Gå til innhold

Nobel


Lanista1984

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke sett denne serien selv, men mener sterkt at hvis noen fra forsvaret går ut og sier at dette er veldig troverdig.. så sier det mer om han. Det er idiotisk, med mindre man er veldig klar for media-lys, å gå ut og si noe sånt.

Jeg skal få sett det, men tviler sterkt på at det viser noen som helst virkelighet da ingen av de som lagde denne serien egentlig har hatt tilgang til spesial-enhetenes informasjon. Den egentlige informasjonen.

Det blir som politikk. Få det på trykk. Så fort som mulig.

Sikkert en fin serie hvor konen til denne hovedpersonen, jobber i toppen av UD. Så utrolig fantastisk. Sjansen for at det skjer er vel i beste fall en promille. Men, stå på!   

Personlig liker jeg han... Max Manus-fyren som var gift med hun derre Tone.. Er dårlig på navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Nå har jeg ikke sett denne serien selv, men mener sterkt at hvis noen fra forsvaret går ut og sier at dette er veldig troverdig.. så sier det mer om han. Det er idiotisk, med mindre man er veldig klar for media-lys, å gå ut og si noe sånt.

Jeg skal få sett det, men tviler sterkt på at det viser noen som helst virkelighet da ingen av de som lagde denne serien egentlig har hatt tilgang til spesial-enhetenes informasjon. Den egentlige informasjonen.

Det blir som politikk. Få det på trykk. Så fort som mulig.

Sikkert en fin serie hvor konen til denne hovedpersonen, jobber i toppen av UD. Så utrolig fantastisk. Sjansen for at det skjer er vel i beste fall en promille. Men, stå på!   

Personlig liker jeg han... Max Manus-fyren som var gift med hun derre Tone.. Er dårlig på navn.

Skal ikke beskylde deg for å prøve, men jeg kan ikke se at du kommer med noen som helst slags konkret kritikk, naturlig nok gitt at du ikke har sett noe av serien. 

Noen scener stemmer dårlig, andre stemmer godt. Alt i alt synes jeg serien har startet godt og gleder meg til å se mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være troverdig, bare realistisk. Det er jo underholding, ikke en psuedo-dokumentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...