Gå til innhold

Hva var dette?


Gjest Hapi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke en russisk rakett som fikk problemmer? 
Det har jo vært flere raketter som har vært observert.

Men dette er jo en for kjedelig forklaring for folk flest, så på internett og youtube er det jo stort sett forklart med greier som ufo, wormhole eller andre fantastiske ting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig, Stan. Dette var en mislykket russisk rakettoppskytning. Selv omrusserne har bekreftet det, er det ikke godt nok for de som vil tro at dette er aliens/muffins/illuminati/reptiler/StoltenBilderfellerSchild eller legemiddelindustrien som kødder med oss.

Det stod mye om dette i avisene den gangen. Det er ikke noe mystisk.

Anonymkode: 4d0d5...b96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hapi skrev:

Neisj en rakett...den forklaringen tok jeg ikke alvorlig engang...

Nei, du har  jo vist tidligere at du ikke anerkjenner vitenskap og vitenskapelig metode, så det er vel ikke så merkelig at du avfeier dette kategorisk.

*sukk*

Anonymkode: 4d0d5...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

September 2009 Jeg har sett det. men det fra en bil og så det bare ett halvt minutt.

Altså RAKETT?

Her ser du en rakket.  Synes du det ligner? Det gjør ikke jeg. Det er ikke noe forklaring på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har  jo vist tidligere at du ikke anerkjenner vitenskap og vitenskapelig metode, så det er vel ikke så merkelig at du avfeier dette kategorisk.

*sukk*

Anonymkode: 4d0d5...b96

Du liker å forfølge folk inn i andre tråder? Gjerne gi meg den vitenskapelige forklaringen på dette, med bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 38694...28c

De har tydeligvis ikke lyktes med å slette denne videoen :fnise:

Ikke at jeg har den fjerneste ide om hva dette er.

1 minutt siden, anonym5000 skrev:

September 2009 Jeg har sett det. men det fra en bil og så det bare ett halvt minutt.

Altså RAKETT?

Her ser du en rakket.  Synes du det ligner? Det gjør ikke jeg. Det er ikke noe forklaring på det.

 

Så du det som videoen til TS viser?

Bevegelsen er ikke ulik en rakett som er ute av kontroll. Men hvor kontroll systemene enda prøver. Vanligvis vil selvdestruksjonmekanismene ha blitt trigget, men når det ikke skjer kan man få slike rotasjoner, med varme gasser og røyk i en spiral rundt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stan skrev:

Var det ikke en russisk rakett som fikk problemmer? 
Det har jo vært flere raketter som har vært observert.

Men dette er jo en for kjedelig forklaring for folk flest, så på internett og youtube er det jo stort sett forklart med greier som ufo, wormhole eller andre fantastiske ting.

Så naiv du er... Kjøper Russernes forklaring om "raketter". Sannheten er at de lenge har drevet genetisk manipulasjon av hester kombinert med en liten dose neshorn, og hadde da endelig klart å lage den første enhjørningen. Men det gikk fryktelig galt. Det ble ikke det magiske, snille dyret de forventet. Men heller et monster som skjøt lasere ut av hornet. Enhjørningen gikk berserk og lagde dette himmelfenomenet med sin laser, før den tok til luften og galloperte inn i hullet. Kanskje den lagde en portal til en annen verden? Hvem vet... Ikke vi...

Anonymkode: f6f48...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så naiv du er... Kjøper Russernes forklaring om "raketter". Sannheten er at de lenge har drevet genetisk manipulasjon av hester kombinert med en liten dose neshorn, og hadde da endelig klart å lage den første enhjørningen. Men det gikk fryktelig galt. Det ble ikke det magiske, snille dyret de forventet. Men heller et monster som skjøt lasere ut av hornet. Enhjørningen gikk berserk og lagde dette himmelfenomenet med sin laser, før den tok til luften og galloperte inn i hullet. Kanskje den lagde en portal til en annen verden? Hvem vet... Ikke vi...

Anonymkode: f6f48...aa5

Ja det er faktisk en mer troverdig forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, anonym5000 skrev:

September 2009 Jeg har sett det. men det fra en bil og så det bare ett halvt minutt.

Altså RAKETT?

Her ser du en rakket.  Synes du det ligner? Det gjør ikke jeg. Det er ikke noe forklaring på det.

 

Og du tenker at en normal oppskytning av en amerikansk rakett filmet på nært hold ved oppskytningsstedet skal ligne en mislykket russisk oppskytning filmet på lang avstand hundrevis av kilometer fra oppskytningsstedet?

Anonymkode: 4d0d5...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du tenker at en normal oppskytning av en amerikansk rakett filmet på nært hold ved oppskytningsstedet skal ligne en mislykket russisk oppskytning filmet på lang avstand hundrevis av kilometer fra oppskytningsstedet?

Anonymkode: 4d0d5...b96

Du må gjerne henvise til noe som ligner. Synes det er merkelig at de har montert lyskaster på den. Som tilfeldig fokuserer på ett punkt på bakken. Når rakketen tilfeldigvis er mislykket og bare går i loop til den kræsjer.

Jeg synes den offisielle forklaringen er lite troverdig det er alt. Har ikke noe forklaring på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Hapi skrev:

Du liker å forfølge folk inn i andre tråder? Gjerne gi meg den vitenskapelige forklaringen på dette, med bevis.

Du kan søke opp pressedekningen på dette fra 2009. Det ble grundig forklart den gangen.

Jeg forfølger deg ikke - jeg bare merker meg at det ikke er overraskende at en som har et fanatisk religiøst forhold til konspirasjoner rundt vaksiner, også svelger dette med hud og hår.

Anonymkode: 4d0d5...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan søke opp pressedekningen på dette fra 2009. Det ble grundig forklart den gangen.

Jeg forfølger deg ikke - jeg bare merker meg at det ikke er overraskende at en som har et fanatisk religiøst forhold til konspirasjoner rundt vaksiner, også svelger dette med hud og hår.

Anonymkode: 4d0d5...b96

jabx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så naiv du er... Kjøper Russernes forklaring om "raketter". Sannheten er at de lenge har drevet genetisk manipulasjon av hester kombinert med en liten dose neshorn, og hadde da endelig klart å lage den første enhjørningen. Men det gikk fryktelig galt. Det ble ikke det magiske, snille dyret de forventet. Men heller et monster som skjøt lasere ut av hornet. Enhjørningen gikk berserk og lagde dette himmelfenomenet med sin laser, før den tok til luften og galloperte inn i hullet. Kanskje den lagde en portal til en annen verden? Hvem vet... Ikke vi...

Anonymkode: f6f48...aa5

Det russiske ordet for rakett betyr jo nettopp "vill enhorning". Så når hornet kom i kontakt med glasskuppelen fikk vi disse fine fargene.

Jeg vet ..., ikke du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, stan skrev:

Det russiske ordet for rakett betyr jo nettopp "vill enhorning". Så når hornet kom i kontakt med glasskuppelen fikk vi disse fine fargene.

Jeg vet ..., ikke du!

Nicely done, good sir. *tips hat*

Anonymkode: f6f48...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo ha treflis i øyet for å si at dette var en rakett.

Anonymkode: 5607a...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...