Gå til innhold

Mitt livs kjærlighet har gjort det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har han grublet på i mange måneder sier han, men aldri sagt noe til meg. Nå har han forlatt meg. Vi må møtes for å utveksle ting og sånn, men det blir siste gang jeg ser han. Han elsker meg ikke mer og har ikke elsket meg siden i vår. Han ser ingen fremtid med meg. 

Vi hadde det perfekte forhold: like interesser, ingen krangler, sex hver dag osv. 

Han sier det er det verste han har gjort. Jeg vil bare ligge og kaste opp. Jeg takler ikke dette. 

Jeg håper det finnes flere som er "the one". Hva er greia med å bare dumpe folk uten å gi de en sjans. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært "the one" for noen år siden. Det går over til slutt, selv om det ikke føles sånn nå. Bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så vondt :( 

Tillat deg selv å sørge en liten stund, gråt, skrik, sov, slå (gjenstander), hva som helst. 

Men så fort som mulig - fyll tiden med noe du liker å gjøre! Venner, familie, hobbier, trening. Hva som helst :) 

:klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Sånn er livet dessverre. Jeg ble brukt av siste eks. Hun brukte meg bare til å få barn med hun. 

Det er i det minste bra han sa i fra til deg og var ærlig og ikke var en idiot som min eks. Ikke bra å være sammen når ikke følelsene er der. Så da er det beste å slå opp. Vondt ja, men går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt! Vært der selv. 

Akkurat nå må du bare tillate deg å være i en sorgprosess. Gråte, være sint, ha venninner på besøk som kan trøste, høre på grinemusikk. Det er som en sykdom, man må bare stå i det mens det raser, få det ut. Det blir gradvis bedre. Når du føler deg litt mer ovenpå igjen, sett deg selv i aktivitet. Fokuser på karriere, venner, hobbyer, reising, turer i skog og mark.. Alt for å tvinge fram en følelse av livsglede. 

Og viktig: hold avstand til eksen. Selv om han plutselig skulle foreslå at dere skal være venner, fortsette å ha sex eller noe sånt (min erfaring er at menn ofte synes det er vanskelig å bryte 100%, selv om de faktisk vil ut av forholdet), si nei! Å ha kontakt vil bare forlenge sorgprosessen og sette deg i en limbo-situasjon, det du trenger nå er at han er ute av øye og at du ikke kan følge med på hva han driver med. Slett ham på FB, snap etc hvis du må, ikke som en straff, men for å verne deg selv.

Lover deg at om en stund frem i tid, så er følelsene mye mildere, og enda lenger frem i tid, har du gått videre. Du kommer til å forelske deg i andre menn, og minnet om eksen vil være trygt forvart i en liten boks dypt inne i deg. Bare hold ut så lenge<3

Anonymkode: 9b863...760

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist å lese innlegget ditt. Det gjør vondt nå, men det blir bedre etterhvert. Det går over, tenk positivt, om at han har vært ærlig uansett, og  du har fortsatt deg selv å elske. En varm  :hug: til deg.

Anonymkode: a2dda...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre, det bare tar tid. Det kan føles helt umenneskelig smertefullt, men man må bare stå i det og prøve å tenke mest mulig rasjonelt. Ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har han grublet på i mange måneder sier han, men aldri sagt noe til meg. Nå har han forlatt meg. Vi må møtes for å utveksle ting og sånn, men det blir siste gang jeg ser han. Han elsker meg ikke mer og har ikke elsket meg siden i vår. Han ser ingen fremtid med meg. 

Vi hadde det perfekte forhold: like interesser, ingen krangler, sex hver dag osv. 

Han sier det er det verste han har gjort. Jeg vil bare ligge og kaste opp. Jeg takler ikke dette. 

Jeg håper det finnes flere som er "the one". Hva er greia med å bare dumpe folk uten å gi de en sjans. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Jeg hadde aldri dumpet "the one" uten en sjans. Men jeg har gjort det slutt på grunn av manglende følelser, og dessverre så er det noe man må gjøre hvis man føler det sånn. Hver gang jeg har gjort det slutt av andre grunner (ikke mangel på følelser) har personen faktisk ALLTID hatt sjans.

Anonymkode: 5c434...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har han grublet på i mange måneder sier han, men aldri sagt noe til meg. Nå har han forlatt meg. Vi må møtes for å utveksle ting og sånn, men det blir siste gang jeg ser han. Han elsker meg ikke mer og har ikke elsket meg siden i vår. Han ser ingen fremtid med meg. 

