Gå til innhold

Vil du bli min kafé, tur og kino venninne i Stavanger-området? (27år)


Brukernavnetmitt

Anbefalte innlegg

Hei jeg er jente på 27 år. Jeg har flyttet tilbake til Stavanger og har derfor noe mindre venninner i området enn ønskelig. 

Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen nye. Kunne du tenke deg det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. :-)

Jeg er selv 27år kunne godt tenkt meg et større nettverk, så jeg vil gjerne bli kjent med deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Opprettet i fjor høst en lukket gruppe på facebook for folk som ønsker å utvide sitt nettverk - for de som bor og er i fra Rogaland:) 

Hensikten er å finne aktiviteter hvor man kan treffes og gjøre ting sammen for å bli bedre kjent med hverandre. 

Send meg din mail adresse om du ønsker å bli med:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 30 år og relativt ny i Stavanger, 

Jeg ønsker også et større nettverk og vil gjerne bli kjent med deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
På 16.10.2016 den 15.53, NyiStavanger86 skrev:

Hei

Jeg er 30 år og relativt ny i Stavanger, 

Jeg ønsker også et større nettverk og vil gjerne bli kjent med deg :) 

 

 

På 17.12.2016 den 18.07, Hanne86 skrev:

Jeg er 30 og har heller ikke så stort nettverk rundt meg. Vil gjerne bli kjent med deg 😊

TS: Hei dere! . 

Beklager sent svar.

Så gøy :) vil du bli kjent gjennom facebook? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg også større nettverk! Er 29 år, og mange av venninnene mine har flyttet, eller fått barn. Håper å treffe flere som har lyst å finne på forskjellige ting. Jeg er veldig glad i trening og turer, men kino, kafé og spillekvelder er også morsomt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sykepl.student skrev:

Jeg ønsker meg også større nettverk! Er 29 år, og mange av venninnene mine har flyttet, eller fått barn. Håper å treffe flere som har lyst å finne på forskjellige ting. Jeg er veldig glad i trening og turer, men kino, kafé og spillekvelder er også morsomt😊

Så kjekt at du vil bli kjent. :) 

Vil du at jeg ska legge deg til facebook så kan vi finne på noe :). Jeg er også veldig glad i turer, kino, kafe og spillekvelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På Monday, December 26, 2016 den 19.36, Brukernavnetmitt skrev:

 

 

TS: Hei dere! . 

Beklager sent svar.

Så gøy :) vil du bli kjent gjennom facebook? 

Oi, så ikke denne før nå! Vil gjerne bli kjent gjennom fb 😊 legg meg gjerne til: Hanne Linn Tolleshaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er også på jakt etter flere gode venner  å finne på ting med. Er i 30 årene, så blir gjerne med på tur/kafé  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg også har lyst å møte flere flere i Stavanger, jeg blir 27 og de fleste i nettverket mitt er enten i etableringsfase med barn eller godt voksne. Hadde vært kjekt å bli kjent med fler. Jeg er tilflytter, men har bodd her i seks år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Masof skrev:

Hei. Jeg også har lyst å møte flere flere i Stavanger, jeg blir 27 og de fleste i nettverket mitt er enten i etableringsfase med barn eller godt voksne. Hadde vært kjekt å bli kjent med fler. Jeg er tilflytter, men har bodd her i seks år

Så hyggelig. Send meg en pm så kan vi bli venner på Facebook å ta det der i fra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2017 den 16.43, misskitty skrev:

Er også på jakt etter flere gode venner  å finne på ting med. Er i 30 årene, så blir gjerne med på tur/kafé  😊

Så hyggelig send meg en pm så kan vi bli venner på Facebook og ta det derifra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg er kvinne på 27 år og er ny i Stavanger. Jobber og trener aktivt med hund og konkurranselydighet. Ellers trives jeg med friluft og trening😊 Jeg er gjerne med på spillkvelder også! Send meg pm så snakkes vi. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest sim1234

Jeg er en mann på 31 år og bor i Sandnes, har en gutt på 7 år, bare å ta kontakt hvis du er interessert i å bli bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kvinne på 26 år fra Stavanger. Har hund og samboer. Liker kafe,kino,spillkvelder,hytteturer, shopping og vinkvelder :) Bare til å ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ei jente på 28 år, som også gjerne er interessert i å utvide nettverket mitt. Bør for øyeblikket i Sandnes, men er opprinnelig fra Sørlandet. Har etter brudd med det som var min samboer over lang tid innsett at jeg har lite nettverk i området, da mange av mine venner igrunn var hans venner, eller så er alle opptatt med barn og familie.

Jeg er singel, og ønsker derfor gjerne å bli kjent med nye folk å gå ut og drikke vin med, som vil kose seg med brettspill og god mat, evt bli med på gåturer og andre aktiviteter (er lite trent, men forsøker å komme i form nå) :)

Ta gjerne kontakt på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...