Gå til innhold

Hjelp! Hvordan funker sukker.no


Gjest Lovecraft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du? Finn ei du synes er interessant, og send hun en melding - vent på svar. 

Anonymkode: 0a8f7...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger inn en profil ved og svare på noen spørsmål og skrive litt om deg selv. Last så opp ett profilbilde og vips så har du kjæreste😊😊

Nb! Lønner seg å være betalende abonnent for å få full tilgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker ikke for oss menn

Anonymkode: afa80...ad4

Joda, det kan absolutt funke for menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blar gjennom profiler, finner en dame du liker, også sender du henne ei melding? :)

Men et lite tips (fra den gangen jeg var på sukker) er å vær litt oppfinnsom i den første meldinga du sender ei jente. Ikke bare send "hei, hvordan går det". Jeg fikk så utroooolig mange slike meldinger (ok, sjøl-skryt i know :P )at det ble kjedelig i lengden og jeg orka rett og slett ikke bare fortsette samme regla med person etter person.
"hei hvordan går det?"
"jo bare fint, enn der?"
"bare bra. ser du bor i gokk. spennende plass?"
"ja, spennende, enn der i gokk?"
blablabla.

Les profilen hennes, se om du kan la deg inspirere av noe? Damer flest får veldig mange meldinger fra menn på sukker, og har du noe orginalt å si så blir du mer unik og interessant. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovecraft
1 time siden, Hypnosee skrev:

Du blar gjennom profiler, finner en dame du liker, også sender du henne ei melding? :)

Men et lite tips (fra den gangen jeg var på sukker) er å vær litt oppfinnsom i den første meldinga du sender ei jente. Ikke bare send "hei, hvordan går det". Jeg fikk så utroooolig mange slike meldinger (ok, sjøl-skryt i know :P )at det ble kjedelig i lengden og jeg orka rett og slett ikke bare fortsette samme regla med person etter person.
"hei hvordan går det?"
"jo bare fint, enn der?"
"bare bra. ser du bor i gokk. spennende plass?"
"ja, spennende, enn der i gokk?"
blablabla.

Les profilen hennes, se om du kan la deg inspirere av noe? Damer flest får veldig mange meldinger fra menn på sukker, og har du noe orginalt å si så blir du mer unik og interessant. :)

Har var det mye info å fordøye ja! Mange takk! Skal se an litt ettersome jeg bruker det mer. Men det virker som du må betale for å sende meldinger, det er så kjipt da D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg skulle lage meg profil der selv, etter å ha vært borte fra tinder en liten stund. Er noe spennende og gøy med nettdating, dagen er ikke det samme uten - haha. MEN, jeg fant jo ut at det var jævlig avansert.. Alt man må gjennom liksom får at profilen din skal være 100%. Men digger at sukker er så detaljert, gjør det veldig enkelt og skille ut de du ikke kan tenke deg uten å snakke med dem først..  Men hvordan du går frem, hmm.. Du har jo det her matchtreet da, les på hva det betyr også ser du om jenta du kanskje vil skrive til har høy match med deg - les på profilen - og finn på en litt kreativ åpning ut i fra det. Er så utrolig viktig å være original og kreativ får å i det hele tatt få et svar. Gørrkjedelig å gjenta samme samtale med alle. "hei, hvordan går det, bra, ska i helga" Osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
6 minutter siden, giirly95 skrev:

Fant ut at jeg skulle lage meg profil der selv, etter å ha vært borte fra tinder en liten stund. Er noe spennende og gøy med nettdating, dagen er ikke det samme uten - haha. MEN, jeg fant jo ut at det var jævlig avansert.. Alt man må gjennom liksom får at profilen din skal være 100%. Men digger at sukker er så detaljert, gjør det veldig enkelt og skille ut de du ikke kan tenke deg uten å snakke med dem først..  Men hvordan du går frem, hmm.. Du har jo det her matchtreet da, les på hva det betyr også ser du om jenta du kanskje vil skrive til har høy match med deg - les på profilen - og finn på en litt kreativ åpning ut i fra det. Er så utrolig viktig å være original og kreativ får å i det hele tatt få et svar. Gørrkjedelig å gjenta samme samtale med alle. "hei, hvordan går det, bra, ska i helga" Osv.. :)

Men man får ikke lest alt med mindre man betaler, og jeg er i grunn rimelig beskjeden og sliter med å sende meldinger til de jeg liker (trynefaktor) så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :P haha. Men ja, jævla avanserte saker det er snakk om, shit lissom, de vil at jeg skal plukke og definere ting som jeg vanligvis ikke tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lovecraft skrev:

