Gå til innhold

blitt sammen med noen dere ikke likte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere forelsket dere og endt opp med en dere ikke var tiltrukket av/følte kjemi med og ikke trodd dere skulle bli sammen med?

 

Anonymkode: 8c5c4...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

njea.

En fyr var ikke min type i det hele tatt. Jeg var ikke tiltrukket, hverken av det mentale eller det fysiske, men jeg trengte noen på en måte (for jeg hadde blitt så hardt dumpa og måtte få noen til å fjerne smerten) og prøvde å presse det frem.

Vi ble ikke sammen for jeg avsluttet det før det. Fikk skikkelig dårlig samvittighet for hele greia. Vi er heldigvis gode venner i dag, for han er en fantastisk person, bare ikke min type :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mjauritz skrev:

njea.

En fyr var ikke min type i det hele tatt. Jeg var ikke tiltrukket, hverken av det mentale eller det fysiske, men jeg trengte noen på en måte (for jeg hadde blitt så hardt dumpa og måtte få noen til å fjerne smerten) og prøvde å presse det frem.

Oj..Ble litt nysgjerrig, (har aldri gjort det før/eller tenkt at sånt skal hjelpe for mot kjærlighetssorg, tanken er helt ny for meg).. Hjalp det?

Jeg har alltid trodd at man har ONS eller rebound, men du gikk inn i et forhold med personen?

Anonymkode: 2aaf1...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mjauritz skrev:

njea.

En fyr var ikke min type i det hele tatt. Jeg var ikke tiltrukket, hverken av det mentale eller det fysiske, men jeg trengte noen på en måte (for jeg hadde blitt så hardt dumpa og måtte få noen til å fjerne smerten) og prøvde å presse det frem.

Ps. 

Er dette normalt å gjøre når man har kjærlighetssorg?

Anonymkode: 2aaf1...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde liksom å finne noen som ikke var helt min type men som likte meg. Det varte bare noen uker. Men jeg var 16.

Anonymkode: 3f59e...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!! Jeg har. En som har vært bekjent i tja..10 år ish? Plutselig så ble tilfeldighetene slik at våre veier ble krysset. Jeg har aldri funnet han særlig attraktiv før, og tenkte aldri på "mer" med han. men når jeg ble kjent med han og personligheten hans så endret alt seg..han er virkelig verdens beste mann, omsorgsfull og lett å kommunisere med. Har aldri hatt det så bra før, jeg har slitt en del med dårlige destruktive forhold før så dette er virkelig nytt for meg. Nå bor vi sammen og jeg kunne ikke vært mer lykkelig❤

Anonymkode: e7a41...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...