Gå til innhold

Asymmetri


Achso

Anbefalte innlegg

Hei,

Litt usikker på om dette ble rett forum, men jeg prøver :) 

Nå har det seg slik at jeg har et (etter min mening) veldig asymmetrisk ansikt. Noe som da plager meg i hverdagen min. Det er hovedsakelig øynene  og øyenbrynene. Disse var ganske så symmetriske når jeg var barn, men mens jeg da har vokst så har det blitt mer og mer asymmetrisk. Jeg har ikke vært en som napper brynene mye, så det kan ikke komme av det.

Det er høyresiden som "henger" litt.  Jeg er klar over at det ene øye mitt kan jeg ikke gjøre stort med, men øyenbrynene mine plager meg. 

Det jeg lurer på er hva man kan gjøre med det for å rette det opp? Jeg møtte en dame for noen år siden som drev med alternativ behandling og hun mente på at det kunne komme av at jeg hadde noen muskler e.l. som ikke "slappet" av.

Eller er det slik at eneste alternativ er sminke eller få slik midlertidig øyenbrynstattoo? (usikker på hva det kalles :P )

 

Takk for alle svar! :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hun brukte ikke alternativ medisin, men behandling. Sånn type hodemassasje mente hun kunne hjelpe, men det koster jo flesk så det har jeg ikke prøvd en gang :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...