Gå til innhold

Jeg får sånn sinnsyk diaré av øl!


Gjest Supersol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men så ikke drikk øl da vel! Herregud, hvem er du egentlig?? Må en evig fantasi "mamma" passe på deg så du ikke regelrett driter deg ut?

Anonymkode: a1088...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men så ikke drikk øl da vel! Herregud, hvem er du egentlig?? Må en evig fantasi "mamma" passe på deg så du ikke regelrett driter deg ut?

Anonymkode: a1088...b0b

Hahaha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Supersol skrev:

Hahaha :fnise:

OMG. Vi kunne blitt venninner. Hvor gammel er du?

Anonymkode: a1088...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Supersol skrev:

?

Da er vi visst for forskjellige likevel. Da må jeg bare beklage, så noe humor her som ikke var tilfelle. Håper du får hjelp eller kontroll med diareèn. En misforståelse fra min side.

Anonymkode: a1088...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, antbug skrev:

Kanskje du ikke tåler malt. Det er jo noe mange gir til babyer med treg mage, så det kan sikkert  plage en følsom voksenmage :)

Ja det kan tenkes....kjøper aldri maltprodukter ellers. Får stort sett ikke diaré av vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha glutenintoleranse, altså ikke glutenallergi/cøliaki, men bare en intoleranse, som i ditt tilfelle påvirker magen når du inntar gluten i flytende form. Ja, så og si all øl der ute inneholder hvete eller annet korn med gluten i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Supersol
8 timer siden, Minya skrev:

Du kan ha glutenintoleranse, altså ikke glutenallergi/cøliaki, men bare en intoleranse, som i ditt tilfelle påvirker magen når du inntar gluten i flytende form. Ja, så og si all øl der ute inneholder hvete eller annet korn med gluten i.

Ja utelukker ikke det. Får fort diaré av andre produkter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...