Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vil vite om jeg må bruk tiden min på en psycho forstyrret dame...halo. tid er penger og energi.

Anonymkode: 4bf34...f23

For damas skyld: gjør det slutt! NÅ! 

Anonymkode: 57151...40d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Psychonaut skrev:

Ja, hun lyver, men ikke i sine egne øyne. Du skjønner, kvinner har et helt arsenal av smutthull for å komme unna slike spørsmål. Her er noen av dem:

- Regner kun sex med kjærester. 

- Regner ikke med sex som har skjedd i utlandet / et annet fylke / en annen kommune.

- Regner ikke med sex hvor hun har vært påvirket av alkohol.

- Regner ikke med oralsex og analsex. 

- Regner ikke med trekanter, firkanter etc.

- Regner ikke med sex hvor hun ikke fikk orgasme.

- Regner ikke med sex med kjendiser.

 

Dette er bare noen få av dem. Jeg har ikke oversikt over alle smutthullene, men det dreier seg nok alt i alt om opptil flere hundre slike punkter.

Jammen har du truffet bra med nicket ditt.

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens! 

Brent mann skyr kvinnen.

Anonymkode: 3054b...1df

Meh. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor noen i det hele tatt vil vite disse tingene om sin bedre halvdel. Så lenge hun ikke har en lausunge med på lasset, så spiller det vel ingen rolle hvem og hvor mange hun har ligget med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva som om hun juger på antall? Det kan hende hun skammer seg og er flau over sin fortid. Kanskje hun var redd du ville synes hun var ekkel hvis hun hadde ligget med flere enn det hun sa og ville dumpe henne av den årsak. Jeg ville ikke en gang svart på et slikt spørsmål fordi det ikke ville hatt noe med mitt nåværende forhold å gjøre. 

Å hvem er det som stiller slike spørsmål så tidlig i et forhold? Ikke forstår jeg hvorfor du  spurte om noe slikt. Du virker i overkant opphengt i dette og er tydeligvis veldig usikker på deg selv. 

Selv om dama er flott så betyr det vel ikke at hun sprer beina sine for alt som slenger med pikken sin. Hvilken holdning er dette å komme med? 

Jeg håper virkelig denne jenta kommer seg bort fra deg. For hvis du virkelig vil spekulere og fokusere på et slikt spørsmål som har ingenting med deres forhold så har hun det bedre uten deg. Fortid har ingenting med nåtid og fremtid. Hvertfall ikke antall ons. 

Endret av Frøken888
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble sammen med en pen å herlig jente for 2 mnd siden og alt er flott, men det er noe jeg har stusset på angående henne...

Jeg spurte hvor mange ons hun har hatt, det tok tre sekunder før hun svarte (da viste jeg såklart at hun prøvde å redusere antallet) 

Hun svarte "2" da tenkte jeg inni meg "ikke faen" hun en veldig pen dame å tilbud må hun ha hatt 24/7 hele liver... jeg lot som om  jeg trodde henne, men jeg tror hun har hatt mange ons, sikkert 20++.

Grunnen til at dette gnager meg er fordi jeg var innom "forteller din verste ons opplvelser" tråden, å der ser det ut som mange jenter har hatt en haug med ons, da lurer jeg på om dere damer lyger til kjærester om antallet? Sier dere sannheten?

Lyger damen min til meg :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Det der har du ingenting med. Du burde hatt såpass respekt at du ikke spurte om sånne ting.

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vil vite om jeg må bruk tiden min på en psycho forstyrret dame...halo. tid er penger og energi.

Anonymkode: 4bf34...f23

Dette sier jo sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vil vite om jeg må bruk tiden min på en psycho forstyrret dame...halo. tid er penger og energi.

Anonymkode: 4bf34...f23

Ja...HUN er psycho og forstyrret....akkuriktig ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du høres litt creepy ut.

Hvor mange ons har du hatt selv? Hva er alderen deres?

Anonymkode: abd3f...cea

Jeg har ikke hatt ons, men noe med 7 ff og 2 forhold.

Hun er 21 jeg 22.

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har en pen kjæreste, burde du ikke kost deg med henne i utgangspunktet, fremfor å henge på et forum for kvinner?

Anonymkode: 3054b...1df

Eh...jeg har behov for alenetid.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken888 skrev:

Å hva som om hun juger på antall? Det kan hende hun skammer seg og er flau over sin fortid. Kanskje hun var redd du ville synes hun var ekkel hvis hun hadde ligget med flere enn det hun sa og ville dumpe henne av den årsak. Jeg ville ikke en gang svart på et slikt spørsmål fordi det ikke ville hatt noe med mitt nåværende forhold å gjøre. 

Å hvem er det som stiller slike spørsmål så tidlig i et forhold? Ikke forstår jeg hvorfor du  spurte om noe slikt. Du virker i overkant opphengt i dette og er tydeligvis veldig usikker på deg selv. 

