Gå til innhold

Brud 2018


Byjenta!

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, PaperFlower skrev:

Ja, enig i det. Jeg kommer nok til å trives med planleggingen fremover. :) 

hehe ja :) Har pinterest jeg også btw! :) Har du vært forlovet lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Byjenta! skrev:

hehe ja :) Har pinterest jeg også btw! :) Har du vært forlovet lenge?

Nei, ikke så veldig lenge. Forlovet oss nå i sommer, etter 3 år sammen. Kjent hverandre i 4-5 år. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, PaperFlower skrev:

 

 

38 minutter siden, PaperFlower skrev:

Nei, ikke så veldig lenge. Forlovet oss nå i sommer, etter 3 år sammen. Kjent hverandre i 4-5 år. Du da?

Åja :) Han fridde til meg 27.september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Byjenta! skrev:

 

Åja :) Han fridde til meg 27.september :)

Åh, hehe, da er du kjappere enn meg i planleggingen iallefall. Det tok et par mnd. før jeg i det hele tatt klarte å bestemme meg for hvilket år bryllupet blir i. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PaperFlower skrev:

Åh, hehe, da er du kjappere enn meg i planleggingen iallefall. Det tok et par mnd. før jeg i det hele tatt klarte å bestemme meg for hvilket år bryllupet blir i. :fnise: 

Hehe:) vi syntes det var et fint år. Og vil ikke vente for lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tar opp denne tråden igjen! Jeg skal gifte meg sommeren 2018 (vi satser foreløpig på juli).
Det blir et lite bryllup, med bare nærmeste familie og venner (akkurat nå tenker vi på 15 stk). Vi er fra forskjellige land, og ønsker gifte oss i et tredje, gjerne på en strand. Men må fortsatt finne ut akkurat hvor. Når det er klart, begynner jakten på lokalet og dato. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi tenker å gifte oss våren 2018. Ikke planlagt noe som helst, da mannen mener at vi ikke trenger stresse.

Jeg tenker dog å fikse det viktigste (lokale, vigsler) i skjul, så får vi bare ta resten som det kommer. Jeg er ikke så tradisjonell av meg, så jeg kunne giftet meg på en fjelltopp eller i svømmehallen, mens han er mer standard. Ikke jeg som kommer til å brenne meg iallefall :P

- Mia

Anonymkode: 01a9b...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 23 juni 2018 og mye er allerede planlagt. Farger, lokale, kirke, toastmaster, gjesteliste, budsjett og forlovere er bestemt. Han er ikke så mye med siden det er jo leeeenge til 2018, men siden vi allerede har satt dato så ikke jeg noe poeng i å vente. Så er glad mye begynner å komme på plass siden vi snart skal ta over et oppussingsprosjekt og det blir mindre tid til planlegging og styr med bryllupet :P 

Har også sannsynligvis funnet kjolen, må prøve i sommer i salong å se om det blir den. Har den selvfølgelig bare i Oslo, så blir helgetur med kjoleprøving men det blir jo mest kos :) 

Anonymkode: cc158...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 16. januar 2017 den 1.07, Strawberry Fields skrev:

Tar opp denne tråden igjen! Jeg skal gifte meg sommeren 2018 (vi satser foreløpig på juli).
Det blir et lite bryllup, med bare nærmeste familie og venner (akkurat nå tenker vi på 15 stk). Vi er fra forskjellige land, og ønsker gifte oss i et tredje, gjerne på en strand. Men må fortsatt finne ut akkurat hvor. Når det er klart, begynner jakten på lokalet og dato. :)

Vi planlegger også et lite bryllup juli 2018 på en strand i utlandet. Hihi :) 

Sted og dato er klart, har invitert gjestene (bare nærmeste familie). Gleder meg til planlegging! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Femilie skrev:

Vi planlegger også et lite bryllup juli 2018 på en strand i utlandet. Hihi :) 

Sted og dato er klart, har invitert gjestene (bare nærmeste familie). Gleder meg til planlegging! 

