Gå til innhold

Hvordan...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tolke dette brevet? : 

Skal du erobre førsteplassen i mitt hjerte må du jobbe for det! Du har såret meg så mange ganger over så lang tid at jeg har mistet troen på forhold til kvinner. 

Hvilke tiltak tenker du å igangsette for å kanskje tenne et lys av håp i min sjel. Slik dens vesen gjorde den skjønne tid vi ble kjent.

Anonymkode: ac698...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han føler seg enormt tråkket på og du må jobbe hardt om du skal ha tjangs til å få han tilbake...?

Anonymkode: 0d8f7...89e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tolke dette brevet? : 

Skal du erobre førsteplassen i mitt hjerte må du jobbe for det! Du har såret meg så mange ganger over så lang tid at jeg har mistet troen på forhold til kvinner. 

Hvilke tiltak tenker du å igangsette for å kanskje tenne et lys av håp i min sjel. Slik dens vesen gjorde den skjønne tid vi ble kjent.

Anonymkode: ac698...f94

En syk persons penneføring. Styr unna trøbbel. 

Anonymkode: b7e3e...838

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til første svar: takk! Tolker du det som det er en annen person i bildet her siden han skriver at : "skal du erobre førsteplassen i mitt hjerte må du jobbe for det!"

Dvs, mener han at en annen person har førsteplassen i hjertet hans?

ts

Anonymkode: ac698...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En syk persons penneføring. Styr unna trøbbel. 

Anonymkode: b7e3e...8

Gjerne utdyp?

ts

Anonymkode: ac698...f94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Becky48
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En syk persons penneføring. Styr unna trøbbel. 

Anonymkode: b7e3e...838

:fnise::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror rett og slett han prøver å overbevise seg selv om at det er noen andre som er nummer 1, for at du skal bli sjalu. Men han forteller deg jo indirrekte at du er førsteplassen hans, med tanke på at han på en måte "tilbyr" deg og bevise for han at du fortjener å være det.

Så, han er forelsket i deg, han vil at du skal vrenge sjelen din for han, basically!

Endret av 1Cecilie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han mener at han har noen andre på førsteplass, han sier at han har mistet troen på forhold med kvinner. Heller at han vil ha bevis for at du elsker han hvis han skal slippe deg inn igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tadam skrev:

Tror ikke han mener at han har noen andre på førsteplass, han sier at han har mistet troen på forhold med kvinner. Heller at han vil ha bevis for at du elsker han hvis han skal slippe deg inn igjen.

Tolket det også sånn. Tenkte ikke ett øyeblikk at det med førsteplass betydde at noen andre var der - det var mer som å si at hvis DU ts skal være på hans førsteplass, må det bli noe skjerpings.

Anonymkode: 12652...2e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

tolke dette brevet? : 

Skal du erobre førsteplassen i mitt hjerte må du jobbe for det! Du har såret meg så mange ganger over så lang tid at jeg har mistet troen på forhold til kvinner. 

Hvilke tiltak tenker du å igangsette for å kanskje tenne et lys av håp i min sjel. Slik dens vesen gjorde den skjønne tid vi ble kjent.

Anonymkode: ac698...f94

Dette betyr at du har såret personen vanvittig, det er veldig sterke ord her ts. Sånn har jeg følt meg når jeg har vært dypt såret av noen man tenker høyt om og har i hjertet sitt. 

Setningen om førsteplass innebærer ikke en annen, tvert i mot innebærer det mer at personen vil sette deg på førsteplass, men ikke hvis du ikke jobber for det, for personen er så såret at han har mistet tro på kjærlighet,

Anonymkode: b166e...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne mannen er opptatt nå, ts - ting har forandret seg og det er over 1 år siden han ga deg brevet!

Anonymkode: 1e254...222

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men denne mannen er opptatt nå, ts - ting har forandret seg og det er over 1 år siden han ga deg brevet!

Anonymkode: 1e254...222

Kjenner du TS siden du vet dette?

Anonymkode: af6ba...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det som at han er en pompøs dust. Hvem skriver sånt?

Anonymkode: 3cd37...ab5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der er trøbbel. Hvorfor skal du igangsette noe som helst slags tiltak? Hvilket "vesen" snakker han om? Det der er bare selvopptatt fjas, fra en fyr som er forstyrret. Jeg kjenner igjen stilen. (Er han under 20, så kan det gå, hvis ikke: løp!). 

Anonymkode: c7dba...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...