Gå til innhold

Hvilken Fjordland middag er din favoritt?


Gjest Supersol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Jeg liker egentlig ingen av dem.

 Ferdigmat som stort sett smaker papp....

Anonymkode: 39ad2...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkakene, den med ertestuing :D Forholdsvis billig og jeg synes den er god. Guilty pleasuren blir svenske kjøttboller :P

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OppNedPåAlt skrev:

Kjøttkakene, den med ertestuing :D Forholdsvis billig og jeg synes den er god. Guilty pleasuren blir svenske kjøttboller :P

Ja. Kjøttbollene er veldig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Supersol skrev:

Den har jeg ikke prøvd.

Anbefaler deg virkelig å prøve den! Faktisk den beste rømmegrøten jeg spiser, vet også at det er mange cafeer som bruker den i menyen sin :) o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heihei94 skrev:

Anbefaler deg virkelig å prøve den! Faktisk den beste rømmegrøten jeg spiser, vet også at det er mange cafeer som bruker den i menyen sin :) o

Da får jeg teste den en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den med svenske kjøttboller, og den med torsk som har en kjempegod purreløksaus.

Har jeg lov å nevne sånn Toro-ferdigmat også eller er det bare Fjordland det er snakk om? Synes Bali Kyllinggryte fra Toro er minst like god som Fjordlands Svenske Kjøttboller. Jeg foretrekker også Toro når det kommer til ferdig-grøt:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den Fjordland-maten med raspeballer (komle). Kjøper et beger rømme til, så er middagen komplett!

Jeg er vokst opp med mor fra vestlandet, så raspeballer ble vi ungene "flasket opp" på. Jeg elsker det! Men man må gjerne ha blitt vant til det fra barnsben av. De ser jo ikke akkurat så delikate ut for "utenforstående", de grålige potetballene... :-) Husker jeg inviterte bestevenninnen min på mors hjemmelagde raspeballer en gang. Hun satte tennene i en, prøvde å tygge og ble sakte grønn i fjeset der hun forsøkte å presse ned maten. Jeg begynte å le, og sa hun kunne slippe og spise opp. Tror hun var sjeleglad for det. Hun hatet det. Jeg elsker det.

Det hender jeg kjøper Fjordland-varianten med Biff Stroganoff også. Den er grei, men det smaker selvsagt ikke like godt som hjemmelaget stroganoff :)

Fjordland er ok når man er alene hjemme og ikke orker å stå på kjøkkenet og kokkelere i en evighet for å lage mat til kun èn person; seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt den torsken med urtesaus et par ganger før og den var veldig god, men ser ikke ut som de har den lenger. Men laksen ser god ut. 

Denne er helt ok synes jeg. https://www.fjordland.no/produkter/kjott/svinestek--355867

Denne er veldig god: https://www.fjordland.no/produkter/pasta/laks-pasta

Ellers synes jeg kjøttet, biff/kylling har en tendens til å være overstekt og tørt spesielt biffen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:

Jeg liker den Fjordland-maten med raspeballer (komle). Kjøper et beger rømme til, så er middagen komplett!

Jeg er vokst opp med mor fra vestlandet, så raspeballer ble vi ungene "flasket opp" på. Jeg elsker det! Men man må gjerne ha blitt vant til det fra barnsben av. De ser jo ikke akkurat så delikate ut for "utenforstående", de grålige potetballene... :-) Husker jeg inviterte bestevenninnen min på mors hjemmelagde raspeballer en gang. Hun satte tennene i en, prøvde å tygge og ble sakte grønn i fjeset der hun forsøkte å presse ned maten. Jeg begynte å le, og sa hun kunne slippe og spise opp. Tror hun var sjeleglad for det. Hun hatet det. Jeg elsker det.

Det hender jeg kjøper Fjordland-varianten med Biff Stroganoff også. Den er grei, men det smaker selvsagt ikke like godt som hjemmelaget stroganoff :)

Fjordland er ok når man er alene hjemme og ikke orker å stå på kjøkkenet og kokkelere i en evighet for å lage mat til kun èn person; seg selv.

Komle er bare herlig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Thatsme skrev:

Om Toro er innafor synes jeg pastarettene er gode. Både med kylling og med laks. 

Ja Toro er innafor. Jeg kjøper ferdigrettene til Toro også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...