Så spennende!  =) Planleggingen her er i gang, og det er utrolig gøy! :) @Femilie

På 30.1.2017 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss 23 juni 2018 og mye er allerede planlagt. Farger, lokale, kirke, toastmaster, gjesteliste, budsjett og forlovere er bestemt. Han er ikke så mye med siden det er jo leeeenge til 2018, men siden vi allerede har satt dato så ikke jeg noe poeng i å vente. Så er glad mye begynner å komme på plass siden vi snart skal ta over et oppussingsprosjekt og det blir mindre tid til planlegging og styr med bryllupet :P 

Har også sannsynligvis funnet kjolen, må prøve i sommer i salong å se om det blir den. Har den selvfølgelig bare i Oslo, så blir helgetur med kjoleprøving men det blir jo mest kos :) 

Anonymkode: cc158...53c

Det er jo faktisk ikke SÅ  lenge da, er bare litt over et år nå! =) Og mye må planlegges i god tid! :) Bedre ha god tid enn å haste! 

På 28.1.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Vi tenker å gifte oss våren 2018. Ikke planlagt noe som helst, da mannen mener at vi ikke trenger stresse.

Jeg tenker dog å fikse det viktigste (lokale, vigsler) i skjul, så får vi bare ta resten som det kommer. Jeg er ikke så tradisjonell av meg, så jeg kunne giftet meg på en fjelltopp eller i svømmehallen, mens han er mer standard. Ikke jeg som kommer til å brenne meg iallefall :P

- Mia

Anonymkode: 01a9b...0ab

Så koselig, våren er jo en kjempe fin tid! :)

På 16.1.2017 den 1.07, Strawberry Fields skrev:

Tar opp denne tråden igjen! Jeg skal gifte meg sommeren 2018 (vi satser foreløpig på juli).
Det blir et lite bryllup, med bare nærmeste familie og venner (akkurat nå tenker vi på 15 stk). Vi er fra forskjellige land, og ønsker gifte oss i et tredje, gjerne på en strand. Men må fortsatt finne ut akkurat hvor. Når det er klart, begynner jakten på lokalet og dato. :)

Så utrolig kos =) Vet dere hvilke land dere skal gifte dere i da? :)@Strawberry Fields

 

Tar gjerne en bryllupsprat, og prat om annet og for den saks skyld på pm om noen vil :) Bare skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi både dato, kirke og lokale klart! Det er fantastisk deilig. Er jo faktisk bare litt over et år igjen nå! Og mye må bestilles i god tid, både lokale, fotograf, bil m.m må bestilles i ganske god tid. :) Har fått svar av kirken at datoen er grei, og at vi er skrevet opp! :)

Har også fargevalg, vi skal ha lyseblått, kongeblått, hvitt og sølv. Har brudekjole og tiara i boks :) Har gjestelista klar, vet hvem vi skal spørre om å være toastmaster, fotograf er klart, forlovere er klart og hvem som skal bake bryllupskaka! Men er selvsagt mye som står igjen. Begynne kjøpe litt og litt etterhvert nå. :)

Hvilke farger og dato har dere valg? Har dere brudekjolen klar? Blir det mange gjester??? :)

Hvor i landet skal dere gifte dere? Eller i utlandet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også egentlig ha de samme fargene, men etter jeg forelsket meg i en lys rosa brudekjole og mannen skal ha mørkblå dress ble lysblå byttet ut med lys rosa. Blir ca 80 gjester på hotell på sør-vest landet. Hotellet fikser alt utenom bordkort og kaker, så skal besøke hotellet i sommer for å se litt nærmere på lokalet og menyen. 23.06.18 er datoen, fant fort ut at save-the-date kort var unødvendig, det tok jungeltelegrafen seg av :fnise: Brudekjolen er sannsynligvis bestemt men ikke kjøpt, men blir nok kjøpt i høst når ting er litt mer stabilt med tanke på økonomi og flytting. Flytter begge hjem og søker jobb etter endt utdanning til sommeren, så er greit med et år for å få alt på plass før bryllupet. Bra å se at det er fler som er godt i gang allerede :bryllup:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Femilie skrev:

Vi planlegger også et lite bryllup juli 2018 på en strand i utlandet. Hihi :) 

Sted og dato er klart, har invitert gjestene (bare nærmeste familie). Gleder meg til planlegging! 

