Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi en som helst bør gå stille i dørene.

Anonymkode: abd3f...cea

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Psychonaut
2 minutter siden, stan skrev:

Det er jo lista for for menn. ☺

De fleste pynter på sexlivet når de snakker om det. 

Både menn og kvinner pynter på sexlivet sitt, ja, men på diametralt motsatt vis. Kvinner pynter ved å justere antallet ned, menn pynter ved å justere antallet opp. Årsken til dette er at det faktisk kreves en rekke kvaliteter for menn for å kunne ha et høyt antall. Mannen må være sjarmerende, vittig, se bra ut osv. Derfor er det å ligge med mange kvinner et status-symbol for menn. Kvinnen trenger bare å være til, så derfor ikke et status-symbol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hva mener du med det?

Når det gjelder aktivt sexliv så går du mange en høy gang. Dette utifra hva du selv har fortalt.

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder aktivt sexliv så går du mange en høy gang. Dette utifra hva du selv har fortalt.

Anonymkode: abd3f...cea

Sjekk innlegget mitt over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder aktivt sexliv så går du mange en høy gang. Dette utifra hva du selv har fortalt.

Anonymkode: abd3f...cea

Ja men er ikke problem for menn å si de har hatt mange partnere. Jeg har aldri blitt kalt for hore av noen damer selv om jeg har sagt sånn ca antall. Kun horebukk og horemann her på kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest ferdig den ons tråden...herrejesus! Kan dere damer si hvor mange ons dere har i året? Sånn 30+...?

Jeg bare lurer..

Anonymkode: 4bf34...f23

Skal damer på 30+ svare eller antar du at damer har 30+ ons i året?

Hvordan hadde du reagert om den nye daten din hadde svart mer enn 20 ons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden er du sammen med en jente du åpenbart IKKE stoler på, og som du trur har logget rundt bare fordi hun er pen? shit, du h ar fordommer om pene jenter.. bare fordi ho er pen, har en ok + kropp og kanskje har hatt sjansen til å ha mye sex, betyr det jo ikke at dama di har lugget med mange? Vet om jenter på min alder som er drit nicee, som er jomfru. Så skjønner ikke hvorfor du trur dama di lyver, når ho sier ho bare har hatt 2 ons. Hvis du vil vite hvor mange ho har hatt sex med, utenom ons , spør ho, vil ho svare  så svarer ho ærlig. Jeg ville aldri løyet om antallet mitt, fordi hvis ikke person jeg er med godtar det antallet så er han ikke for meg uansett. Antallet man  har ligget med, definerer en ikke som person.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Psychonaut skrev:

Sjekk innlegget mitt over her.

Jadda, har lest det.

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Psychonaut skrev:

Åh nei da, hun lyver nok om mye og mangt, så her gjelder det å være på vakt. Men det tryggeste er å bare dumpe før sånne ting kommer fram, så sitter du i hvert fall igjen med gode minner!

Vel, da gidder ikke jeg å pleie forholdet 100%. Da gir jeg 50%, helt til hun blir lei og går.

Kan jo aldri stole på enkelte...singellivet kaller.

 

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, giirly95 skrev:

Hvorfor i all verden er du sammen med en jente du åpenbart IKKE stoler på, og som du trur har logget rundt bare fordi hun er pen? shit, du h ar fordommer om pene jenter.. bare fordi ho er pen, har en ok + kropp og kanskje har hatt sjansen til å ha mye sex, betyr det jo ikke at dama di har lugget med mange? Vet om jenter på min alder som er drit nicee, som er jomfru. Så skjønner ikke hvorfor du trur dama di lyver, når ho sier ho bare har hatt 2 ons. Hvis du vil vite hvor mange ho har hatt sex med, utenom ons , spør ho, vil ho svare  så svarer ho ærlig. Jeg ville aldri løyet om antallet mitt, fordi hvis ikke person jeg er med godtar det antallet så er han ikke for meg uansett. Antallet man  har ligget med, definerer en ikke som person.. 

Jaha, det definere deg enten du tror det eller ei.

Du har hatt mange antar jeg? Derfor du sier dette? 