Vi hadde det perfekte forhold: like interesser, ingen krangler, sex hver dag osv. 

Han sier det er det verste han har gjort. Jeg vil bare ligge og kaste opp. Jeg takler ikke dette. 

Jeg håper det finnes flere som er "the one". Hva er greia med å bare dumpe folk uten å gi de en sjans. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Om han ikke har elsket deg siden i vår så har han jo strengt tatt gitt deg mange sjanser fremt til nå. Virker jo som om at han har vært sammen med deg i 6 måneder etter at han fant ut at du ikke er den han elsker, og da sikkert i håp om at ting skulle ordne seg.

Alltid trist når slikt skjer, og den første tiden er helt klart den tyngste. Med tiden til hjelp så går det gradvis over og en kommer seg videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there....

Dessverre var ikke jeg lengre the one for ham, og man kan dessverre ikke tvinge noen...

Vi kranglet heller aldri, og det siste han gjorde om morgenen og det første han gjorde når han kom hjem var å kysse og klemme og tafse...og plutselig slapp han bomben. 

 

Det tok tid, men jeg kom over det. Men fy faen hvor svart det var. Takk for gode venner!! 

Anonymkode: 4e89f...898

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem! Husk at det er mange fisk i havet og når en dør lukkes så åpnes en annen.

Anonymkode: 26733...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg vet hvordan du har det. Det du opplever nå er en av de største sorgene et menneske kan oppleve. Det å ikke bli elsket mer av den man selv elsker aller mest. For min del er det nå gått tre måneder. Som de andre sier, så er tiden og noe å snakke med det som hjelper deg videre. Om og hva du fyller dagene med må du se selv. Hva som er riktig for deg føler du best etterhvert. Sorgen min er ikke like sterk nå, men jeg tenker på henne hver dag og savner henne veldig. Min prosess er langt fra over og vil ennå ta tid. Og et annet råd som er nevnt: Ingen kontakt hverken fysisk eller på sosiale medier. Lykke til og en god klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Been there....

Dessverre var ikke jeg lengre the one for ham, og man kan dessverre ikke tvinge noen...

Vi kranglet heller aldri, og det siste han gjorde om morgenen og det første han gjorde når han kom hjem var å kysse og klemme og tafse...og plutselig slapp han bomben. 

 

Det tok tid, men jeg kom over det. Men fy faen hvor svart det var. Takk for gode venner!! 

Anonymkode: 4e89f...898

Ja, det er veldig vondt.. klarer ikke forstå at det har skjedd. Livet er snudd på hodet på bare under et døgn. 

Hilsen TS

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Om han ikke har elsket deg siden i vår så har han jo strengt tatt gitt deg mange sjanser fremt til nå. Virker jo som om at han har vært sammen med deg i 6 måneder etter at han fant ut at du ikke er den han elsker, og da sikkert i håp om at ting skulle ordne seg.

Alltid trist når slikt skjer, og den første tiden er helt klart den tyngste. Med tiden til hjelp så går det gradvis over og en kommer seg videre.

Han sa det har gått opp og ned, men ikke hatt veldig med følelser de siste ukene og derfor tror han ikke det er noe å jobbe med, selv om jeg vet det kan fikses. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Keikolina skrev:

Da var han ikke "the one"

Det er mange som finner sammen igjen etter et brudd. Vi har bestemt oss for å holde kontakten og møtes som venner og ha det kjekt sammen, og at kanskje følelsene blomstrer igjen etterhvert. Det er altså ikke helt dødfødt dette her. Kanskje vi bare trenger å lære oss å jobbe med kjærligheten mer enn det vi har gjort, og han må lære seg å ikke holde ting inne. Han tror selv han ikke kommer til å finne noen andre, og jeg føler det på samme måte. 

Kanskje dette bare er det som trengs for å komme nærmere hverandre igjen. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har han grublet på i mange måneder sier han, men aldri sagt noe til meg. Nå har han forlatt meg. Vi må møtes for å utveksle ting og sånn, men det blir siste gang jeg ser han. Han elsker meg ikke mer og har ikke elsket meg siden i vår. Han ser ingen fremtid med meg. 

Vi hadde det perfekte forhold: like interesser, ingen krangler, sex hver dag osv. 

Han sier det er det verste han har gjort. Jeg vil bare ligge og kaste opp. Jeg takler ikke dette. 

Jeg håper det finnes flere som er "the one". Hva er greia med å bare dumpe folk uten å gi de en sjans. 

