Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drømmer at Adolf Hitler vant 2. Verdenskrig og at Norge er fult av høykultur. 

Ingen trenger å jobbe som noe nedlatende og at alle kapitalister er forlengst skutt.

Anonymkode: aa7c0...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg faktisk at jeg hadde sex med exen, våknet av den orgasmen :PHerlig følelse!

Ellers har jeg litt varierte fantasier. 

Anonymkode: 45111...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mann_86 skrev:

Er det noen som er gjenganger i fantasiene dine?

Jeg har et scenarie hvor jeg møter en kvinnelig bekjent på gata. Det er kraftig snøvær og fullt kaos på veiene. Alle busser er innstilt, og jenta kommer seg ikke hjem:icon_frown: Heldigvis bor jeg rett i nærheten, og tilbyr henne å varme seg hos meg. Uheldigvis så fortsetter snøværet utover kvelden, og det gjør det umulig å komme seg hjem før natta. Så da må hun sove over.

Hva som skjer deretter varierer:)

Jeg ville skifta nick.

Anonymkode: a286f...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville skifta nick.

Anonymkode: a286f...41b

Hvorfor det? Den fantasien var da ikke ille

Anonymkode: 790e3...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Den fantasien var da ikke ille

Anonymkode: 790e3...3ae

Neida, var ikke derfor jeg sa det.

Anonymkode: a286f...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eksen bare kommer hjem til meg og "gjør som han vil" er en gjenganger. Hadde selvsagt ikke latt han i virkeligheten, men er en god fantasi.

Anonymkode: 8bf50...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville skifta nick.

Anonymkode: a286f...41b

På grunnlag av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se dama bli knullet i senk av en med en diger kuk.....

Anonymkode: a7c1a...94f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mann_86 skrev:

På grunnlag av?

Som vi alle vet, så finnes det bare en mann som er født i 86 i hele Norges land. Altså er du lett gjennskjennelig :P 

Anonymkode: 10f54...c5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som vi alle vet, så finnes det bare en mann som er født i 86 i hele Norges land. Altså er du lett gjennskjennelig :P 

Anonymkode: 10f54...c5b

Og hvor mange kvinnelige bekjente har mann86? :laugh: Tipper det sitter en kvinnelig bekjent et eller annet sted i landet og venter på snøværet :fnise:

Anonymkode: 8bf50...b33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå fantaserer jeg ofte om å suge en som jeg hadde ONS med for noen helger tilbake. Hadde han bare visst ;) ...

Anonymkode: 8f1fd...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som vi alle vet, så finnes det bare en mann som er født i 86 i hele Norges land. Altså er du lett gjennskjennelig :P 

Anonymkode: 10f54...c5b

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor mange kvinnelige bekjente har mann86? :laugh: Tipper det sitter en kvinnelig bekjent et eller annet sted i landet og venter på snøværet :fnise:

Anonymkode: 8bf50...b33

Kan ikke skjønne annet enn at denne ab`en mener at jeg ikke er mann. Noen annen logikk bak finnes ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden fantaserer jeg mest om å ligge på rygg mellom beina på en fyr mens jeg suger han til han kommer, og samtidig onanerer til jeg kommer selv :) 

Anonymkode: e37a2...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aristophanes

Jeg har en fantasi om at jeg har trekant med 2 kvinnelige stortingspolitikere mens stortingssalen og kongefamilien ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en fantasi om at typen min gir meg ris foran en eller flere av kompisene sine. Det er nok en av de fantasiene som kanskje gjør seg best som en fantasi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sol87 skrev:

Jeg har en fantasi om at typen min gir meg ris foran en eller flere av kompisene sine. Det er nok en av de fantasiene som kanskje gjør seg best som en fantasi. ;)

Da er vi to :) 

Anonymkode: 0459c...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gjest Aristophanes skrev:

Jeg har en fantasi om at jeg har trekant med 2 kvinnelige stortingspolitikere mens stortingssalen og kongefamilien ser på.

Gud, jeg også! Men i tillegg skulle jeg gjerne hatt en mann fra KRF til å stå i et hjørne og ta i mot ballekniping. 

Anonymkode: 5cfc2...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om å spontan-knulle dama i toeren på et offentlig sted. Men det er ikke gjennomførbart i praksis, siden det kreves glidemiddel. Og har vi med oss det, så er det jo per def ikke spontant, men planlagt. Kunne så klart bedt henne gå med en flaske i veska, og satse på at vi begge glemmer det ut igjen. Men kan nesten garrantere at jeg ikke kommer til å glemme akkurat det.

Anonymkode: 423e1...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...