Gå til innhold

Cecilia Brækhus


Gjest lipgloss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Beatbox
1 time siden, lipgloss skrev:

Gratulerer Cecilia Brækhus 😘😘😘😘😘

Råeste dama :) Helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en  hylle personer som begår vold mot andre? Idrett eller ikke

Anonymkode: 16469...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan en  hylle personer som begår vold mot andre? Idrett eller ikke

Anonymkode: 16469...7cb

Begår vold? 2 stk som har dette som idrett og begge vet konsekvensen av det. Ta heller tak i folk som i fylla/ eller ruset tilstand utøver vold mot uskyldige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan en  hylle personer som begår vold mot andre? Idrett eller ikke

Anonymkode: 16469...7cb

Jeg er helt imot vold selv og tar fullstendig avstand fra det,men kvinne boksing er komt for å bli og det er en sport på lik linje med all annen sport,det er også under kontrolerte former,og så er det jo ekstra kjekt når vi har Brækhus som bare er så utrolig god.

Jeg skjønner hva du mener det er ikke det,og jeg har tenkt mye over dette selv og kommet frem til at jeg er okey med sporten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hun kan godt jekke seg ned litt. Ja, hun er dyktig, men en dag så møter hun nok en motstander sterkere enn henne. Hun har ikke kommet dit hun er helt alene, hun har hatt trenere som har vært helt amazing.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fuglekvitter__ skrev:

Hun kan godt jekke seg ned litt. Ja, hun er dyktig, men en dag så møter hun nok en motstander sterkere enn henne. Hun har ikke kommet dit hun er helt alene, hun har hatt trenere som har vært helt amazing.

Jøss...

Anonymkode: dc421...817

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jøss...

Anonymkode: dc421...817

Hva da? Jeg sa bare det jeg mente om Brækhus. Hun har blitt ganske klysete. Jeg mente bare at hun kunne jekke seg ned litt, eller er det sånn man skal være hvis man er en bokser? Er det en "riktig" attitude? For meg er det rimelig harry.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva da? Jeg sa bare det jeg mente om Brækhus. Hun har blitt ganske klysete. Jeg mente bare at hun kunne jekke seg ned litt, eller er det sånn man skal være hvis man er en bokser? Er det en "riktig" attitude? For meg er det rimelig harry.

Om man er verdens beste i en sport må man få lov til å være litt klysete. Eller en janteloven helt innarbeidet her på bjerget?

Forøvrig synes jeg ikke Brækhus er spesielt klysete heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, kaninen skrev:

Om man er verdens beste i en sport må man få lov til å være litt klysete. Eller en janteloven helt innarbeidet her på bjerget?

Forøvrig synes jeg ikke Brækhus er spesielt klysete heller.

Nei, den er ikke spesielt innarbeidet her, jeg har aldri kalt henne klysete, jeg kalte henne kjepphøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Nei, den er ikke spesielt innarbeidet her, jeg har aldri kalt henne klysete, jeg kalte henne kjepphøy.

Er mye psykologi i dette og alt hun sier leses jo av motstandere, da er det mye smartere å være offensiv enn defensiv. Og det sagt; hun står for det hun er, verken mer eller mindre. Når hun konstaterer at hun har jobbet for alt selv, og at det er stor forskjell feks i fht Terese Johaug som har et digert støtteapparat og bare kan strekke ut hånden og få en skive med brunost, så er det jo slik. Jeg kan nesten ikke forestille meg hvor mye CB må ha stått på når hun oppdaget boksing, det ikke var noen miljøer for jenter, ikke lov i Norge, måtte flytte til kjipe steder i Tyskland, forholdet ryker osv. - bare det å begynne den kampen uten sponsorkroner eller sikkerhet for st hun lykkes. Liker ikke boksing, men hun er et fantastisk eksempel på det å forfølge sin drøm gjennom hard jobbing, uansett hvor annerledes, uglesett, smertefull og vanskelig den er, hvor mye fordommer hun må ha møtt osv. Hun har all grunn til å ha hodet hevet. Blir patetisk å kalle henne kjepphøy da.

Anonymkode: fa82f...853

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mye psykologi i dette og alt hun sier leses jo av motstandere, da er det mye smartere å være offensiv enn defensiv. Og det sagt; hun står for det hun er, verken mer eller mindre. Når hun konstaterer at hun har jobbet for alt selv, og at det er stor forskjell feks i fht Terese Johaug som har et digert støtteapparat og bare kan strekke ut hånden og få en skive med brunost, så er det jo slik. Jeg kan nesten ikke forestille meg hvor mye CB må ha stått på når hun oppdaget boksing, det ikke var noen miljøer for jenter, ikke lov i Norge, måtte flytte til kjipe steder i Tyskland, forholdet ryker osv. - bare det å begynne den kampen uten sponsorkroner eller sikkerhet for st hun lykkes. Liker ikke boksing, men hun er et fantastisk eksempel på det å forfølge sin drøm gjennom hard jobbing, uansett hvor annerledes, uglesett, smertefull og vanskelig den er, hvor mye fordommer hun må ha møtt osv. Hun har all grunn til å ha hodet hevet. Blir patetisk å kalle henne kjepphøy da.

Anonymkode: fa82f...853

Mulig, men alt og alle kan ikke støttes og undergrave seg psykologien. Det er for enkelt. Omvendt psykologi kunne ha virket. Selv om det er en aggressiv sport så er det ikke en nødvendigvis lurt å ha aggressive uttalelser før oppgjøret. Den andre parten er jo fullt klar over det spillet. Den "beste" vinner uansett. Og jeg er enig i at hun har vært veldig veldig god - det har jeg alltid ment, men attituden hennes er ikke spesielt likendes. 

Nei, jeg syntes ikke det. Hun har møtt motstand hun, og dette var ikke lov før, men til tross for det så skader det ikke å være ydmyk. Som jeg skrev så har hun ikke kommet dit hun er helt alene. Hun dropper jo nesten folk i det hun ser målstreken. I avisen sto det at hennes trener, en tysk trener hun har hatt er skuffet over henne - at han ikke får mer kred. Han påstår at han har hjulpet henne og støttet henne masse.

Men for å være ærlig så syntes jeg det er en dritt sport. Jeg ser ikke noe bra eller kult ved å slå tennene ut på hverandre. At hun har droppet et forhold har jo ingenting med saken å gjøre. Harry er hun også... Takke meg til blå swix.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det samme var Ronda Rousey. Vant og vant og var kjepphøy som bare det. Var også en pioneer for kvinnelige MMA utøvere. Så møter hun Holm og er så cocky at hun t.o.m nekter å hilse,det endte med en KO for hennes del og hun lærte en lekse. Hun snakket om comback og å reise seg på nytt,med ble ved nyår igjen slått av Nunes,og hva gjør hun nå?Nei nå vet hu plutselig ikke om MMA er noe for henne allikavel..

Jeg vil at Brækhus vinner kamper,det er ikke det,men å si at man kan slå motstanderen med en hånd,gjør henne nok veldig flau om hun taper. Det kan lønne seg å være LITT ydmyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

E

På 22.2.2017 den 23.03, kaninen skrev:

Om man er verdens beste i en sport må man få lov til å være litt klysete. Eller en janteloven helt innarbeidet her på bjerget?

Forøvrig synes jeg ikke Brækhus er spesielt klysete heller.

Ja hun er flink men skikkelig harry. 

Anonymkode: 67b22...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Jøss...

Anonymkode: dc421...817

Jøss 🤓 Jøss 🤓Jøss 🤓 og atter meg jøss. 🤓🤓🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...