Anonymkode: 556c6...7d5

er ikke gøy det der.. min hittil største kjærlighet flyttet til andre siden av jordkula her for ca en mnd siden..så da fant hun ut det var bare tull og skal prøve og holde sammen med tanke på at hun sikkert aldri komme til norge igjen.. så suger litt,, beste er og ha mistet litt følelser før det blir slutt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som finner sammen igjen etter et brudd. Vi har bestemt oss for å holde kontakten og møtes som venner og ha det kjekt sammen, og at kanskje følelsene blomstrer igjen etterhvert. Det er altså ikke helt dødfødt dette her. Kanskje vi bare trenger å lære oss å jobbe med kjærligheten mer enn det vi har gjort, og han må lære seg å ikke holde ting inne. Han tror selv han ikke kommer til å finne noen andre, og jeg føler det på samme måte. 

Kanskje dette bare er det som trengs for å komme nærmere hverandre igjen. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Ville ihvertfall vært meget forsiktig med det du beskriver her. Ikke for å ta fra deg håpet, men dette er jo en helt klassisk situasjon som ofte ender opp med at sorgen dras ut, og man holdes på gress i lengre tid. Hvis det er helt konkrete konflikter og ting dere trenger å jobbe igjennom, så kan muligens avstand være en fin tanke, men hvis problemet er manglende følelser som kaaanskje kan vekkes igjen en dag.. Jeg tror det kan føre til større smerte. 

Tror også det er vanskelig for ham å bli forelsket på nytt i en person som bare går der og venter på oppmerksomhet fra ham. Da tror jeg det er mye mer effektivt å være en sterk person og begynne å leve ditt eget liv uten å vente på ham. Enten så fører det til at han våkner opp og ser hva han er i ferd med å miste, eller så har han fremdeles ingen følelser, men i sistnevnte tilfelle så tror jeg ikke det er håp uansett. Hvis du skal henge med ham som en venn og vente på at følelsene hans kan blomstre, så vet han jo hvor han har deg og kjenner ikke på hva det vil si å være uten deg og at du klarer deg uten ham. 

Håper dere i det minste klargjører noen regler for en sånn ordning. Kan dere date eller være intime med andre mens dere er "venner", har dere meldeplikt for hverandre når dere er ute på byen og sånne ting? Viktig å bli enige om.

Anonymkode: 9b863...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville ihvertfall vært meget forsiktig med det du beskriver her. Ikke for å ta fra deg håpet, men dette er jo en helt klassisk situasjon som ofte ender opp med at sorgen dras ut, og man holdes på gress i lengre tid. Hvis det er helt konkrete konflikter og ting dere trenger å jobbe igjennom, så kan muligens avstand være en fin tanke, men hvis problemet er manglende følelser som kaaanskje kan vekkes igjen en dag.. Jeg tror det kan føre til større smerte. 

Tror også det er vanskelig for ham å bli forelsket på nytt i en person som bare går der og venter på oppmerksomhet fra ham. Da tror jeg det er mye mer effektivt å være en sterk person og begynne å leve ditt eget liv uten å vente på ham. Enten så fører det til at han våkner opp og ser hva han er i ferd med å miste, eller så har han fremdeles ingen følelser, men i sistnevnte tilfelle så tror jeg ikke det er håp uansett. Hvis du skal henge med ham som en venn og vente på at følelsene hans kan blomstre, så vet han jo hvor han har deg og kjenner ikke på hva det vil si å være uten deg og at du klarer deg uten ham. 

Håper dere i det minste klargjører noen regler for en sånn ordning. Kan dere date eller være intime med andre mens dere er "venner", har dere meldeplikt for hverandre når dere er ute på byen og sånne ting? Viktig å bli enige om.

Anonymkode: 9b863...760

Det er ting som må jobbes igjennom, absolutt. Jeg er en sterk person. Han er ikke en person som dater noe og har bare vært i ett kort forhold før meg. Derfor kommer han ikke til å være intim med noen andre, for han er ikke intim med noen utenfor forhold. Det samme gjelder for meg. 

Vi kommer uansett ikke til å se hverandre før om mange måneder fra mandag, så han får kjent på det selv. Jeg vet følelsene hans er der, for bare for 3 uker siden savnet han meg masse før vi møttes igjen for 2 uker, så det er absolutt noe man kan jobbe med. Vi må uansett bare få ting på avstand begge to og så kan vi snakke mer om det når ting får roet seg om en del uker/måneder. 

Anonymkode: 556c6...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...