Men man får ikke lest alt med mindre man betaler, og jeg er i grunn rimelig beskjeden og sliter med å sende meldinger til de jeg liker (trynefaktor) så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :P haha. Men ja, jævla avanserte saker det er snakk om, shit lissom, de vil at jeg skal plukke og definere ting som jeg vanligvis ikke tenker på.

hahha jeg vet, sattt over en time med å bli ferdig. fant ut ting om meg sjøl jeg aldri har tenkt over en gang.  

men, trynefaktor? haha, er det deg på bildet her da? for da ser du jo kjempe flott ut. du må bare kjøre på, være deg sjøl og finne deg en babe eller fler og snakke med. 

Endret av giirly95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
2 minutter siden, giirly95 skrev:

hahha jeg vet, sattt over en time med å bli ferdig. fant ut ting om meg sjøl jeg aldri har tenkt over en gang.  

men, trynefaktor? haha, er det deg på bildet her da? for da ser du jo kjempe flott ut. du må bare kjøre på, være deg sjøl og finne deg en babe eller fler og snakke med. 

Haha det er meg på bildet ja :P Hvorfor skulle det ikke være det? hahah! Det har ikke noe med å se flott ut, jeg sliter med å være beskjeden spesielt når det gjelder å kontakte det motsatte kjønn, så å gå direkte på en profil og sende en melding er litt vanskelig :P Derfor funker Tinder så mye bedre :P

Endret av Lovecraft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovecraft skrev:

Haha det er meg på bildet ja :P Hvorfor skulle det ikke være det? hahah! Det har ikke noe med å se flott ut, jeg sliter med å være beskjeden spesielt når det gjelder å kontakte det motsatte kjønn, så å gå direkte på en profil og sende en melding er litt vanskelig :P Derfor funker Tinder så mye bedre :P

Åh, daså! ser den, ikke like lett for alle.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
Akkurat nå, giirly95 skrev:

Åh, daså! ser den, ikke like lett for alle.. 

Er dessverre ikke det, så om kvinnene hadde tatt litt mer initiativ og fått ballen rullende så funker det utmerket for meg og da blir jeg mindre beskjeden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lovecraft skrev:

Er dessverre ikke det, så om kvinnene hadde tatt litt mer initiativ og fått ballen rullende så funker det utmerket for meg og da blir jeg mindre beskjeden :P

haha, jeg er veldig initiativrik, er ofte den som starter en samtale, så håper ikke du mente å gre alle under samme kam nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
3 minutter siden, giirly95 skrev:

haha, jeg er veldig initiativrik, er ofte den som starter en samtale, så håper ikke du mente å gre alle under samme kam nå :fnise: 

Haha nei! Det jeg mente var at om det var noen som er interesserte i profilen min på sukker så tar de kontakt først, for som sagt er jeg veldig beskjeden når det gjelder direkte henvendelser selvom det er på nett :P Men det er mye å håpe på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lovecraft skrev:

Haha nei! Det jeg mente var at om det var noen som er interesserte i profilen min på sukker så tar de kontakt først, for som sagt er jeg veldig beskjeden når det gjelder direkte henvendelser selvom det er på nett :P Men det er mye å håpe på :P

får håpe du matcher noen der som skriver til deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lovecraft
1 minutt siden, giirly95 skrev:

får håpe du matcher noen der som skriver til deg! :fnise:

Haha når man må betale for å sende meldinger så er sjansen minimal dessverre, i hvert fall for meg som er mann tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lovecraft skrev:

Haha når man må betale for å sende meldinger så er sjansen minimal dessverre, i hvert fall for meg som er mann tror jeg :P

Men PM her på forumet er også en mulighet da... ;) 

Anonymkode: 714c6...7ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lovecraft skrev:

Er dessverre ikke det, så om kvinnene hadde tatt litt mer initiativ og fått ballen rullende så funker det utmerket for meg og da blir jeg mindre beskjeden :P

Ingenting er så sjarmende som sjenerte gutter. :sjenert: Synes jeg da. :) Jeg får en del cocky meldinger på sukker, og det synes jeg generelt er turn-off. Foretrekker gutter som er litt reserverte og forsiktige, selv om det naturlig nok kan være litt vanskelig å få kontakt med slike.

Et tips er å skrive i profilen din at du er litt sjenert og synes det er vanskelig å sende første melding. En jeg møtte der gjorde det, og jeg var derfor den som sendte ham melding først, noe han tydeligvis satte pris på. ;)

Anonymkode: cf25c...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...