Ååå, så bra! Jeg blir litt stresset når jeg ser de fleste andre som skal gifte seg sommeren 2018 allerede har dato og sted klart, men forloveden mener det ikke er noe å begynne og ordne med enda... :sprettoy: Begge skriver bachelor nå, så det blir nok mer planlegging etter de er levert!

@Byjenta! (Uhm... Tagging gikk ikke, ops.) Vi  har faktisk allerede forandret mening ang. å gifte oss i utlandet, haha... :sjenert: Det ser ut som det blir tinghuset i Norge, og så leie lokalet for middag og fest med de nærmeste på ettermiddagen og utover kvelden. Satser på å få stranden min på bryllupsreise i stedet!

Endret av Strawberry Fields
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir 2018 bryllup på oss også :) lokale, meny og dato bestemt. Å brudekjolekroppen er påbegynt :sjenert: Har hørt at det er lurt å kjøpe kjole på høsten, ettersom at det da er salg.. Stemmer det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kommet særlig lengre i planleggingen og kjenner jeg begynner å bli litt stresset. 1.5 år igjen. Samboern bryr seg lite og det demotiverer meg også. Vi hadde et lokale klart, men det ble for dyrt da vi må bestille mat gjennom dem og vi har en stoor gjesteliste. Så jeg har drevet og sjekket og mailet med andre lokaler og når jeg e om hans mening sier han bare "ordne lokale du da". Blæh, blir litt irritert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Lykkepia skrev:

Hva er deres budsjett? tror kanskje vi havner på en 60-70...  

Havner sannsynligvis på 160 :bond: Eneste store nok lokale var hotellet der vi må kjøpe mat og drikke gjennom dem, dyrt med 80 gjester.... Men får gå, har sparepenger og er jo bare en gang i livet tenker jeg for å forsvare det litt, heldigvis får vi litt hjelp av foreldre. Så gaven vi får av de går inn i budsjettet så det blir det ikke så mye på oss, men bryllup er drøyt dyrt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. ja det koster nok en del med hotell.. Vi er så heldig at vi bruker et samfunnshus som er like i nærheten, så vi betaler rundt 2000,- for å låne det i 5 dager (da har vi god tid til pynting og rydding).  Blir 80 gjester hos oss å... Tenker også at det kun er noe som skjer en gang i livet, så ønsker å gjøre det så fint som mulig, selv om det koster litt... Vi betaler alt selv  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hjelp!

Nå står vi mellom Losby Gods (enten Vinterhagen eller Godsstuen), Gamle Logen og Voksenåsen... Vi skal ta en omvisning i alle lokalene, så vi får kanskje en bedre følelse av hvilket som passer oss da, men jeg lurte på om noen har erfaring med bryllup der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

På 4.3.2017 den 17.19, Lykkepia skrev:

Blir 2018 bryllup på oss også :) lokale, meny og dato bestemt. Å brudekjolekroppen er påbegynt :sjenert: Har hørt at det er lurt å kjøpe kjole på høsten, ettersom at det da er salg.. Stemmer det? 

Hvilken dato har dere valgt? og meny? :)

På 4.3.2017 den 14.48, Strawberry Fields skrev:

Ååå, så bra! Jeg blir litt stresset når jeg ser de fleste andre som skal gifte seg sommeren 2018 allerede har dato og sted klart, men forloveden mener det ikke er noe å begynne og ordne med enda... :sprettoy: Begge skriver bachelor nå, så det blir nok mer planlegging etter de er levert!

@Byjenta! (Uhm... Tagging gikk ikke, ops.) Vi  har faktisk allerede forandret mening ang. å gifte oss i utlandet, haha... :sjenert: Det ser ut som det blir tinghuset i Norge, og så leie lokalet for middag og fest med de nærmeste på ettermiddagen og utover kvelden. Satser på å få stranden min på bryllupsreise i stedet!

Ååå! Ja, men er jo lurt å bestemme allerede da. :) Her vi bor iallefall må man bestille lokale rundt 1-1,5 år i forveien, kirke ble bestilt 1.mars :) Hehe, vi har planlagt en god del! Har jo brudekjole og tiara også, men har jo en del igjen da :) Hvilke dato skal dere? @Strawberry Fields? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...