Gå til innhold

Anmeldelse.- Beskjed?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen sender og truer. Sendte meg melding om at han har anmeldt meg og at jeg er mistenkt i straffesak.

Men har jo ikke hørt noe fra politiet eller andre. Kan det stemme? Eller sier han slikt for å gjøre meg ekstra redd han?

Anonymkode: 892f4...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Han gjør det sikkert for å skremme deg, er mange som ikke takler at partneren går i fra dem og skal hevne seg med å skremme og true.  

Det beste er nok at du blokkere ham eller får nytt hemmelig nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe.... Men vet søren hva han finner på å anmelde meg for...Men skal jeg ikke få beskjed?

Bør jeg ringe politiet?

Anonymkode: 892f4...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke gjort noe.... Men vet søren hva han finner på å anmelde meg for...Men skal jeg ikke få beskjed?

Bør jeg ringe politiet?

Anonymkode: 892f4...cde

Dersom han har anmeldt deg, så tar politiet kontakt uansett. Lev livet som normalt, dette er nok bare. Oe eksen din sier for å skremme deg.

Anonymkode: d9cb2...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som blir anmeldt for noe, får skriftlig orientering av politiet så fort anmeldelsen er registrert. Denne fyren bløffer for å skremme deg.

Anonymkode: f026d...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som blir anmeldt for noe, får skriftlig orientering av politiet så fort anmeldelsen er registrert. Denne fyren bløffer for å skremme deg.

Anonymkode: f026d...559

Evt har han forsøkt å anmelde men blitt avvist av politiet fordi det ikke er en sak. 

Han forsøker å psyke deg ut. Gi han fakta om at ingen blir anmeldt uten å få beskjed av politiet ergo han lyver. Faktisk hadde jeg utfordret han til å virkelig gå til politiet eller klappe snøvla igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikkre? Vet så og si intet om slikt. Men får panikk, og føler for å ringe politiet. Samtidig tør ikke. Synes og rart at han får vite det og ikke jeg...

Anonymkode: 892f4...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen sender og truer. Sendte meg melding om at han har anmeldt meg og at jeg er mistenkt i straffesak.

Men har jo ikke hørt noe fra politiet eller andre. Kan det stemme? Eller sier han slikt for å gjøre meg ekstra redd han?

Anonymkode: 892f4...cde

Dette var som å lese oppførselen til min eks. Han sa akkurat det samme som din eks, da jeg gikk fra han. Fikk truende og ekle meldinger, samt gode og snille meldinger om hverandre over tid, opptil flere ganger om dagen. Fikk telefon skrekk og ble redd. Jeg tok kontakt med politiet, men han hadde ikke sendt inn anmeldelse osv. De var oppgitte over han, og de holder øye med han enda. Han oppfører seg nå da, men .. 

Hvis du ikke har gjort noe galt, har du ingenting å bekymre deg for. La ordene hans gå gjennom det ene øret og ut igjen raskt i det andre..

Ring politiet om dette plager deg. Han prøver nok å skremme deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere sikkre? Vet så og si intet om slikt. Men får panikk, og føler for å ringe politiet. Samtidig tør ikke. Synes og rart at han får vite det og ikke jeg...

Anonymkode: 892f4...cde

Hva sier han at han har anmeldt deg for da? Falske anmeldelser er straffbart, så det kan slå tilbake til ham selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke gjort noe.... Men vet søren hva han finner på å anmelde meg for...Men skal jeg ikke få beskjed?

Bør jeg ringe politiet?

Anonymkode: 892f4...cde

Ring politiet og forklar sitasjonen. Der etter ber du om råd.  Politiet har og en rådgivnings og opplysningsfunksjon. 

Anonymkode: 75433...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Minlillesky skrev:

Dette var som å lese oppførselen til min eks. Han sa akkurat det samme som din eks, da jeg gikk fra han. Fikk truende og ekle meldinger, samt gode og snille meldinger om hverandre over tid, opptil flere ganger om dagen. Fikk telefon skrekk og ble redd. Jeg tok kontakt med politiet, men han hadde ikke sendt inn anmeldelse osv. De var oppgitte over han, og de holder øye med han enda. Han oppfører seg nå da, men .. 

Hvis du ikke har gjort noe galt, har du ingenting å bekymre deg for. La ordene hans gå gjennom det ene øret og ut igjen raskt i det andre..

Ring politiet om dette plager deg. Han prøver nok å skremme deg.

Samme her :ohmy:

Er på en måte ikke redd, men annen måte er jeg livredd. For jeg vet ikke hva han kan finne på og han lykkes alltid med det han gjør uansett. Utad er han den mannen med stor M og har den posisjonen. Inni, er det ett verk av demoner...

Anonymkode: 892f4...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev ordrett at jeg har status som mistenkt i en straffesak.....

Anonymkode: 892f4...cde

Han vil sikkert bare psyke deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker til å ha fått dette på sms.

Da drar du ned til politet også anmelder du han for trakasering/truende oppførsel eller noe likenende. Politet vet.

Du vil få opplyst temmelig raskt dersom det som eksen din sier faktisk hadde vært tilfellet.

 

Anonymkode: feb7f...190

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker til å ha fått dette på sms.

Da drar du ned til politet også anmelder du han for trakasering/truende oppførsel eller noe likenende. Politet vet.

Du vil få opplyst temmelig raskt dersom det som eksen din sier faktisk hadde vært tilfellet.

 

Anonymkode: feb7f...190

Det er rart at jeg har status som mistenkt når jeg verken fått beskjed om anmld eller noe annet....:(

Anonymkode: 892f4...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart at jeg har status som mistenkt når jeg verken fått beskjed om anmld eller noe annet....:(

Anonymkode: 892f4...cde

Du har ikke det. Det er bare noe han sier. Hadde du vært det så hadde du fått beskjed fra politiet.

Endret av Brimi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle dere. Men kan admin slette den tråden? Hvordan gjøres det?  Får fnatt av alt nå... :(:( 

Anonymkode: 892f4...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan admin slette den tråden? Evt noen som kan gi beskjed?

Anonymkode: 892f4...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...