Gå til innhold

Skogsturer i Østmarka i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Nyinnflyttet fra vest til øst i Oslo og trenger tips til skogsturer i Østmarka. Bor ved Østensjovannet. Skulle gjerne hatt en markastue som mål. 

Har vært rundt Nøklevann, men synes den turen er så.., kjedelig? Også var det masse bygningsarbeid ved Rustadsaga... Ikke så koselig. Rustadsaga ligger jo også ved veien / starten av turen. Vil heller gå til en hytte om dere skjønner 🙈

Ahh, savner Nordmarka der jeg er kjent 😂

Håper på tips! 

Anonymkode: f345c...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Nyinnflyttet fra vest til øst i Oslo og trenger tips til skogsturer i Østmarka. Bor ved Østensjovannet. Skulle gjerne hatt en markastue som mål. 

Har vært rundt Nøklevann, men synes den turen er så.., kjedelig? Også var det masse bygningsarbeid ved Rustadsaga... Ikke så koselig. Rustadsaga ligger jo også ved veien / starten av turen. Vil heller gå til en hytte om dere skjønner 🙈

Ahh, savner Nordmarka der jeg er kjent 😂

Håper på tips! 

Anonymkode: f345c...143

Du kan gå inn til Mariholtet, veien inn dit tar av mitt på Nøkkelvann omtrent. Fra Mariholtet kan du fortsette veien og komme igjen i bebyggelsen ved Elingsrudåsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vangen Skistue er koselig, men da snakker vi kanskje en real tur hvis basen er Østensjøvannet.
:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå fra østensjø vannet via nøklevann til svartdalen.

Eller rustadsaga-mariholtet-ellingsrud ca 1 mil.

er vandring torsdag 13.10 langs Alnaelva søk opp "elvelangs alnaelva"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last forresten ned Appen ut.No der er det masse turforslag. Trykker du "I nærheten " kommer det opp turforslag for der du er😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...