Gå til innhold

To-tre jenter på treningssenteret forfølger meg. Si i fra?


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

1 time siden, Pinkee skrev:

Du kan jo prøve med motstirring? Bare sette deg ned å stirre på dem, se om de da kommer nærmere, eller fordufter? Verdt et forsøk, men regn med at andre kanskje vil se litt rart på deg

Da vil han bli sett på som en gris :P 

Anonymkode: 4e41e...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som om at dem er litt betatt av deg. Jeg tror ikke sjefen får gjort noe med det. Prøv og vis at du er veldig opptatt. Det skal vel holde, men hvis hun er veldig betatt så har du nok fått litt mer å gjøre. Haha. :smilbla:

Endret av lesehest__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si til dem: "Hei jenter, hvis dere ser etter gutter, så finner dere nok noen på deres egen alder på utesteder. Her inne er de fleste opptatt av å trene, og ønsker ikke da å bli forstyrret."

Anonymkode: e4089...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Didn't happen.

Anonymkode: 44034...219

Herregud er folk så bitre! Dette er en helt troverdig historie. Ser mange av dem på gymen jeg trener selv. Forfølger de trente gutta og fniser. 

Hvorfor skulle Ts gå inn på et forum folk ikke vet hvem han er og lyve om at noen smårips er betatt av han? Kanskje mindre troverdig hvis han hadde sittet med Guttegjengen og skryt. Hvis du/dere ikke har tenkt å svare på HI kan dere bare blåse i å skrive i det heletatt. 

Ts: spørr om det var noe de ville, og hvis de svarer nei, så si "nei da så jenter. La de voksende trene i fred da" eller så kan du sukke høyt hver gang de forfølger deg å vise at du finner det irriterende. De ansatte kan nok ikke gjøre noe med dette da de ikke bryter noen regler.

Anonymkode: 84f03...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg har barn på deres alder, vil dere ha telefonnummeret til min sønn?"

Anonymkode: f21a5...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎09‎.‎2016 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Da vil han bli sett på som en gris :P 

Anonymkode: 4e41e...f0b

Hvis de følger etter han på treningssenteret så er det ikke han som er en gris, da er det jo dem som er grisete, men jeg er enig i at det virker som dem liker han litt. Hehe. :smilbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke følt det som noen last dersom samtlige hunnkjønn her på kloden hadde vært betatt av meg og ville gitt meg oppmerksomhet, to til tre skulle virkelig ikke vært noen problem, hadde ikke mistet konsentrasjonen av den grunn, snarere blitt mer motivert. At dem er for unge er bare ett kompliment du kan ta til deg, jeg mener, selv er jeg ikke homse men hadde tatt det som et kompliment om en som er det hadde synes jeg var den kjekkeste karen på planeten. Hadde jeg kunnet velge så skulle jeg nok valgt at ei blondine i starten av 30-årene skulle fatte interesse, og hvis jeg kunne i velge i hvilken grad så skulle hun vært besatt... :)

Jeg ser ikke problemet ditt her, de sitter jo ikke akkurat over deg heller... Snart har de lagt interessen bak seg, går over av seg selv dette så bare ha tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎09‎.‎2016 den 21.20, Sjørøveren skrev:

Jeg aner ikke hvor gamle de er. De er unge. Av og til er de to og av og til tre. Jeg trener mye styrke og de trener ikke så veldig mye, ser mer ut som de later som. De løper litt på tredemølla, ellers ser det ut som de later som de trener. De stirrer og følger med på meg hele tiden. Går jeg et stygge unna så kommer de nærmere. Later som de skal trene på noe i nærheten. De fniser og prater i ett sett, og følger med på meg. De har også plystrer på meg og blunket til meg. Jeg blunket nå tilbake. Jeg synes det var moro i starten, bare bra at de likte det de så, men nå er det blitt mer plagsomt. Jeg føler jeg blir forstyrret under treningen. De ser også litt for unge ut for meg så jeg vil ikke flørte med de igjen. Bør jeg si i fra til de face2face? Eller til sjefen av treningssenteret? De blir vel så fornærmet, men jeg føler meg forfulgt når jeg skal trene i ro og fred. Det er jo meningen at man er på treningssenter for å trene, og ikke kikke på folk som trener. 

Ja det er hardt og være mann og bli utsatt for innpåslitne kåte jenter som kun er ute etter kroppen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Det var moro i starten men når de følger etter meg og er hvor enn jeg er, og glor så blir jeg fort lei og føler meg forstyrret. Ikke minst synes jeg fnising er ganske irriterende. 

På 1. oktober 2016 den 15.55, AnonymBruker skrev:

"Jeg har barn på deres alder, vil dere ha telefonnummeret til min sønn?"

Anonymkode: f21a5...ccc

Jeg er jo bare 26 år. Så den tror de ikke på. 

På 1. oktober 2016 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Trener du til faste tider?

 

Anonymkode: 7c06d...eef

Som oftest.

På 1. oktober 2016 den 23.35, lipgloss skrev:

Hmmm store problemer i livet ditt du 😂😂😂😂

Ja men nå er ikke dette problemet så stort😂 men er jo plagsomt. Jeg irriterer meg lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Som oftest.

Ja men nå er ikke dette problemet så stort😂 men er jo plagsomt. Jeg irriterer meg lett.

Så bytt tid davel!

Problem solved!

Er vel ikke vits i lage det til større problem enn det er..

Anonymkode: 7c06d...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
På 29.9.2016 den 22.14, Sjørøveren skrev:

Får håpe de går lei, men kommer til å si ifra hvis de ikke gir seg. For jeg blir forstyrret, men har ikke lyst å si det direkte til de. Hvis de blir fornærmet. Takk for svar.

Vis de trådene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bytt tid davel!

Problem solved!

Er vel ikke vits i lage det til større problem enn det er..

Anonymkode: 7c06d...eef

Jeg trener den tiden som passer meg best, å de har vert på andre tider de også. De er ofte for å si det sånn men om de trener er en annen sak.. De er for å glo på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, made4u skrev:

Jeg hadde ikke følt det som noen last dersom samtlige hunnkjønn her på kloden hadde vært betatt av meg og ville gitt meg oppmerksomhet, to til tre skulle virkelig ikke vært noen problem, hadde ikke mistet konsentrasjonen av den grunn, snarere blitt mer motivert. At dem er for unge er bare ett kompliment du kan ta til deg, jeg mener, selv er jeg ikke homse men hadde tatt det som et kompliment om en som er det hadde synes jeg var den kjekkeste karen på planeten. Hadde jeg kunnet velge så skulle jeg nok valgt at ei blondine i starten av 30-årene skulle fatte interesse, og hvis jeg kunne i velge i hvilken grad så skulle hun vært besatt... :)

Jeg ser ikke problemet ditt her, de sitter jo ikke akkurat over deg heller... Snart har de lagt interessen bak seg, går over av seg selv dette så bare ha tålmodighet...

 

2 timer siden, Gothminister skrev:

Ja det er hardt og være mann og bli utsatt for innpåslitne kåte jenter som kun er ute etter kroppen vår.

 

På 1.10.2016 den 23.35, lipgloss skrev:

Hmmm store problemer i livet ditt du 😂😂😂😂

:fnise::ler::fnise:

Anonymkode: 7c06d...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn var jeg troende til å gjøre med venninnene mine som fjortis.. så jeg tror dette er reelt ja ;) 

det beste er å bare snakke til dem, helt vanlig - ikke "sett dem på plass". Si f.eks "hei! Det er veldig hyggelig at dere liker det dere ser, men jeg syntes det er litt vanskelig å konsentrere meg med treninga når folk står og ser på. Hvis det er noe dere lurer på, så spør meg heller" :) begynner de med flørting ALA "hva er nr ditt" så sier du at du er for gammel for dem, og at du har dame (eller noe i den duren) :P 

Anonymkode: fcf00...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var jeg troende til å gjøre med venninnene mine som fjortis.. så jeg tror dette er reelt ja ;) 

det beste er å bare snakke til dem, helt vanlig - ikke "sett dem på plass". Si f.eks "hei! Det er veldig hyggelig at dere liker det dere ser, men jeg syntes det er litt vanskelig å konsentrere meg med treninga når folk står og ser på. Hvis det er noe dere lurer på, så spør meg heller" :) begynner de med flørting ALA "hva er nr ditt" så sier du at du er for gammel for dem, og at du har dame (eller noe i den duren) :P 

Anonymkode: fcf00...5c1

Eller trene en time før, og en gang trene en time senere, variere tidspunktene når han trener, null syndt på han hvis han ikke ville prøve å finne løsninger, da for han bare tåle det..

Anonymkode: 7c06d...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller trene en time før, og en gang trene en time senere, variere tidspunktene når han trener, null syndt på han hvis han ikke ville prøve å finne løsninger, da for han bare tåle det..

Anonymkode: 7c06d...eef

Er det ikke bedre å bare snakke med dem, enn å begynne å endre livet sitt? (Se: rutiner?) 

Anonymkode: fcf00...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjørøveren skrev:

Det var moro i starten men når de følger etter meg og er hvor enn jeg er, og glor så blir jeg fort lei og føler meg forstyrret. Ikke minst synes jeg fnising er ganske irriterende. 

Jeg er jo bare 26 år. Så den tror de ikke på. 

Som oftest.

Ja men nå er ikke dette problemet så stort😂 men er jo plagsomt. Jeg irriterer meg lett.

Det burde ikke være et problem å ignorere det, jenter gjør det hele tiden

 

Eller så kan bruke dine fans til å sjekke opp andre damer du er mer interessert i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...