Selv om dama er flott så betyr det vel ikke at hun sprer beina sine for alt som slenger med pikken sin. Hvilken holdning er dette å komme med? 

Jeg håper virkelig denne jenta kommer seg bort fra deg. For hvis du virkelig vil spekulere og fokusere på et slikt spørsmål som har ingenting med deres forhold så har hun det bedre uten deg. Fortid har ingenting med nåtid og fremtid. Hvertfall ikke antall ons. 

Komme seg vekk fra meg? Haha!

Hvorfor det? En persons fortid sier mye om hvordan de er nå og vil være senere. Jeg vil bare være forsikret....

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Psychonaut skrev:

Ja, hun lyver, men ikke i sine egne øyne. Du skjønner, kvinner har et helt arsenal av smutthull for å komme unna slike spørsmål. Her er noen av dem:

- Regner kun sex med kjærester. 

- Regner ikke med sex som har skjedd i utlandet / et annet fylke / en annen kommune.

- Regner ikke med sex hvor hun har vært påvirket av alkohol.

- Regner ikke med oralsex og analsex. 

- Regner ikke med trekanter, firkanter etc.

- Regner ikke med sex hvor hun ikke fikk orgasme.

- Regner ikke med sex med kjendiser.

 

Dette er bare noen få av dem. Jeg har ikke oversikt over alle smutthullene, men det dreier seg nok alt i alt om opptil flere hundre slike punkter.

Dette var nytt.. har bare tenkt at de lyger om ons. Vel, nå lurer jeg på om hun lyger om andre ting også....faen

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt ons, men noe med 7 ff og 2 forhold.

Hun er 21 jeg 22.

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Har du fortalt henne at du har hatt 7 ff i en alder av 22?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var nytt.. har bare tenkt at de lyger om ons. Vel, nå lurer jeg på om hun lyger om andre ting også....faen

Anonymkode: 4bf34...f23

Og du tar den tåpelige listen for god fisk? :ler:

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest ferdig den ons tråden...herrejesus! Kan dere damer si hvor mange ons dere har i året? Sånn 30+...?

Jeg bare lurer..

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest ferdig den ons tråden...herrejesus! Kan dere damer si hvor mange ons dere har i året? Sånn 30+...?

Jeg bare lurer..

Anonymkode: 4bf34...f23

Du forstår at det er flere forskjellige personer som har svart i den tråden, ikke sant? Og at det er både menn og kvinner? Det er ikke to kvinner som står for alle inleggene der. 

Anonymkode: 68be8...e2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var nytt.. har bare tenkt at de lyger om ons. Vel, nå lurer jeg på om hun lyger om andre ting også....faen

Anonymkode: 4bf34...f23

Åh nei da, hun lyver nok om mye og mangt, så her gjelder det å være på vakt. Men det tryggeste er å bare dumpe før sånne ting kommer fram, så sitter du i hvert fall igjen med gode minner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at hun brukte 3 sek på å svare var nok heller at spørsmålet kom veldig brått og plutselig, og så måtte hun tenke seg om fordi de fleste ikke går rundt og holder opptelling på antall sexpartnere. Hadde hun nølt i ett minutt og sittet og talt opp før hun bare hadde gitt opp og gitt deg er grovt overslag, så hadde du kunnet mistenke mange ons.

Anonymkode: f29d4...828

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Ja hun lyver. Damer er sier de har ligget med få for å ikke bli stemplet som hore. 

Her har vi en som helst bør gå stille i dørene.

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Psychonaut skrev:

Ja, hun lyver, men ikke i sine egne øyne. Du skjønner, kvinner har et helt arsenal av smutthull for å komme unna slike spørsmål. Her er noen av dem:

- Regner kun sex med kjærester. 

- Regner ikke med sex som har skjedd i utlandet / et annet fylke / en annen kommune.

- Regner ikke med sex hvor hun har vært påvirket av alkohol.

- Regner ikke med oralsex og analsex. 

- Regner ikke med trekanter, firkanter etc.

- Regner ikke med sex hvor hun ikke fikk orgasme.

- Regner ikke med sex med kjendiser.

 

Dette er bare noen få av dem. Jeg har ikke oversikt over alle smutthullene, men det dreier seg nok alt i alt om opptil flere hundre slike punkter.

Det er jo lista for for menn. ☺

De fleste pynter på sexlivet når de snakker om det. 

Jeg oppfatter det som en større trussel for forholdet, hvordan TS reagerer, enn at hun har løyet om antall ons. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest ferdig den ons tråden...herrejesus! Kan dere damer si hvor mange ons dere har i året? Sånn 30+...?

Jeg bare lurer..

Anonymkode: 4bf34...f23

:klo:

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...