: a8322...759

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater brylluper. Jeg finner oftest på en unnskyldning om at jeg må jobbe, er syk etc... noen dager før. Det er bedre for alle om jeg ikke går enn at jeg sitter der og har mest lyst å gå.

Anonymkode: f91e1...a08

Makan altså

Altså, håper du ikke blir bedt ofte i slike fine sosialesammenkomster for folk som tydeligvis har noe til felles med deg når du hater bryllup og avlyser med vitende vilje. 

Vær heller voksen og takk høflig nei til invitasjonen og tenkt på at det er noen som kanskje ønsker å dele sin største dag i livet med akkurat deg....

 

 

Endret av Smily :-*
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske kjedelig å bruke en hel dag på tomt pjatt med mennesker man prøver unngå i hverdagen. Er bare å si at det ikke passer. Bryllup er en ren egogreie og sløsing med penger

Anonymkode: 6b9d9...e3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ganske kjedelig å bruke en hel dag på tomt pjatt med mennesker man prøver unngå i hverdagen. Er bare å si at det ikke passer. Bryllup er en ren egogreie og sløsing med penger

Anonymkode: 6b9d9...e3e

Hurra for negativiteten! Hva med å være glad for andre sine opplevelser.... det er en egogreie og kun tenke at "jeg liker ikke bryllup og går ikke" for den dagen trenger ikke handle om deg!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater brylluper. Jeg finner oftest på en unnskyldning om at jeg må jobbe, er syk etc... noen dager før. Det er bedre for alle om jeg ikke går enn at jeg sitter der og har mest lyst å gå.

Anonymkode: f91e1...a08

så utrloig dårlig gjort! man bestiller dyr mat til deg, ordner bordplassering. veldig egoistisk! du trenger ikke komme, men da gir du beskjed innen svarfristen. 

Anonymkode: 8e285...03a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fest og glade mennesker... Liker man ikke det, så søk profesjonell hjelp, før det er for seint.

Anonymkode: 0c592...fbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater brylluper. Jeg finner oftest på en unnskyldning om at jeg må jobbe, er syk etc... noen dager før. Det er bedre for alle om jeg ikke går enn at jeg sitter der og har mest lyst å gå.

Anonymkode: f91e1...a08

Det er bedre for alle om du takker nei før svarfristen. Du føkker opp bordsettingen, du sløser med brudeparets penger og du er bare respektløs.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Greit nok at du har dine helt legitime grunner til å ikke gå, men si fra innen svarfristen! Utrolig dårlig gjort å si fra like før selve dagen, når du har visst hele tiden at du ikke kommer til å gå:nei: Shame!!

Anonymkode: e1a73...053

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan du har det. Har stor familie, så har blitt en del bryllup opp igjennom. Er det bryllup til mine nærmeste så går jeg selv om jeg hater bryllup. Men må ærlig innrømme jeg har meldt avbud noen ganger. Angrer ikke jeg ikke dro, da jeg fått høre at noen ødela hele bryllupet med fylla. Kusina til mamma giftet seg på nytt ifjor hvor ei hadde blitt så full hun hadde knust glass og blitt skikkelig dramaqueen. Glad jeg ikke var der.

Man MÅ ikke dra i bryllup,  (det er frivillig) men si ifra før fristen! Selvfølgelig kan ting komme i veien (man blir syk, må jobbe osv) men når man ikke gidder bør man klare å gi beskjed innen fristen synes jeg da.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CherryBlossom90 skrev:

Skjønner hvordan du har det. Har stor familie, så har blitt en del bryllup opp igjennom. Er det bryllup til mine nærmeste så går jeg selv om jeg hater bryllup. Men må ærlig innrømme jeg har meldt avbud noen ganger. Angrer ikke jeg ikke dro, da jeg fått høre at noen ødela hele bryllupet med fylla. Kusina til mamma giftet seg på nytt ifjor hvor ei hadde blitt så full hun hadde knust glass og blitt skikkelig dramaqueen. Glad jeg ikke var der.

Man MÅ ikke dra i bryllup,  (det er frivillig) men si ifra før fristen! Selvfølgelig kan ting komme i veien (man blir syk, må jobbe osv) men når man ikke gidder bør man klare å gi beskjed innen fristen synes jeg da.

 

Akkurat!!! Enig!👏🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye mas om fristen. Jeg er overbevist. Neste gang sier jeg ikke fra før fristen

Anonymkode: 6b9d9...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er invitert i bryllup, men jeg gidder ikke. Hater sosiale sammenkomster. Føler meg kvalt. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 546a3...b00

Til en viss grad. Men jeg dropper ikke bryllup uansett. Om du ikke vil, si ifra før fristen. Brudeparet bruker en del penger på mat osv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mye mas om fristen. Jeg er overbevist. Neste gang sier jeg ikke fra før fristen

Anonymkode: 6b9d9...e3e

Neinei, drit i fristen. Men å melde avbod nokre dagar før, fordi ein ikkje vil gå, det er veldig respektlaust og dårlig gjort. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer i grunnen på hvorfor alle dere som er så negative til bryllup er inne på bryllupsdelen av forumet.. ?

Anonymkode: d63cd...649

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2016 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Er invitert i bryllup, men jeg gidder ikke. Hater sosiale sammenkomster. Føler meg kvalt. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 546a3...b00

Ok, blir sånn noen ganger, da gir man brudeparet beskjed i god tid og så synes jeg at det er greit å sende en liten oppmerksomhet anledning bryllupet siden man faktisk ble invitert.  

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...