Gå til innhold

Det snorkes så inn i hampen!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen mener han ikke snorker. Jeg har ikke sovet siden han sovnet. Han snorker jo så jævlig høyt!! Jeg blir gal!! Vi har ingen gjesterom eller annen mulighet enn sofaen på stua, eller inne på rommet til barna. Ørepropper fungerer lite. Hva skal jeg gjøre når han ikke synes han snorker selv? Neste mulighet jeg har for å sove nå blir ved barnas leggetid.. Jeg vil bare sove!

Anonymkode: ccbd4...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lydopptak. Spill det av neste gang han prøver å sove, så kanskje han skjønner at han har et problem. 

Anonymkode: b250b...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen mener han ikke snorker. Jeg har ikke sovet siden han sovnet. Han snorker jo så jævlig høyt!! Jeg blir gal!! Vi har ingen gjesterom eller annen mulighet enn sofaen på stua, eller inne på rommet til barna. Ørepropper fungerer lite. Hva skal jeg gjøre når han ikke synes han snorker selv? Neste mulighet jeg har for å sove nå blir ved barnas leggetid.. Jeg vil bare sove!

Anonymkode: ccbd4...b01

Det er forskjell på om dette er et problem som skjer hver natt eller bare en sjelden natt hvor han er forkjølet og tett i nesen. 

Uansett, dersom det er det førstnevnte så bør du gjøre følgende:

Ta oppeak med mobilen en hel natt når han snorker - da får han høre selv hva han driver med - han må innrømme ovenfor seg selv at han har et medisinsk problem.

Oppsøk lege for utredning og henvisning til spesialist. 

Mannen sover selvfølgelig på sofaen slik at din søvn ikke forstyrres.

Det er ikke "hans skyld" at han snorker. Prøv så godt du kan å ikke gjøre dette til en stor konflikt, men vær bestemt på at han skal ta ansvar for problemet. 

Søvn er utrolig viktig for alle mennesker, Dere begge vil få det mye bedre dersom han får hjelp til å slutte å snorke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...