Gå til innhold

Dere i forhold - hva betyr seksuell tiltrekning for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere lyst å se partneren deres naken hele tiden? 

Eller er det at dere generelt bare synes personene er veldig fin/pen?

Jeg er midt i et følelsemessig dilemma, og trenger virkelig innspill..

Anonymkode: 3e1bc...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei til det første og i mitt tilfelle ja til det andre. Jeg føler seksuell tiltrekning blant annet på grunn av at jeg syns vedkommende er kjekk. Jeg har likevel ikke et behov for å se personen naken til en hver tid. For meg spiller også personlighet inn. Jeg kan bli seksuelt tiltrukket av en jeg føler en bra kjemi med. 

Anonymkode: a5e60...c03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekkningen henger sammen med hvor godt jeg liker mannen og hvordan vi har det. Jeg har stort sett alltid lyst på mannen min når vi har det bra.

Anonymkode: bed4a...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli like tent av å se han naken som av å se han i en slitt joggebukse og alt for stor t-skjorte. Jeg kan også bli tent av å bare tenke på han. Jeg blir tent av hele han, det at han er så fantastisk kjekk, av personligheten hans, av måten han ser på meg og iallefall når han snakker om/driver med noe som han interesserer seg veldig for (hele han lyser opp). 

Heldigvis for meg blir han også like fort tent som meg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt tent av å se de jeg har vært sammen med nakne. Min siste kjæreste mente at jeg burde gå mer naken hjemme, det tente han på. Men jeg er ikke så glad i kroppen min i fullt dagslys 😉 Nå har han funnet seg en som er 12 år yngre, hun digger nok å sprade naken for ham. Kjenner jeg er litt glad jeg er ferdig med en som er så kroppsfiksert. Han måtte alltid kommentere alle damer vi så når vi var ute...hun var strøken..hun er rådeilig....hun var ekkel...hun burde holdt seg hjemme, ikke vist seg offentlig... Sukk. Men nå dater jeg en som liker former. Jeg kommer aldri til å bli noen sylfide med platinablondt hår og store pupper. Bra for min x at han endelig fikk seg en til slutt. Bare synd hun ikke får den samme vakre utsikten tilbake. Begynnende manboobs og ølmage...tynn flis ellers, begynnende måne, masse psoriasis...enjoy...

Anonymkode: d8ecd...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere lyst å se partneren deres naken hele tiden? 

Eller er det at dere generelt bare synes personene er veldig fin/pen?

Jeg er midt i et følelsemessig dilemma, og trenger virkelig innspill..

Anonymkode: 3e1bc...4ff

Jeg har lyst på kroppen hans hele tiden. Samtidig elsker jeg personligheten hans. Jeg er liksom sammen med min bestevenn som i tillegg har verdens beste kropp. 

Anonymkode: 2b8f9...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiltrekkningen henger sammen med hvor godt jeg liker mannen og hvordan vi har det. Jeg har stort sett alltid lyst på mannen min når vi har det bra.

Anonymkode: bed4a...664

Dette syns jeg er rart.. en kjip periode så har du ikke lyst på han?

Anonymkode: 2b8f9...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette syns jeg er rart.. en kjip periode så har du ikke lyst på han?

Anonymkode: 2b8f9...890

Det var nok dårlig forklart. Jeg har ikke så lyst på sex om vi har hatt en kjip tone hele dagen og ikke snakket om det etterpå, uansett jeg og min samboer har sex så og si hver dag så det er ikke et problem☺️

Anonymkode: bed4a...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere lyst å se partneren deres naken hele tiden? 

Eller er det at dere generelt bare synes personene er veldig fin/pen?

Jeg er midt i et følelsemessig dilemma, og trenger virkelig innspill..

Anonymkode: 3e1bc...4ff

Du er kvinne, og etterlyser en kvinnebasert forståelse for mannlig seksualitet.

Vel, la meg være den først til å fortelle deg at det ikke eksisterer.

Du kan ikke forstå mannlig seksualitet gjennom kvinnelige øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var nok dårlig forklart. Jeg har ikke så lyst på sex om vi har hatt en kjip tone hele dagen og ikke snakket om det etterpå, uansett jeg og min samboer har sex så og si hver dag så det er ikke et problem☺️

Anonymkode: bed4a...664

Har ikke lyst på sex med en mann som behandler meg kjip om du skjønner..

