Gå til innhold

Hadde du reagert på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du fant ut etter 11 års samliv at mannen din og den forrige partneren hadde sex med andre par de møtte på nett, og at de lagde sextaper med disse?

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir jo ikke overbegeistret av å høre noe sånt. Men har man vært sammen i 11 år og forholdet er brukandes, noe jeg går ut i fra at det er siden dere har holdt sammen i 11 år, så lager man jo ikke noe problem ut av det. Gjort er gjort og fortid er fortid. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere reagert på samme måte om dere har forholdt dere/må forholde dere til xen?

Tenker jo litt på om noen av filmene har lekket på nett.

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det, og det fordi at hadde jeg vært klar over det i begynnelsen av forholdet så hadde jeg meldt pass. Ja, for er så dømmende kontrollfreak er jeg faktisk 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt det. Slikt hører fortiden til og noe jeg ikke er interessert i å høre om. Jeg hadde ikke klart å legge det bak meg dersom en partner hadde åpnet seg om dette. Dersom jeg hadde fått høre om det tidlig i forholdet hadde jeg avbrutt det med en gang. 

Anonymkode: 29806...27c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Forundret.. skrev:

 

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke likt det. Slikt hører fortiden til og noe jeg ikke er interessert i å høre om. Jeg hadde ikke klart å legge det bak meg dersom en partner hadde åpnet seg om dette. Dersom jeg hadde fått høre om det tidlig i forholdet hadde jeg avbrutt det med en gang. 

Anonymkode: 29806...27c

Skjønner heller ikke hvorfor dette må komme frem nå. Bedre å ikke visst noe. Jeg hadde nok ikke involvert meg i denne mannen om jeg visste dette fra start. 

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Supersol skrev:

Tror jeg ville hiv-testa meg da ja.......

Har ikke hiv, det vet jeg 😜

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Supersol skrev:

Ok :) det var jo bra.

Har testet meg for "alt" pga sykdom for noen år siden.

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Supersol
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har testet meg for "alt" pga sykdom for noen år siden.

Anonymkode: 1d6cc...707

Åja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hey, hvorfor har du ikke sagt dette før? hvorfor har ikke vi gjort dette?".. sånn omtrent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, kattepusen skrev:

"Hey, hvorfor har du ikke sagt dette før? hvorfor har ikke vi gjort dette?".. sånn omtrent. 

😂 Kunne ønske jeg hadde den holdingen 🙈

Anonymkode: 1d6cc...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt "æsj, håper det bare var en fase". :P Og så vært fornøyd med at jeg var spennende nok til å pule om og om igjen uten andre damer til stede. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meninger ;) Ble bare litt paff, og skjønte ikke helt behovet for å melde fra om dette nå. Hadde vært bedre om han bare hadde fortsatt med å holde det for seg selv, var ikke som om jeg spurte om dette😜

Er ikke akkurat sexen som jeg tenker mest på, heller det at det plutselig er en film på nett folk får se ;) Han sier han kastet sine kopier etter vi ble sammen. Men er jo fortsatt fler personer som kan ha de. 

Anonymkode: 1d6cc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...