Gå til innhold

Mannegruppa Ottar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg grøsser av å se skjermdump av det som skrives her. Babyer som kastes i veggen. Pedofili. Utlegging av andres private sexbilder. 

Hva faen feiler det folk? 

Anonymkode: c0fdc...155

Endret av Raven Emerald
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er det noe bedre å sverte de offentlig da? Da havner man jo på samme latterlig lave nivå som de. 

Hva med heller å opplyse folk om hvordan de skal oppføre seg? Lære folk verdier og lære de at "what goes around comes around". Og at folk et ansvarlige for egen lykke men også andres. At det å nettmobbe slik faktisk fører til flere selvmord i året. At de indirekte og direkte dreper mennesker med sine giftige og lowlife tastetrykk. 

 

Anonymkode: c0fdc...155

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34000 er medlemmer. Sier bare litt hvor mange umodne og lavmåls menn som er der ute.

Anonymkode: fc97c...cd3

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

34000 er medlemmer. Sier bare litt hvor mange umodne og lavmåls menn som er der ute.

Anonymkode: fc97c...cd3

Ikke rart fødselsraten i Norge er lav nei!

Anonymkode: 93a6d...858

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke behov for å henge ut noen, det er nok at man registrerer hvem som er med der.

Jeg registrerte to venner som medlemmer, en av dem er en fyr som veldig pågående har bedt meg ut. Det blir ikke noe av nå, for å si det slik. 

Anonymkode: 309a8...e19

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vips hadde alle sure kuker en egen FB-side? 

Jeg grøsser av å se skjermdump av det som skrives her. Babyer som kastes i veggen. Pedofili. Utlegging av andres private sexbilder. 

Hva faen feiler det folk? 

Anonymkode: c0fdc...155

Pro tip: ikke bry deg så mye om hva andre driver med, da skal du se at hverdagen din blir mye bedre :-) hvis disse idiotene av noen mannfolk vil kaste bort tiden sinn på det så la de, og heller bruk energien din på noe mer positivt som... Strikking til meg! :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lovecraft skrev:

Pro tip: ikke bry deg så mye om hva andre driver med, da skal du se at hverdagen din blir mye bedre :-) hvis disse idiotene av noen mannfolk vil kaste bort tiden sinn på det så la de, og heller bruk energien din på noe mer positivt som... Strikking til meg! :-P hehe

Jeg driter i disse guttevalpene. Men jeg har vondt av deres offer. Jeg liker ikke å se andre gjøre urett mot uskyldige. 

Anonymkode: c0fdc...155

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i disse guttevalpene. Men jeg har vondt av deres offer. Jeg liker ikke å se andre gjøre urett mot uskyldige. 

Anonymkode: c0fdc...155

Ja, men det virker jo veldig useriøst så ta det med en klype salt? Eller er du en som blir lett påvirket av alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lovecraft skrev:

Pro tip: ikke bry deg så mye om hva andre driver med, da skal du se at hverdagen din blir mye bedre :-) hvis disse idiotene av noen mannfolk vil kaste bort tiden sinn på det så la de, og heller bruk energien din på noe mer positivt som... Strikking til meg! :-P hehe

Helt feil. Sånne holdninger fra drittmenn må bekjempes. Ingen menn skal noensinne tro at disse holdningene er akseptert eller ansett som "tøft" og "morsomt" fra storsamfunnet.

Disse "vitsene" rystet meg faktisk, pedofili skal liksom være noe å spøke med? Lenge siden jeg ble rystet av noe jeg så på nett men det er et godt tegn på at dette må bekjempes med alle midler, også ved hjelp av uthenging slik Sophie Elise gjorde. Politiet gjorde jo ingenting. 

Rystende var det også å se at det er så mange tusen medlemmer😱 Tror nesten ikke det kan være sant. Men viser jo at når menn får fritt spillerom er de tilbøyelige til noe så lavmåls og umoralsk som dette. Grusomt og kvalmende er det. 

De gjør også narr av feminisme ved sitt navnevalg. Feminismen har vært viktig og disse dustene med sine steinalderholdninger bidrar til å trekke oss bak i tid. Disse har jo barn også og gudene vet hva slags holdninger de vokser opp med. 

Og folk lurer på hvorfor vi trenger kvinnekamp?

Endret av uranus
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Dette er ikke humor. Det er ikke morsomt. Hvis noen ler seg ihjel av disse "vitsene", de burde få sponset psykologtimer av staten. Men en grov vits her og der, det er ikke noe å gå bananas over. 

Dersom vitsene var blant "ekte" vitser, så hadde det vært noe helt annet. En eller annen idiot dukker jo opp over alt. 
Dersom disse vitsene var blandet med andre vitser, og uten nakenbildene, da hadde det vært noe helt annet. 

Det er helheten i gruppen og aktiviteten der inne som gjør ting tusen ganger verre. 
En dårlig vits eller tre er enkelt å overse, dersom man vet at det bare er en idiot på tur. Men når du ser hva de sitter å skriver om alt annet, da er det ikke rart at folk reagerer på at de har så mørk og grov humor.