Gud...

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Skal damer på 30+ svare eller antar du at damer har 30+ ons i året?

Hvordan hadde du reagert om den nye daten din hadde svart mer enn 20 ons?

Nei. Jeg tipper antallet må ha steget 30 eller da...mer?

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da gidder ikke jeg å pleie forholdet 100%. Da gir jeg 50%, helt til hun blir lei og går.

Kan jo aldri stole på enkelte...singellivet kaller.

 

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Så du velger å tro på en bruker som elsker å provosere og skrive tull på KG. fremfor kjæresten din?

Er du virkelig 22 år?

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tipper antallet må ha steget 30 eller da...mer?

Anonymkode: 4bf34...f23

Hva slags spørsmål svarte du på egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Psychonaut skrev:

Både menn og kvinner pynter på sexlivet sitt, ja, men på diametralt motsatt vis. Kvinner pynter ved å justere antallet ned, menn pynter ved å justere antallet opp. Årsken til dette er at det faktisk kreves en rekke kvaliteter for menn for å kunne ha et høyt antall. Mannen må være sjarmerende, vittig, se bra ut osv. Derfor er det å ligge med mange kvinner et status-symbol for menn. Kvinnen trenger bare å være til, så derfor ikke et status-symbol.

Det kommer jo mye hvem man snakker med. 

Til kompiser og her på KG, vil jeg jo skryte på meg både det ene og det andre. 

Men til en ny kjæreste vil jeg heller glatte over det verste. 

Jeg har funnet ut at en liten håndfull er det beste. Damer blir skeptiske når en voksen mann knapt har hatt sexpartnere. "Hva er galt med han der?" Men veldig mange er ikke bra det heller. 

Jeg har ikke brydd meg om å spørre. Jeg vil jo ha damer som liker og ønsker sex. Da regner jeg med at de gjorde det før de traff meg og☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk antallet og spør henne en gang du drikker eller noe? :) 

 

det er faktisk en del menn og kvinner som overhode ikke har lyst til og være sammen med noen som har ligget rundt. 

 

Akkurat som det er en del som ikke vil ha noe med aleneforeldre og gjøre. 

 

Folk er forskjellige. Har forskjellige drømmer og mål om livet. 

Anonymkode: d42c1...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, det definere deg enten du tror det eller ei.

Du har hatt mange antar jeg? Derfor du sier dette? 

Gud...

Anonymkode: 4bf34...f23

PÅ hvilken måte kan det definere deg som person om du har logget med få eller mange? Hvor mange jeg har hatt sex med er ikke noen sin sak :) jeg sa det jeg sa, fordi jeg synes det er å være fordomsfull, den holdninga di. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Psychonaut
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da gidder ikke jeg å pleie forholdet 100%. Da gir jeg 50%, helt til hun blir lei og går.

Kan jo aldri stole på enkelte...singellivet kaller.

 

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Klok mann. Men du....ok, jeg vet dette kanske er litt mye å be om. Men kunne du være så vennlig å ta et lydopptak av når du dumper henne, og legge det ut her etterpå? Jeg føler liksom at jeg gir så mye her på forumet, men får aldri noe igjen. Så det hadde jeg sett på som en fin gest, nå som jeg har hjulpet deg å se lyset og allting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tipper antallet må ha steget 30 eller da...mer?

Anonymkode: 4bf34...f23

Hæ???

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Psychonaut skrev:

Klok mann. Men du....ok, jeg vet dette kanske er litt mye å be om. Men kunne du være så vennlig å ta et lydopptak av når du dumper henne, og legge det ut her etterpå? Jeg føler liksom at jeg gir så mye her på forumet, men får aldri noe igjen. Så det hadde jeg sett på som en fin gest, nå som jeg har hjulpet deg å se lyset og allting.

Fy faen. Du er ikke sann!!!

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du velger å tro på en bruker som elsker å provosere og skrive tull på KG. fremfor kjæresten din?

Er du virkelig 22 år?

Anonymkode: abd3f...cea

Hvorfor skal han provosere?

Jeg er ikke 22, men 98 år.......idiot.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...