Gå til innhold

Mistet min kjære hund igår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fatte at min aller beste venn er borte. Min bestevenn gjennom 4 år er ikker her mer. Han som ventet på at jeg skulle stå opp om morgenen, han som sto å ventet på meg når jeg kom hjem fra skolen. Han som var med meg gjennom angstanfall og depresjon. Han som fikk meg ut av huset om dagene, han som fikk meg til å ville leve. Nå er det ikke en lyd når jeg kommer hjem. Alt er så stille og tomt. Jeg er bare tom, har ikke ord for hvor grusomt alt er nå. Jeg klarer ikke å slutte å gråte, jeg savner han sånn.

Jeg lurer sånn på hvor han er nå. Dette er en sorg jeg kjenner kommer til å vare lenge. 

Anonymkode: dd5df...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde?

Sender deg en klem, har opplevd å miste 2 hunder og det er like vondt som å miste et menneske <3

Anonymkode: 6c940...ce4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde?

Sender deg en klem, har opplevd å miste 2 hunder og det er like vondt som å miste et menneske <3

Anonymkode: 6c940...ce4

Han hadde epilepsi. Igår fikk han et anfall som ikke tok slutt, ingenting vi kunne gjøre enn å avlive. :´(

Anonymkode: dd5df...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WeirdAlien

Orker ikke tenke på den dagen når det eventuelt skjer med min egen. Kondolerer og sender deg en virtuell klem. Bruk tida di på å sørge, dette gjør vondt og det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist å høre :( har hund selv og kan ikke forestille meg hvor vondt det må være! Sender en stor klem til deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2016 den 20.53, ABCkvinne skrev:

Huff, så trist å høre :( har hund selv og kan ikke forestille meg hvor vondt det må være! Sender en stor klem til deg! 

Tusen takk :hug:

Jeg har heldigvis begynt å tenke på det gode nå, jeg kunne ikke vært foruten de fine turene, minnene og kosen :) 

Anonymkode: dd5df...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre. :troest:  

Har selv to hunder, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten de to. Man blir jo så ufattelig glad i de -fullverdige familiemedlemmer. 

Anonymkode: d6eb4...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Det er så forferdelig når de fantastiske dyrene som alltid er der for oss gjennom alt går bort  Begynner å gråte litt hvis jeg tenker for mye på at mine to søte små.. ja du vet.

En klem til deg :klem:

Anonymkode: 18f96...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg :klem:

Måtte selv avlive hunden min for 1 uke siden i dag så vet hvordan du har det... Man må tenke på de gode stundene og at han hadde ett godt liv fylt med kjærlighet. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/1/2016 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke fatte at min aller beste venn er borte. Min bestevenn gjennom 4 år er ikker her mer. Han som ventet på at jeg skulle stå opp om morgenen, han som sto å ventet på meg når jeg kom hjem fra skolen. Han som var med meg gjennom angstanfall og depresjon. Han som fikk meg ut av huset om dagene, han som fikk meg til å ville leve. Nå er det ikke en lyd når jeg kommer hjem. Alt er så stille og tomt. Jeg er bare tom, har ikke ord for hvor grusomt alt er nå. Jeg klarer ikke å slutte å gråte, jeg savner han sånn.

Jeg lurer sånn på hvor han er nå. Dette er en sorg jeg kjenner kommer til å vare lenge. 

Anonymkode: dd5df...ad6

:hug::hjerte::dagens-rose:

Anonymkode: c059e...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hug::hjerte::dagens-rose:

Anonymkode: c059e...dfa

:hug:

Anonymkode: dd5df...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...