Gå til innhold

Fødselsfotograf


Trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her inne som brukte fødselsfotograf da de fødte? Hvordan var det?

Og er det noen som har en fødselsfotograf å anbefale i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte fødselsfotograf! Jeg jobber som fødselsfotograf selv :)

Det var helt fantastisk. Hun var ikke merkbar i det hele tatt, og bildene vi sitter igjen med er gull verdt!
Vil på alle måter anbefale det, og jeg forstår ikke at folk synes fødselsfotografi er negativt og dyrt, når bryllup koster flesk. I mine øyne er fødselen og de første timene etter viktigere enn bryllupet. Men smak og behag.

Ragnhild Anette Enlid, hun tar oppdrag i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, fødselsfotograf faktisk. Mye rart man finner på for tiden. Hva tar denne fotografen bilder av? 

Ille hvis det skjer en krise under fødselen og fødselsopplevelsen blir alt annet enn positiv, også skal man liksom ha en fotograf tilstede, men hver sin lyst...

Anonymkode: 53bf0...2df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jøss, fødselsfotograf faktisk. Mye rart man finner på for tiden. Hva tar denne fotografen bilder av? 

Ille hvis det skjer en krise under fødselen og fødselsopplevelsen blir alt annet enn positiv, også skal man liksom ha en fotograf tilstede, men hver sin lyst...

Anonymkode: 53bf0...2df

Fotografen tar bilder under hele fødselen, de skal være så "usynlige" som mulig og fange alle øyeblikkene. Prisene bruker vel å være fra 10-20.000. 

Jeg hadde min mor som "fødselsfotograf". Hun er hobbyfotograf og tok noen veldig fine bilder. Blant annet enn hvor hun stod i bakgrunnen og knipset et helt fantastisk bilde i det jeg har aller siste pressrie i det baby kommer ut. Man ser ikke noe foran altså, og bildet er vanvittig rått. 

Anonymkode: 71612...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev: