Gå til innhold

Sex på første date; aktuelt eller ikke?


giirly95

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å se hva folk tenker om nettopp dette, siden folk flest er så forskjellige. 

Jeg selv har ingen fasit på det, da jeg er mer sånn "skjer det, så skjer det.". Hvis det er stemning for det, hvorfor ikke tenker jeg. Samtidig liker jeg spenningen i det å vente til man er mere eksklusive, og føler noen ganger at sex ved første møte kan ødelegge for noe potensielt i fremtiden.  :wink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uaktuelt. Ikke nødvendigvis i påvente av eksklusivitet eller regnbuer, men fordi jeg vil føle meg trygg først.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft

Som den gentlemannen jeg er så er det uaktuelt med mindre det er helt tydelig at hun er gira på det. Courting 101 for meg er å vente litt å se ann situasjonen etter noen dates.

Endret av Lovecraft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det uaktuelt med sex på første date. Er ganske sjenert og trenger å bli trygg på folk før jeg har sex med de. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena

Uaktuelt for min del. Jeg må være trygg på en person for å ha sex med h*n og det har jeg aldri opplevd å bli etter ett møte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, giirly95 skrev:

Hadde vært gøy å se hva folk tenker om nettopp dette, siden folk flest er så forskjellige. 

Jeg selv har ingen fasit på det, da jeg er mer sånn "skjer det, så skjer det.". Hvis det er stemning for det, hvorfor ikke tenker jeg. Samtidig liker jeg spenningen i det å vente til man er mere eksklusive, og føler noen ganger at sex ved første møte kan ødelegge for noe potensielt i fremtiden.  :wink:

Sex interesserer meg lite ...personen derimot. Bare synd det er for mye gråstein

mann30+

Anonymkode: fe3ac...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, giirly95 skrev:

Hadde vært gøy å se hva folk tenker om nettopp dette, siden folk flest er så forskjellige. 

Jeg selv har ingen fasit på det, da jeg er mer sånn "skjer det, så skjer det.". Hvis det er stemning for det, hvorfor ikke tenker jeg. Samtidig liker jeg spenningen i det å vente til man er mere eksklusive, og føler noen ganger at sex ved første møte kan ødelegge for noe potensielt i fremtiden.  :wink:

Hvor møter du datene dine? Hvor ofte er du på date?

Anonymkode: 66674...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lovecraft skrev:

Som den gentlemannen jeg er så er det uaktuelt med mindre det er helt tydelig at hun er gira på det. Courting 101 for meg er å vente litt å se ann situasjonen etter noen dates.

enig der. hender jo man er veldig gira, og det bare skjer naturlig. men som skrevet øverst: synes det er spennende og vente og se an, for å unngå en haug med one night stands. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sylphrena skrev:

Uaktuelt for min del. Jeg må være trygg på en person for å ha sex med h*n og det har jeg aldri opplevd å bli etter ett møte :) 

når jeg var yngre, ikke at jeg er gammel da.. men i 17 års alderen var ikke trygghet så viktig. Nå når jeg er 21 om en liten stund, så føler jeg også at jeg må være trygg på person. Det har skjedd to ganger det siste året at jeg har vært trygg nok på person til å ha sex første gang: men når det skal sies har vi også snakket en god stund før vi møttes da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
17 minutter siden, giirly95 skrev:

enig der. hender jo man er veldig gira, og det bare skjer naturlig. men som skrevet øverst: synes det er spennende og vente og se an, for å unngå en haug med one night stands. :)

One-nighters er fyfy ja. Man har liksom ikke flere jern i ilden når man skal date mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor møter du datene dine? Hvor ofte er du på date?

Anonymkode: 66674...60a

Det varierer. Har vært på Tusenfryd, på Kino og ute å spist, på hjemmedate, kveldsbada og spasert i parken osv osv. Jeg har vært på noen dater, men flertallet av datene har det ikke skjedd noe romantisk/seksuelt fordi kjemien ikke har vært der. Jeg har lett for å være veldig vennlig, kanskje for vennlig, og havner derfor lett i friendzona. haha.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovecraft skrev:

One-nighters er fyfy ja. Man har liksom ikke flere jern i ilden når man skal date mener jeg. 

Kan si meg enig der, absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, giirly95 skrev:

Det varierer. Har vært på Tusenfryd, på Kino og ute å spist, på hjemmedate, kveldsbada og spasert i parken osv osv. Jeg har vært på noen dater, men flertallet av datene har det ikke skjedd noe romantisk/seksuelt fordi kjemien ikke har vært der. Jeg har lett for å være veldig vennlig, kanskje for vennlig, og havner derfor lett i friendzona. haha.. :fnise:

Mente hvor du finner dem :) før du møter dem på date. Tinder eller noe annet? Skolen?

Anonymkode: 66674...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mente hvor du finner dem :) før du møter dem på date. Tinder eller noe annet? Skolen?

Anonymkode: 66674...60a

oja haha, leste bare "hvor møter du dem?" så  tenkte du mente sånn etterpå. Men har vært alt fra Tinder til fellesvenner. :) Går ikke på skole, haha. Heller ikke møtt noen via jobb :) MEn for eksempel før jeg flytta til østlandet fra finnmark, hadde jeg en periode hvor jeg festa fordi det var ikke noe bedre å gjøre. - SÅ har møtt gutter via byen og fester også. Men Tinder - som regel. Nå dater jeg ikke da, slettet tinder osv. Vært singel fire år, og ikke funnet lykken enda. Så hvis det er meninga jeg skal ha kjæreste, så kommer det naturlig, om det er på mat butikken om en uke eller på jobb om 10 år.. who cares :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uaktuelt! ville jeg sagt for 9 år siden. Men jaggu skjedde det en gang for 8 år siden. Det var dyrisk, spontant og spennende .  Dagen etter var vi klare for en runde til som var litt nærere. 

Da hun dro sa jeg vi skal treffes igjen.... og dette fortsatte vi med.

Vi har nå vært gift i 4 år.  Så jeg tror ikke det finnes noe fasitsvar .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal gjøre det som føles spennende og bra der og da ☺️ Vi er jo like gamle og hadde også min periode hvor jeg var "vill" og festet mye når jeg var sytten og hadde flere onenightstands, men det var mest pga et behov for bekreftelse og "kjærlighet" så kunne godt vært foruten og angrer vel en del når jeg ser tilbake (selvom det ikke var så mange egentlig) 😅 Nå som jeg ikke bryr meg så mye om akkurat det men heller ikke har noe problem med sex på første date så lenge man har lyst og det føles spennende og trygt så har jeg hatt sex med to gutter på over tre år og begge to har vært forhold og sex på første date (var venn med ene først og vi var sammen over et år og snakket leeeenge med han andre fra datingside - holder fortsatt på med han siste) 

Anonymkode: 335f7...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
5 timer siden, giirly95 skrev:

Hadde vært gøy å se hva folk tenker om nettopp dette, siden folk flest er så forskjellige. 

Jeg selv har ingen fasit på det, da jeg er mer sånn "skjer det, så skjer det.". Hvis det er stemning for det, hvorfor ikke tenker jeg. Samtidig liker jeg spenningen i det å vente til man er mere eksklusive, og føler noen ganger at sex ved første møte kan ødelegge for noe potensielt i fremtiden.  :wink:

Skjer det så skjer det, men generelt så vil jeg si at det er uaktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...