Anonymkode: bed4a...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begge liker å se hverandre nakne. Men jeg kanskje noe mer, enn hun. Men det hjelper veldig på hennes entusiasme om jeg har ereksjon :P

Men siden vi har unger i huset, kan vi ikke sprade rundt så mye.

Men det er ikke fordi hun har en nydelig kropp jeg har lyst på henne, det er heller bare en bonus. Jeg har lyst på henne fordi jeg elsker henne, jeg har vel så mye lyst til å gi henne en deilig erotisk stund, som det å selv bli tilfredsstilt. 

Ofte vil jeg ha sex med henne fordi jeg har lyst på å tilfredsstille henne, mer enn at jeg selv er kåt.

Slik er forelskelse, da er utseende ikke så viktig, da er personen viktigst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir dere kvinner tent PÅ kjæresten? Eller AV kjæresten da, om det er mer riktig å skrive.. Etter et langt forhold? Bare av å se han? Eller er dere som meg, synes han er pen/vakker og alt det der, og kan bli tent, men ikke da av personen? Lurer på hva som er normalt..

Anonymkode: 3e1bc...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir tent av og på min samboer ja. Hele han et helt nydelig og selv om han i perioder er litt dvask så synst jeg han er den deiligste mannen pga jeg digger han og elsker han høyt. Jeg blir ekstra tent når han går naken eller i boxeren😜☺️

Anonymkode: bed4a...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri blitt tent av å se de jeg har vært sammen med nakne. Min siste kjæreste mente at jeg burde gå mer naken hjemme, det tente han på. Men jeg er ikke så glad i kroppen min i fullt dagslys 😉 Nå har han funnet seg en som er 12 år yngre, hun digger nok å sprade naken for ham. Kjenner jeg er litt glad jeg er ferdig med en som er så kroppsfiksert. Han måtte alltid kommentere alle damer vi så når vi var ute...hun var strøken..hun er rådeilig....hun var ekkel...hun burde holdt seg hjemme, ikke vist seg offentlig... Sukk. Men nå dater jeg en som liker former. Jeg kommer aldri til å bli noen sylfide med platinablondt hår og store pupper. Bra for min x at han endelig fikk seg en til slutt. Bare synd hun ikke får den samme vakre utsikten tilbake. Begynnende manboobs og ølmage...tynn flis ellers, begynnende måne, masse psoriasis...enjoy...

Anonymkode: d8ecd...60c

Merkelig innspill i tråden. Du virker fryktelig bitter på at eksen er i et forhold med en yngre dame. Tydelig ved alle de negative karakteristikkene du tildeler han i slutten av innlegget. 

Anonymkode: 54498...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter nei, men negativ ja. Han var så opptatt av tynne damer med store pupper. Alt annet var stygt, de burde nesten gå i burka, la folk slippe å se dem. Da burde man se seg selv i speilet også. Jeg ble lei kroppspresset. Jeg elsket han for den han var, med alle hans feil og mangler. Jeg tente jo på han, kroppen hans var fin i mine øyne. Det at jeg ble byttet ut mot en godt yngre modell er trist, og jeg er lei meg for det. Men nå er det hennes tur å bli tutet ørene fulle om hvordan kvinner skal se ut. Det er kun det jeg mener. Jeg har alltid syntes de jeg har vært sammen med har vært kjekke og pene, kulemage, hår her og der...men å tenne på en fyr som går naken har jeg aldri gjort. I profilen han en gang i tiden var det det samme for ham hvordan kvinnen så ut. Men det at jeg gikk opp 5 kg var ikke akseptabelt. 

Anonymkode: d8ecd...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Du er kvinne, og etterlyser en kvinnebasert forståelse for mannlig seksualitet.

Vel, la meg være den først til å fortelle deg at det ikke eksisterer.

Du kan ikke forstå mannlig seksualitet gjennom kvinnelige øyne.

Du svarer bare ut fra dine fordommer.

Mannlig seksualitet var ikke temaet i denne tråden.

Hun lurer på om hun har riktig tiltrekning til sin partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎10‎.‎2016 den 7.37, Biloba skrev:

Du svarer bare ut fra dine fordommer.

Mannlig seksualitet var ikke temaet i denne tråden.

Hun lurer på om hun har riktig tiltrekning til sin partner.

Det er snarere du som bare svarer ut i fra dine feministiske fordommer.

Og jo, mannlig seksualitet er en essensiell og sentral del av temaet i denne tråden. I hvert fall så fremt du ikke anser trådens sentrale tema for å være feministisk kvinneliggjøring av den mannlige seksualiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...