Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Psychonaut skrev:

Klok mann. Men du....ok, jeg vet dette kanske er litt mye å be om. Men kunne du være så vennlig å ta et lydopptak av når du dumper henne, og legge det ut her etterpå? Jeg føler liksom at jeg gir så mye her på forumet, men får aldri noe igjen. Så det hadde jeg sett på som en fin gest, nå som jeg har hjulpet deg å se lyset og allting.

Haha hahahaha! 

 

 

Nei. 

Feiler deg?

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han provosere?

Jeg er ikke 22, men 98 år.......idiot.

Anonymkode: 4bf34...f23

Ja hvorfor skal han det? Du får spørre ham. Men er du ganske ny på KG?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun er 21 jeg 22.

 

Anonymkode: 4bf34...f23

 

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor skal han det? Du får spørre ham. Men er du ganske ny på KG?

 

Anonymkode: abd3f...cea

Ja, mitt 3 mnd nå.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mitt 3 mnd nå.

Anonymkode: 4bf34...f23

Ok. Du vil nok etterhvert lære at du må ta en del innlegg med en stor klype salt.

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feiler deg?

Anonymkode: 4bf34...f23

Ble faktisk spurt om akkurat det samme på et jobbintervju nå nylig, så jeg gir deg det samme svaret jeg gav dem:

- Alt for snill og empatisk. Må lære meg å tenke mer på meg selv.

- Alt for klok og kunnskapsrik, noe som gjør at andre av og til kan føle seg mindreverdige fordi de ikke henger med. Må bli flinkere på å dumme ting ned.

- Kan ha en tendens til å være i overkant flittig, integritetsfull og omsorgsfull, noe som gjør at andres svakheter ikke alltid eksponeres for de autoriteter som ville hatt nytte av å vite om dem. Jeg må bli flinkere på å hive andre under bussen når de fortjener det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Psychonaut skrev:

Ble faktisk spurt om akkurat det samme på et jobbintervju nå nylig, så jeg gir deg det samme svaret jeg gav dem:

- Alt for snill og empatisk. Må lære meg å tenke mer på meg selv.

- Alt for klok og kunnskapsrik, noe som gjør at andre av og til kan føle seg mindreverdige fordi de ikke henger med. Må bli flinkere på å dumme ting ned.

- Kan ha en tendens til å være i overkant flittig, integritetsfull og omsorgsfull, noe som gjør at andres svakheter ikke alltid eksponeres for de autoriteter som ville hatt nytte av å vite om dem. Jeg må bli flinkere på å hive andre under bussen når de fortjener det.

 

Akkurattja. Altså. Alle som henger på KG kunne trengt en konstruktiv hobby eller to, men antakelig ingen mer enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun brukte 3 sek på å svare betyr ingenting. De føltes antagelig veldig lange for deg også, fordi du var nervøs for svaret. Nå ville jeg ikke hatt en samtale med partner om ONS eller tidligere sexpartnere i utgangspunktet, men jeg er også blant dem med få ons (1), det hadde likevel ikke falt meg naturlig å svare på det uten å tenke. Ikke på hvor mange, men på om jeg bør/skal si det. Jeg kunne sikkert hatt sex annenhver helg om jeg ville, men jeg lar være, fordi ONS ikke er noe for meg. Det er mange som har en sånn oppfatning. Om jeg var deg ville jeg vært langt mer bekymret for at du har problemer med å stole på henne enn hvorvidt hun skjuler sexpartnere fra fortiden for deg. At det finnes damer som har ONS hver helg, annenhver helg eller en gang i måneden sier ingenting om hvordan hvordan akkurat hun er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Psychonaut skrev:

Ble faktisk spurt om akkurat det samme på et jobbintervju nå nylig, så jeg gir deg det samme svaret jeg gav dem:

- Alt for snill og empatisk. Må lære meg å tenke mer på meg selv.

- Alt for klok og kunnskapsrik, noe som gjør at andre av og til kan føle seg mindreverdige fordi de ikke henger med. Må bli flinkere på å dumme ting ned.

- Kan ha en tendens til å være i overkant flittig, integritetsfull og omsorgsfull, noe som gjør at andres svakheter ikke alltid eksponeres for de autoriteter som ville hatt nytte av å vite om dem. Jeg må bli flinkere på å hive andre under bussen når de fortjener det.

 

Du høres ut som meg. Minus empati/omsorg/ snill greia.

Hvorfor er du omsorgsfull? 

Hive folk under bussen HVIS de fortjener det er helt naturlig det.

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke du hverken har krav på å vite alt om "partneren" din etter to måneder, ei heller reagere så til de grader på hennes tidligere sexliv uansett om hun løy eller ei. Du er ung, og virker enda yngre. Har ett og annet å lære, spesielt når det kommer til selvbilde. For det er der problemet ligger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som meg. Minus empati/omsorg/ snill greia.

Hvorfor er du omsorgsfull? 

Hive folk under bussen HVIS de fortjener det er helt naturlig det.

