Gå til innhold

Boksekamp mellom Brækhus og Mathis lørdag 1 okt


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi forstå det slik at du lurer på når kampen starter..? Eller tar jeg feil? ;) 

(det er tidvis mye teknisk rot her nå, ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp Når Brækhus kampen starter ja. Sendingen starter 19 men det er andre småkamper osv .Skal selge masse reklame osv. Derfor opplyser de ikke om når selve Kampen starter. Gidder jo ikke å sitte å vente til den starter 22 ish:sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke noe om sporten, men synes Brækhus er en dame med tæl :) 

Anonymkode: 8c267...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt.  Hun har ikke kommet dit hun er uten å være god. Null tap til nå, så denne kampen blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det boksing. Jeg tror og har en magefølelse på at hun taper i dag, men håper at jeg tar feil 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...jeg har tenkt det samme. De har jo testet hverandre før, men har sikkert lagt inn intensiv trening med de hardeste sparringpartnerene, så de kommer til å gi jernet begge to. Kjenner jeg meg rett, kommer jeg til å starte sittende normalt i stolen, men jobbe meg fremover og ende opp utpå tuppen av sitteflata, lett boksende forover. I alle fall mentalt. Må ha nok å drikke og kaldt håndkle å vifte meg med i pausene.  Jeg er klar. :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se, Brækhus er maskin... Håper hun vinner hvert fall nå som det er første hjemmekamp på 35 år :popcorn::hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kevin Melhus vant lett, men jeg likte ikke kampen. Det var jo utklassing. Virker ikke bra på meg
når motstanderne er så ulike. Tyskeren ble brukt som boksesekk bare for å få proffkampen i gang for Melhus.
Han var skikkelig seig, tyskeren, men jeg liker ikke å kalle dette en "sport". Det er boksing. En helt annen ting.
Å slå folk til de nesten er døde (i verste fall) er ikke ok, men allikevel erkjenner jeg at jeg har noe av det i kroppen. En dragning... Jaja, en kan ikke være perfekt heller.  Heia Cecilia! :hoppe: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det gikk så kjapt unna. Hadde sett frem til noen langdryge runder med tenna på tørk, knekte neser og shortser som revner, men dette var jo kort prosess, rent og pent, bare litt kutt over øyet på Mathis. Kom faen ikke lenger ned i ostepop-posen enn 1/4 heller. Jaja. Det var den lørdagsunderholdninga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt ut...tror at jeg må ha blunket et par ganger i starten av andre runde og så SKREIK alle i tv-ruta
og alt var over før det hadde fått begynt. Jeg føler meg faktisk litt snytt nettopp fordi jeg hadde trodd og håpet
at de ville være såpass jevne at de holdt en god del lengre. Well-well....hun vant og alle hjerter gleder seg. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...