Gå til innhold

DIN favoritt lipbalm....?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den lyseblå fra apoteket nå for tiden, ACO tro? :) 

Anonymkode: d65d7...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg kjøper endel av det på Iherb og Vitacost. Der har de mange gode. Liker Hurraw sine,og de har mange som lukter godt. Sjokolade,lakris,kirsebær osv. De gir også god fukt til leppene. Den med kirsebær har også litt i farge i seg.

Badger har noen gode. Bruker nå en som heter vanilla madagascar.

Dessert essence har en veldig god en med shea butter.

Liker også Burt's bees,og de har en som har litt farge i seg: Replenishing lip balm med pomegranate. Bra til hverdagsbruk om bare ønsker et lite hint av farge på leppene. Liker den veldig godt,og Burt's bees selges jo på Vita osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virker absolutt best for meg, er Elizabeth Arden Eight Hour lip pomade. EA har også et par fine pomader med et hint av farge. Men på grunn av prisen, kjøper jeg heller Hydracolor lip balm hvis jeg skal ha balm med farge. Vita selger de for 44-45 kroner.

For lepper som er blitt såre og røde i kantene, er Mentholatum lip balm best.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, The damned skrev:

Jeg kjøper endel av det på Iherb og Vitacost. Der har de mange gode. Liker Hurraw sine,og de har mange som lukter godt. Sjokolade,lakris,kirsebær osv. De gir også god fukt til leppene. Den med kirsebær har også litt i farge i seg.

Badger har noen gode. Bruker nå en som heter vanilla madagascar.

Dessert essence har en veldig god en med shea butter.

Liker også Burt's bees,og de har en som har litt farge i seg: Replenishing lip balm med pomegranate. Bra til hverdagsbruk om bare ønsker et lite hint av farge på leppene. Liker den veldig godt,og Burt's bees selges jo på Vita osv.

Burts bees sine lepomader er kjempegode, liker best den med grapefrukt!  Lookfantastic får man kjøpt de til ca halve prisen sammenlignet med f.eks på norske apotek. Jeg pleier å hamstre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behovet for lipbalm forsvant en tid etter at jeg sluttet å bruke leppestift

Slike leppestiftprodukter er ikke bra for leppene, og begynner man først med lyspyl el.l. blir man "avhengig" av de (dvs leppene blir tørre og sprukne hvis man plutselig slutter med lypsyl o.l.)

Det finnes nok bedre midler

Anonymkode: d040c...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behovet for lipbalm forsvant en tid etter at jeg sluttet å bruke leppestift

Slike leppestiftprodukter er ikke bra for leppene, og begynner man først med lyspyl el.l. blir man "avhengig" av de (dvs leppene blir tørre og sprukne hvis man plutselig slutter med lypsyl o.l.)

Det finnes nok bedre midler

Anonymkode: d040c...359

Som hva da? Flere av lip balmene i denne tråden er reparerende og brukes kun når leppene allerede er tørre eller skadde av tørr luft etc. 

Anonymkode: 77fe6...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som hva da? Flere av lip balmene i denne tråden er reparerende og brukes kun når leppene allerede er tørre eller skadde av tørr luft etc. 

Anonymkode: 77fe6...796

Jeg vet ikke.

De du nevner er nok fine, om du har god erfaring med de.

 

Anonymkode: d040c...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...