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Jeg er deg. Jeg har reist tilbake i tid fra året 2027 for gi unge meg selv (deg) noe nyttige tips. I skrivende stund er jeg i ferd med å opphøre å eksistere, hvilket bare kan bety at du har tatt tipsene mine til deg. Min misjon her er med andre ord ferdig. Farvel. Bare husk: Dump. Duuuuummmmmppppp....

Endret av Psychonaut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble sammen med en pen å herlig jente for 2 mnd siden og alt er flott, men det er noe jeg har stusset på angående henne...

Jeg spurte hvor mange ons hun har hatt, det tok tre sekunder før hun svarte (da viste jeg såklart at hun prøvde å redusere antallet) 

Hun svarte "2" da tenkte jeg inni meg "ikke faen" hun en veldig pen dame å tilbud må hun ha hatt 24/7 hele liver... jeg lot som om  jeg trodde henne, men jeg tror hun har hatt mange ons, sikkert 20++.

Grunnen til at dette gnager meg er fordi jeg var innom "forteller din verste ons opplvelser" tråden, å der ser det ut som mange jenter har hatt en haug med ons, da lurer jeg på om dere damer lyger til kjærester om antallet? Sier dere sannheten?

Lyger damen min til meg :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Jeg har bare hatt 1 ons og har fått samme mistenksomhet som du har slengt etter meg mange ganger. Det er ganske rart, for jeg synes det vitner om at personen neppe kjenner meg så godt. Uansett er det bedre å ta opp samtaleemnet med meg i stedet for å gå å mistro meg...

Greia er; hvorfor skulle jeg lyve? Jeg er en person som absolutt hadde kunne deal`a med å ha flere ons HVIS jeg likte å ha det? Da hadde jeg vel bare hatt ons? Vær ærlig om det. Såpass står jeg for ting jeg gjør!

Dessuten har jeg langt, langt forhold bak meg

Anonymkode: e8b40...b66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Psychonaut skrev:

Jeg er deg. Jeg har reist tilbake i tid fra året 2027 for gi unge meg selv (deg) noe nyttige tips. I skrivende stund er jeg i ferd med å opphøre å eksistere, hvilket bare kan bety at du har tatt tipsene mine til deg. Min misjon her er med andre ord ferdig. Farvel. Bare husk: Dump. Duuuuummmmmppppp....

Haha..helvete

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ananas. skrev:

At hun brukte 3 sek på å svare betyr ingenting. De føltes antagelig veldig lange for deg også, fordi du var nervøs for svaret. Nå ville jeg ikke hatt en samtale med partner om ONS eller tidligere sexpartnere i utgangspunktet, men jeg er også blant dem med få ons (1), det hadde likevel ikke falt meg naturlig å svare på det uten å tenke. Ikke på hvor mange, men på om jeg bør/skal si det. Jeg kunne sikkert hatt sex annenhver helg om jeg ville, men jeg lar være, fordi ONS ikke er noe for meg. Det er mange som har en sånn oppfatning. Om jeg var deg ville jeg vært langt mer bekymret for at du har problemer med å stole på henne enn hvorvidt hun skjuler sexpartnere fra fortiden for deg. At det finnes damer som har ONS hver helg, annenhver helg eller en gang i måneden sier ingenting om hvordan hvordan akkurat hun er. 

Endelig et modent svar! Takk!

:)

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare hatt 1 ons og har fått samme mistenksomhet som du har slengt etter meg mange ganger. Det er ganske rart, for jeg synes det vitner om at personen neppe kjenner meg så godt. Uansett er det bedre å ta opp samtaleemnet med meg i stedet for å gå å mistro meg...

Greia er; hvorfor skulle jeg lyve? Jeg er en person som absolutt hadde kunne deal`a med å ha flere ons HVIS jeg likte å ha det? Da hadde jeg vel bare hatt ons? Vær ærlig om det. Såpass står jeg for ting jeg gjør!

Dessuten har jeg langt, langt forhold bak meg

Anonymkode: e8b40...b66

De som slenger de mistenksomhetene er umodne fyrer.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Jeg synes faktisk ikke du hverken har krav på å vite alt om "partneren" din etter to måneder, ei heller reagere så til de grader på hennes tidligere sexliv uansett om hun løy eller ei. Du er ung, og virker enda yngre. Har ett og annet å lære, spesielt når det kommer til selvbilde. For det er der problemet ligger

Selvbildetil mitt er 100%.

Jeg er bekymret for mitt rykte/ liv/ kjønnsykdom/ osv.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som slenger de mistenksomhetene er umodne fyrer.

Anonymkode: 4bf34...f23

Men det er jo akkurat det du gjør. 

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvbildetil mitt er 100%.

Jeg er bekymret for mitt rykte/ liv/ kjønnsykdom/ osv.

Anonymkode: 4bf34...f23

Hvordan var det igjen med dine 7 ff?

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo akkurat det du gjør. 

Anonymkode: abd3f...cea

Hun vet ikke om at jeg gjør der.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var det igjen med dine 7 ff?

Anonymkode: abd3f...cea

Safe.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...