Får du høre om en liten gutt som ble observert stikke en pinne inni halvdøde fugleunger, ja da tenker du ikke stort over det. "han er ung, han må lære". Men får du høre at gutten rev ned reiret, drepte 4 fugleunger ved å knekke nakken på de, for så å torturere den siste med en pinne. Og det er ikke første gangen.
Ja da begynner varsellampene å ule.
Slik er det med denne siden. En vits her og en vits der er ikke det verste. Når du legger sammen all fakta så blir det mye, mye verre. Det er alt det andre oppå de grove vitsene som gjør denne siden så provoserende og usmakelig. 

I går kveld satt jeg å fulgte med på medlemstallet. Jeg satt å så på film, så why not. Medlemstallet falt ned 400 på litt under 2 timer. Så 400 forlot gruppen, og det var i 1-2 tiden i natt. 
 


 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke behov for å henge ut noen, det er nok at man registrerer hvem som er med der.

Jeg registrerte to venner som medlemmer, en av dem er en fyr som veldig pågående har bedt meg ut. Det blir ikke noe av nå, for å si det slik. 

Anonymkode: 309a8...e19

Hvordan ser du om dine venner er med?

Anonymkode: 0522b...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser du om dine venner er med?

Anonymkode: 0522b...f36

Omg! Fant en god venn der som jeg stolte på!

Anonymkode: 0522b...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Seriøst? Jeg gir faen i både mannegrupper og kvinnegrupper. De er bare en gjeng med tullete høns hele gjengen. Hvorfor bryr folk seg? Ignorer alle sånne tullete grupper. La de leke seg til de går lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovecraft
2 timer siden, Sjørøveren skrev:

Seriøst? Jeg gir faen i både mannegrupper og kvinnegrupper. De er bare en gjeng med tullete høns hele gjengen. Hvorfor bryr folk seg? Ignorer alle sånne tullete grupper. La de leke seg til de går lei. 

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over bekjente der jeg og. Og de har barn. Dog er de single da....kan lure på hvorfor. Skammelig er det. Er de 12 år? Voksne menn fra 20-55 som holder på slikt. Fysj.

Anonymkode: fc97c...cd3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg! Fant en god venn der som jeg stolte på!

Anonymkode: 0522b...f36

 

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skuffet over bekjente der jeg og. Og de har barn. Dog er de single da....kan lure på hvorfor. Skammelig er det. Er de 12 år? Voksne menn fra 20-55 som holder på slikt. Fysj.

Anonymkode: fc97c...cd3

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke behov for å henge ut noen, det er nok at man registrerer hvem som er med der.

Jeg registrerte to venner som medlemmer, en av dem er en fyr som veldig pågående har bedt meg ut. Det blir ikke noe av nå, for å si det slik. 

Anonymkode: 309a8...e19

Bare fordi en er medlem av Mannegruppa Ottar så trenger det ikke automatisk å bety at en deler nakenbilder av andre og skriver lavmål :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Fox Mulder skrev:

 

 

Bare fordi en er medlem av Mannegruppa Ottar så trenger det ikke automatisk å bety at en deler nakenbilder av andre og skriver lavmål :nei:

Nei men de ler og støtter slike holdninger de andre legger ut. Forherliger voldtekt og pedofili. Det er ikke greit. Mørketallene er nok mange på menn som deler dritt og elendighet på mld innboks. Dette er nok bare en brøkdel av shitten vi ser.

Anonymkode: fc97c...cd3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det for en tid tilbake ble stiftet en gruppe som het Mannegruppa Bjørg. Det var en faktisk gruppe og ikke en facebook gruppe. Stod om den i avisen. Muligens var dette til og med før facebook sin tid, men det er jeg usikker på. Var nok allikevel ikke av de mest seriøse gruppene, og tror neppe den eksisterer i dag. :P

Denne Mannegruppa Ottar har jeg ikke hørt om før nå, men ble selvsagt nysgjerrig og tror jeg må gå på facebook for å sjekke det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fox Mulder skrev:

 

 

Bare fordi en er medlem av Mannegruppa Ottar så trenger det ikke automatisk å bety at en deler nakenbilder av andre og skriver lavmål :nei:

Det skrev jeg heller ikke?

Uattraktivt er det uansett. 

Anonymkode: 309a8...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men de ler og støtter slike holdninger de andre legger ut. Forherliger voldtekt og pedofili. Det er ikke greit. Mørketallene er nok mange på menn som deler dritt og elendighet på mld innboks. Dette er nok bare en brøkdel av shitten vi ser.

Anonymkode: fc97c...cd3

Nei? Jeg kunne godt blitt medlem i den gruppa for å se hva de egentlig holder på med, ikke fordi jeg synes det de skriver er så veldig morsomt... Og nei, jeg støtter ikke slike holdninger ved å være medlem, jeg kan fint observere eller til og med motkommentere uten å støtte holdninger. 

Anonymkode: 2cfad...dde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...