Gå til innhold

Bli sammen eller avslutte det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en i 6 mnd nå. Han er veldig snill på alle måter og behandler meg som ei prinsesse 😊

Han er en jeg virkelig kan stole på som aldri kunne gjort meg noe vondt! Problemet er at jeg aldri har blitt skikkelig forelska i han, eller forelska i heletatt. Før han har jeg hatt et forhold der jeg kjente sommerfugler i magen og jeg virkelig viste at jeg elsket han.. 💕

Sånn er det ikke nå, men jeg klarer heller ikke å gi slipp på han. Jeg blir uvel tanken på han med andre! Han har flere ganger prøvd å dratt sin vei for han vil jo ikke kaste bord tiden sin når jeg aldri vil ta det neste steget å bli kjærester. Men vi ender alltid opp sammen igjen, for han kommer hver gang jeg knipser.. 🙄 Dette er en jeg vet jeg hadde fått det veldig fint med, men jeg vil jo kjenne på denne forelskelsen da? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det. Nå har han gitt meg et ultimatum, enten blir vi sammen eller så går han. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Jeg vil ikke miste han, men egentlig vil jeg ikke bli kjæreste med han heller.... Tror jeg... Off! ☹️

Hva tenker dere? Kan følelsene komme etterhvert? Eller burde jeg innse at han ikke er rett for meg? 

 

(Vi er begge i 20-årene)

Anonymkode: f09b7...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er han definitivt ikke rett for deg... 

Anonymkode: edc07...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...