Gå til innhold

Westworld


Sveva

Anbefalte innlegg

Så første episode i kveld. Likte den, ble fort revet med i handlingen, og synes de forskjellige storylinene var spennende. 

Hva synes dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en dårlig kopi av filmen fra 1973.

Anonymkode: b3e16...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå har ikke jeg sett filmen fra 1973, så har ikke den å sammenligne med. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes første episode var bra.  Jeg gleder meg til neste, og er spent på utviklingen. Det er tungt å begynne på nye serier syntes jeg, for det tar litt tid før man blir "hektet"..

Men for all del, denne skal jeg se videre på, og jeg har troen på at den kan bli skikkelig god!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har trua på denne jeg og. Likte skuespillerne også, selv om det ikke er så mye vi har sett av dem enda. Anthony Hopkins var jo perfekt i rollen som "skaperen" av vertene, og synes også at Evan R. W passet godt som Dolores. Likte slutten når hun klapset flua på halsen sin, bra øyeblikk ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dette kan bli en ny favorittserie!

Fun fact: For en måned siden var det noen som startet en tråd på reddit med tittelen "I'm not scared of a computer passing the turing test... I'm terrified of one that intentionally fails it" og serieskaperen, Jonathan Nolan, svarte "Boy have we got a show for you!"

Gir et ganske greit frampek. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

43 minutter siden, j23 skrev:

Ligger denne på Netflix? Eller hvor ser dere den?:)

Ligger på hbo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien veldig godt, tror jeg. Er veldig ambivalent da jeg blir gal av å ikke vite hva det er som foregår. Hva er det "the man in black" holder på med? Han har vært i fornøyelsesparken i 30 år, helt siden "the incident". Hva skjedde for 30 år siden? Er han en av grunnleggerne, fikk han spesielle privilegier av å overleve the incident? Hva er "the next level" som han desperat prøver å komme til? Hva skjer egentlig med Dolores? Hun sier at hun ikke kan drepe noen, men i forrige episode viste hun at hun definitivt er i stand til det. Er han mørkhudede forskeren med på å myndiggjøre robotene? 

 

AAAh jeg blir gal av å ikke vite alle svarene. Jeg har alltid likt å se serier som er avsluttet, da kan jeg sjekke wikipedia og lese gjennom alle spoilerene:fnise: Og det tar vel et par sesonger før noen av svarene kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva syntes dere så langt da? 

Nå har det jo gått endel episoder, og jeg må si at jeg blir mer og mer fascinert av denne serien. 

Sist episode, hvor det virker som Arnold slettes ikke er død, er jo en interessant twist..  -Familien ute i ødemarka, personlighetsoppgraderingen til Maeve.. 

Gleder meg allerede til i kveld ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med, selv om jeg var veldig i tvil om det her var en serie for meg da jeg så traileren :riste:
Syns den er veldig bra oppbygd, og har kommet meg gjennom alle episodene hittil uten at det ble for creepy... Helt til i går o.o

Spoiler

Fikk frysninger gjennom hele meg da hun oppdaget tegningen av Bernard, spesielt etter han ikke så døren, og responderte med den typiske "That doesn't look like anything to me".... Åååhå, DA ble det plutselig spennende! Hvem er menneske, og hvem er vert? Og tipper Ford allerede var igang med å lage en vert som opptrer som Theresa (den vi såg i kjelleren) og bruker den til hans fordel  ;-)

 

Endret av tilriltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får vi se Elsie naken tror dere? Etter denne herlige scenen i første episode har jeg pløyd meg gjennom 7 episoder uten å se snurten av så mye som en sidepupp. Begynner å miste tålmodigheten.

CMGYyv8WEAARu-s.jpg

Anonymkode: 77c3a...0df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest WeirdAlien

Har blitt helt avhengig av Westworld. Kribler av utålmodighet til neste mandag. Er ekstremt nysgjerrig på hva som vil skje med Dolores, og hva Maeve vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WeirdAlien skrev:

Har blitt helt avhengig av Westworld. Kribler av utålmodighet til neste mandag. Er ekstremt nysgjerrig på hva som vil skje med Dolores, og hva Maeve vil gjøre.

Maeve er definitivt en av mine favoritter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...