Gå til innhold

Brud 2018


Byjenta!

Anbefalte innlegg

På 12.12.2017 den 20.06, Sol Angelika skrev:

Jeg skal også gifte meg i 2018. Hvorfor har dere valgt måneden dere har valgt? Vi har ikke satt dato enda, så jeg er veldig på etterskudd føler jeg. Dere har jo full kontroll :)

Vi skal gifte oss i utlandet 08.08 for vi synes den datoen var fin. Evighet symbol og alt.. 😁 I tillegg er det på slutten av fellesferien så de som ønsker kan ta turen sammen med oss. 

Vi har nettopp funnet plassen vi skal gifte oss på og booket denne. I tillegg har vi bestilt tur, fly og hotell. 

Vet at enkelte kjoler kan ha lang leveringstid så jeg var og så i dag faktisk. 😊

Utenom det har vi ikke fått gjort noe særlig mer 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sol Angelika skrev:

Det hørtes ut som veldig fornuftige grunner! Tusen takk for svar :) 

Bare hyggelig det =) Bare sende pm om du lurer på noe mer =) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Enigma8 skrev:

Vi skal gifte oss i utlandet 08.08 for vi synes den datoen var fin. Evighet symbol og alt.. 😁 I tillegg er det på slutten av fellesferien så de som ønsker kan ta turen sammen med oss. 

Vi har nettopp funnet plassen vi skal gifte oss på og booket denne. I tillegg har vi bestilt tur, fly og hotell. 

Vet at enkelte kjoler kan ha lang leveringstid så jeg var og så i dag faktisk. 😊

Utenom det har vi ikke fått gjort noe særlig mer 🤣 

Takk for svar :) Så spennende å gifte seg i utlandet! Er det mye å ordne når man skal gifte seg utenfor Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en planlegger som hjelper oss med alt slik at ikke noe vesentlig blir glemt. Synes ikke det er så veldig mye mer. Er selvfølgelig litt papirarbeid som må være i orden og oversatt. I tillegg blir jo området pyntet og alt ordnet for oss. Men vi reiser ned noen dager før for å kunne være involvert og få gå gjennom det som trengs. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, tussi84 skrev:

Ja gifter meg neste år i aug

Gratulerer 🌞 

Hvordan går det med planleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...